click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: آیا سرمایه گذاری در بیت کوین انتخاب مناسبی &#  (Read 1073 times)

shayanhosseini

  • Newbie
  • Posts: 1
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
سرمایه گذاری در بیت کوین یکی از صدها روش سرمایه گذاری است؛ که می‌تواند برای بسیاری از افراد سودآور و برای تعدادی از آن ضرر به بار آورد. این سرمایه گذاری نیز مانند هر روش سرمایه گذاری دیگری شانس‌ها و ریسک‌های گوناگونی را برای سرمایه گذار ایجاد می‌کند. بنابر همین ویژگی‌ها ممکن است میزان سودآور بودن این سرمایه گذاری برای هر فردی نسبت به سایر افراد متفاوت باشد. در این مقاله وب‌سایت اکس تومن، می‌خواهیم درباره ریسک‌ها و مزایای سرمایه گذاری و خرید بیت کوین نکاتی را با شما در میان بگذاریم.

 

سرمایه گذاری بلند مدت
سیستم بیت کوین به شکلی طراحی شده که تعداد بیت کوین تولیدی در نهایت محدود خواهد بود؛ و این عدد تقریبا روی 21 میلیون بیت کوین بسته می‌شود. از سویی تا امروز حدود 17 میلیون بیت کوین استخراج شده است. در این سیستم هرچقدر تعداد بیت کوین‌های استخراج نشده کمتر باشد؛ سختی استخراج و پاداش دریافتی نیز کاهش می‌یابد. به عنوان مثال در حال حاضر در هر 10 دقیقه 12.5 بیت کوین استخراج می‌شود؛ در حالی که این عدد در سال 2016 به تعداد 25 بیت کوین و در سال 2012 این عدد 50 بیت کوین بود. در این میان افزایش قدرت دستگاه‌های ماینر را نیز در نظر بگیرید.

همین محدود بودن موجب می‌شود که دیدگاه بلند مدت اکثر کارشناسان اقتصادی نسبت به آینده این ارز دیجیتال روشن باشد. بنابراین تقریبا می‌توانید مطمئن باشید که اگر قصد سرمایه گذاری در بیت کوین به صورت بلند مدت را دارید؛ می‌توانید از سودآوری خوب آن اطمینان داشته باشید.

 

سرمایه گذاری کوتاه مدت
سرمایه گذاری در بیت کوین به صورت کوتاه مدت دارای ریسک‌ها و البته سودهای بیشتری است. توجه کنید که بر خلاف پیشبینی‌های بلندمدت، بیت کوین در کوتاه مدت دارای نوسان‌های مثبت و منفی بسیاری است. بنابراین اگر امروز اقدام به خرید بیت کوین کنید؛ اصلا بعید نیست در کمتر از یک هفته به اندازه سپرده سرمایه گذاری یک ساله در بانک سود دریافت کرده و یا به همین میزان متضرر شوید.

از سویی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال (که تعداد نمونه‌های معتبر آنها بیش از 1000 ارز است.) در بازاری دقیقا مشابه با بازار بورس، قابل معامله و تبدیل کردن به یک‌دیگر هستند. این ویژگی سبب شده است که افراد دارای دانش خرید و فروش سهام، بتوانند با بررسی تکنیکال و فاندامنتال بازار ارزهای دیجیتال نیز، به کمک خرید و فروش‌های کوتاه مدت و نوسان‌گیری، سودهای خوبی را تجربه کنند. البته اکیدا توصیه می‌کنیم که در صورتی که دانش تحلیل و پیشبینی بازار را ندارید؛ از ورود به معاملات پرتعداد و روزانه دوری کنید.

 

توجه به امنیت سرمایه گذاری انجام شده
روش‌های حفظ امنیت و مراقبت از سرمایه در دنیای دیجیتال، تفاوت‌هایی اساسی با دنیای آفلاین و فضای سنتی سرمایه گذاری دارد. بنابراین اگر قصد دارید با خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری، بخشی از سرمایه خود را در حوزه قرار دهید؛ توصیه می‌کنیم حداقل با اصول ساده و ابتدایی حفظ امنیت حساب خود در فضای دیجیتال آشنا شوید.

آشنایی با انواع کیف پول دیجیتال آفلاین، نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و آنلاین، روش کار آنها، روش خرید ارز دیجیتال، فروش ارز دیجیتال و حفظ اطلاعات خصوصی در این حوزه، از جمله مواردی است که باید در این زمینه به آن توجه کنید. در نهایت مشاوره سرمایه گذاری و خرید و فروش توسط شرکت‌های واسط معتبر و شناخته شده، موجب می‌شود تا شما با اطمینان بیشتری وارد این حوزه شده و حداقل از امنیت دارایی خریداری شده مطمئن باشید.

 

Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services