click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: Electroneum memperluaskan tambah nilai mudah alih global ke hampir 140+ negara;  (Read 1175 times)

cryptomeo

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 162
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Electroneum yang berpangkalan di UK dilancarkan dengan visi untuk mengubah kehidupan berbilion-bilion dengan tokennya yang berasaskan mudah alih yang mudah digunakan dan tidak dikawal oleh sekatan geografi sambil membolehkan mereka memperoleh lebih banyak dan hidup lebih baik melalui platform bebas freelancer.

Electroneum berada di bawah evolusi tetap dan merebut momentum semasa mereka dengan melaksanakan penyelesaian global yang menjadikan token mereka mudah dibelanjakan di 140 negara melalui aplikasi mudah alih mereka.

Selepas berminggu-minggu kejayaan dengan platform freelance global AnyTask, Electroneum teruja untuk mengumumkan perkembangan rangkaian talian telefon mudah alih dalam aplikasinya dan tambah nilai data ke lebih 141 negara di seluruh dunia.

Capaian ini tidak dapat ditandingi sebagai top-up telefon Electroneum kini boleh didapati di lebih 140 negara, mencapai hampir 4 bilion pengguna telefon bimbit melalui 600 pengendali rangkaian mudah alih (MNOs), dan 600,000 peniaga masa dan data peruncit.

Ini bermakna anda boleh menambah ETN dari senarai lebih daripada 600 MNO dan MVNO utama (pengendali rangkaian maya mudah alih). Ini termasuk Vodafone, Digicel, Claro, Movistar, Nextel, Lyca, Vivo, Viva, Orange, TIM, OI, Bell, Virgin, Avantel, MTN, Africell, Tigo, T-Mobile, Asia Cell Telecom, Korek, Lebara dan banyak lagi.

Keputusan untuk memperluaskan perkhidmatan sokongan bergerak datang selepas tempoh ujian awal di Afrika Selatan, negara pertama di mana Electroneum dilancarkan melalui The Unlimited, serta Turki, Brazil, Uganda, Tanzania, dan Nigeria.

Tambah nilai mudah alih untuk penjual AnyTask

Dua minggu lalu, Electroneum mengumumkan pelancaran AnyTask, platform bebas global yang telah mencipta industri dengan membolehkan orang ramai mengakses ekonomi digital di seluruh dunia tanpa memerlukan akaun bank. Ia adalah pasaran bebas yang paling adil kerana ia tidak mengenakan penjual tugas apa-apa yuran, tidak seperti semua platform lain yang berkaitan.

"Buat pertama kalinya, orang mempunyai akses kepada platform bebas yang memfokuskan diri untuk membawa kemakmuran yang lebih besar ke negara-negara membangun dan, lebih-lebih lagi, kepada berbilion-bilion yang tanpa bank dan hidup dalam kemiskinan," kata CEO dan Pengasas Electroneum Richard Ells.
"AnyTask dibuat dengan bijak sebagai cara bagi orang-orang di negara-negara membangun untuk membeli tugas tanpa menyentuh kripto. Mereka membayar dengan debit tradisional atau kad kredit, dan penjual menerima pembayaran di ETN. "

Encik Ells menyatakan bahawa AnyTask telah menjadi kejayaan besar dalam membuat keutamaan semasa Electroneum pelaksanaan lebih banyak cara bagi pengguna ETN untuk menggunakan kriptografi mereka.

"Menjelang 23 Februari, hampir 102,000 orang telah mendaftar ke platform AnyTask. Hampir 19,000 daripada mereka mendaftar sebagai penjual tugas, dan lebih daripada 1,200 tugas telah disenaraikan, "kata Richard Ells.

Wawasan industri telefon bimbit

Mengakses ekonomi Internet pengguna melalui peranti mudah alih adalah lebih tinggi dari sebelumnya, Sistem Global bagi Persatuan Komunikasi Mudah Alih (GSMA) berkata dalam laporan ekonomi mudah alih mereka pada 2019.

Di peringkat global, sekurang-kurangnya satu peningkatan mudah alih dalam aplikasinya segera berlaku setiap saat, satu statistik yang menonjolkan permintaan yang ada untuk penambahan masa dan data di seluruh dunia, kata GSMA.

Bilangan orang yang membayar top-up dengan cryptocurrency berkembang dengan cepat dan kini berada di hampir 200,000 di seluruh dunia.

Secara umum, industri telefon mudah alih berkembang pesat. "Menjelang akhir tahun 2018, 5.1 bilion orang di seluruh dunia telah melanggan perkhidmatan mudah alih, menyumbang 67% daripada populasi global," tambah GSMA.

Mereka menjangkakan menjelang akhir tahun 2025, 5.8 bilion orang akan melanggan perkhidmatan mudah alih, menjana nilai ekonomi bernilai US $ 3.9 trilion, bersamaan dengan 4.6% daripada KDNK. Dari 710 juta pengguna kali pertama dalam tempoh tujuh tahun akan datang, 50% akan datang dari rantau Asia Pasifik, 25% lebih dari Sub-Sahara Afrika.

Dalam misi mereka untuk memperbaiki kehidupan orang-orang di negara-negara membangun dan mencipta nilai untuk crypto mereka tidak seperti mana-mana blok lain yang lain, Electroneum terus mencipta dan membangun cara yang efisien untuk memperoleh, membelanjakan, memindahkan, dan menerima ETN.

Pautan asal: https://electroneum.prezly.com/electroneum-is-now-global-as-it-goes-live-with-mobile-top-ups-in-140-countries

cryptomeo

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 162
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
AMA terbaru antara Richard Ells & xterest - 16 Mac 2020
Soalan-soalan Komuniti TERJAWAB
6 siri bahagian: jumlah masa - 1 jam 40 Mins

Video 1 -
Video 2 -
Video 3 -
Video 4 -
Video 5 -
Video 6 -

cryptomeo

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 162
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
I. Ganjaran Khas Untuk Undangan

Tempoh Kempen:
15:00, 11 Mac, 2020-15: 00, 17 Mac, 2020 (GMT + 8)

Butiran Kempen:
1. Setiap pengguna menjemput satu orang untuk mendaftar untuk BiBull dan melengkapkan pengesahan nama sebenar dan menerima 500 hadiah ETN. Kuota acara dihadkan kepada 200 orang.
2. Pengguna baru yang telah menyelesaikan pengesahan nama sebenar boleh memperoleh 500 hadiah ETN dengan membeli 5,000 atau lebih ETN, dan kuota acara dihadkan kepada 200 orang.
3. Pada akhir acara, 3 orang yang dijemput teratas dapat mengulangi kelayakan pasangan berikut:
Pangkat pertama: Hadiah "Rakan Platinum" (sah seumur hidup), boleh menikmati rebat 40% untuk yuran transaksi pengguna peringkat pertama;
Pangkat ke-2: Hadiah "Keistimewaan Emas" keistimewaan (sah seumur hidup), menikmati rebat 30% untuk yuran urus niaga pengguna pertama 15% rebat untuk yuran transaksi kedua;
Tempat ketiga: Hadiah "Rakan Kongsi Perak" (sah seumur hidup), dan boleh menikmati rebat 20% untuk yuran transaksi pengguna peringkat pertama.

II, melanggan kempen, mengambil bahagian dalam pra-peristiwa boleh dan mendapatkan dua kali ganda ganjaran,

Pengguna yang dihormati,
BiBull akan mengadakan acara ETN khas dari pukul 17:00 hingga 19:00 pada 11 Mac, 2020. Acara ini hanya tersedia untuk pengguna dengan sekurang-kurangnya posisi 10 USDT. Kuota langganan sasaran: 300,000 ETN. Pengaturan khusus adalah seperti berikut:

Token langganan: ETN
Jumlah langganan: 300,000 ETNs
Harga langganan: 1USDT = 350 ETN
Kuota langganan: 10-20 LUTs
Langganan: 1
Keterangan ganjaran: tidak terkunci
Arahan pra-acara: Anda boleh mengambil bahagian dalam pra-acara 1 jam lebih awal

Arahan penyertaan
1. Pada 11 Mac, 2020, acara akan bermula pukul 17:00 malam, dan masa acara akan menjadi 120 minit. Pusingan ini akan berjumlah 300,000 ETN yang ada. Langganan boleh dibuat terlebih dahulu semasa tempoh pra-peristiwa. Peserta boleh mendapat dua kali ganda kuota, atau apabila 300,000 langganan selesai.
2. Hanya pengguna dengan 10 USDT langganan boleh menyertai aktiviti langganan ETN.
3. Apabila melanggan, pengguna hanya boleh menggunakan USDT untuk melanggan. Satu akaun hanya boleh digunakan sekali, sekurang-kurangnya 10 USDT setiap kali.
4. Tafsiran penuh terakhir akan dimiliki oleh BiBull.


https://www.bibull.com/en_US/

cryptomeo

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 162
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Versi BETA aplikasi Ledger kami kini telah dimuat naik ke GitHub. Aplikasi akan dimasukkan ke dalam Ledger untuk tujuan semakan kemudian. Jangan ragu untuk menyemak dan berkongsi sebarang maklum balas kepada kami:

https://github.com/electroneum/electroneum-ledger-app

Rangkaian social Electroneum
https://electroneum.com/
https://community.electroneum.com/
https://www.facebook.com/electroneum
https://twitter.com/electroneum
https://www.instagram.com/electroneumofficial
https://t.me/joinchat/DxoSakHOdk5mqsE-LelfVg
https://www.youtube.com/channel/UCEQvcgq9-mtqdYEM3B9y_-g

cryptomeo

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 162
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Walaupun coronavirus merebak ke seluruh dunia Kita semua duduk di rumah dengan orang yang disayangi dekat kami pada masa ini anda boleh mengetahui bahawa electroneum adalah matawang yang paling selamat untuk kegunaan kita.

Dan jangan lupa sertai komuniti Electroneum Malaysia,
https://t.me/Electroneum_Malaysia

Rangkaian social Electroneum
https://electroneum.com/
https://community.electroneum.com/
https://www.facebook.com/electroneum
https://twitter.com/electroneum
https://www.instagram.com/electroneumofficial
https://t.me/joinchat/DxoSakHOdk5mqsE-LelfVg
https://www.youtube.com/channel/UCEQvcgq9-mtqdYEM3B9y_-g

cryptomeo

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 162
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Muat turun aplikasi elektroneum & dapatkan wang sagu sehingga RM100+ setiap bulan Electroneum yang boleh anda gunakan untuk menyiapkan masa penyiaran atau membayar barang di kedaiyang menerima ETN. Juga menyertai platform http://anytask.com, melakukan kerja digital & dapatkan rezeki tambahan.

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.electroneum.mobile
IOS: https://itunes.apple.com/us/app/electroneum/id1270774992?ls=1&mt=8

cryptomeo

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 162
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Jika anda berhasrat membeli tugas/perkhidmatan di AnyTask, Berita baik. Pada masa ini tiada kos tambahan!
Electroneum dan platform bebas AnyTask mellancar sifar kos kepada freelancers dan perniagaan kecil sepanjang epidemik Covid19

https://electroneum.prezly.com/electroneum-launches-zero-fee-offer-on-freelance-platform-anytask-to-benefit-freelancers-and-small-businesses-amid-the-covid-19-pandemic

cryptomeo

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 162
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Ini artikel yg bagus tentang @Electroneum reaksi dan mengharungi dgn wabak COVID-19.
#covid19out #coronavirus #IsolationLife #ThursdayThoughts $ETN

Join komuniti Electroneum #Malaysia,
https://t.me/Electroneum_Malaysia

https://community.electroneum.com/t/community-update-from-richard-ells-26-03-2020/20857

hair

  • Garden Hero
  • Legendary
  • *****
  • Posts: 1632
  • Karma: +2/-0
    • View Profile
Informasi berguna. ada program bounty?  Apakah sudah berakhir?

 

Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services