click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: TTRUST NETWORK Tarrant TRNT Κρυπτο Νόμισμα Επενδυτές vs Εξορύκτες  (Read 422 times)

killerjoegreece

  • Guest
Γειά σας, είμαι ένα νέο μέλος εδώ και για αυτόν τον λόγο δεν μπορώ να φτιάξω ένα φανταχτερό νήμα ανακοινώσεω, αλλά παρακολουθώ τα κρυπτονομίσματα απο τα γενοφάσκια τους... μερικά χρόνια μετά που το ίντερνετ έγινε διάσημο με τον Wei Dai και τα εναλλακτικά χρήματα "b-money".  Δεν είμαι προγραμματιστής, αλλά μακάρι να γνώριζα περισσότερες γλώσσες... Είμαι εδώ σήμερα για να σας παρουσιάσω το Δίκτυο του TTrust ...Το Tarrant... το οποίο συνεχώς θα αναπτύσσεται. 

Δεν είμαι εδώ για να πουλήσω νομίσματα ή να ζητιανέψω... Χρειαζόμαστε μια Επανάσταση στις Ομότιμες Ανταλλαγές. Αν θέλετε μπορείτε να περπατάτε στον δρόμο με το 90% των ανθρώπων που δεν ξέρουν τι είναι το Βitcoin ή τι αξίζει. Εδώ είναι το πρώτο νόμισμα που κάνει εύκολο για τους χρήστες και για τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν μια Επανάσταση και να φέρουν το bitcoin και τα κρυπτονομίσματα στην Επιφάνεια.

Αυτό θα ξεκινήσει στην κομητεία του Τάρραντ στο Τέξας των Η.Π.Α. και θα φτάσει στον υπόλοιπο κόσμο. Από την ίδρυσή του το Bitcoin και η αξία του νομίσματος ήταν πάνω-κάτω συνέχεια, το 2014, η 2η γενιά των κρυπτο νομίσματα εμφανίστηκαν, όπως το Monero, το Ethereum και το NXT. Έχουν κρυφές διευθύνσεις, έξυπνες συμβάσεις, πλευρικές αλυσίδες ή / και περιουσιακά στοιχεία.

Βλέπω "εμάς" ... εσάς και εμένα, ως μέρος της τρίτης γενιάς των κρυπτο νομίσματα, όπου η αξία του νομίσματος εξαρτάται από τον κάτοχο.