click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: [اعلان][ICO][IEO] MY IDENTITY COIN 🚀  (Read 1004 times)

pirashki

  • Novice
  • *
  • Posts: 16
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
[اعلان][ICO][IEO] MY IDENTITY COIN 🚀
« on: January 21, 2021, 11:18:49 AM »
از ۲۷ دسامبر شروع می‌شود! ۱ اترئوم = ۵۰۰,۰۰۰ MYID در طول ICO!
روز پایان ICO تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۱ است و یا زمانی‌که به سقف حداکثر۵۰۰,۰۰۰ اترئوم برسد
موجودی کنونی ۱۰۰ میلیارد سکه است.

لیست شدن در برترین صرافی‌ها بعد از عرضه‌ی اولیه‌ی سکه

MYID COIN پروژه‌ای است که اولین تکنولوژی "علامت‌گذاری/بسته‌بندی" سکه‌ها در دنیا برای حذف ریسک سرقت و یا از دست رفتن ایجاد شده است.  MY IDENTITY COIN  بخشی از پروژه‌ی "The Money Project" کدگذاری شده برای سکه‌های OKGlobal که هر مالک دارای اطلاعات شناسایی است.

MYID هم اکنون توکن اترئوم erc20 است اما بعدا به دلیل محدودیت‌های عملکرد اترئوم به بلاک منحصربه‌فرد خود مهاجرت می‌کند. ما اترئوم را انتخاب کردیم تا عرضه‌ی اولیه‌ی MYID Coin را شروع کنیم تا هماهنگی با پلتفرم‌های مبادلاتی و سهولت دسترسی به پلتفرم ICO برای مشارکت عموم را تضمین کنیم.

سکه‌های MYID، بعد از مهاجرت به بلاکچین منحصر به فرد، در یک الگوریتم مش با OKGlobal Coin فعالیت می‌کند و می‌تواند با سایر دارایی‌های بلاکچین استفاده شود.

40% برای تیم و شرکت‌کنندگان در کمپین "The Money Project" رزرو شده است. باقی ۶۰٪ برای فروش به عموم ارائه می‌شود. درآمد حاصل ازعرضه‌ی اولیه و فروش‌های بعدی برای تضمین/نگهداری تکنولوژی و پلتفرم MYID استفاده می‌شود.

نقدینگی آنی در UNISWAP قابل دسترسی است. دوره‌ی قفلی وجود ندارد. ما لیست کردن MYID را پس از رسیدن به سقف حداکثر ۵۰,۰۰۰ اترئوم و یا ۶۰ روز پس از شروع عرضه‌ی اولیه، اجرا می‌کنیم.

سکه‌های MYID سکه‌های ۱۰۰٪ کاربردی‌اند. لذا هیچ قولی برای دارندگان MYID وجود ندارد. سرمایه‌گذاران MYID باید درک کنند که سرمایه‌گذاری در سکه‌های کاربردی  ضمانت شده نیستند و سرمایه‌گذار این ریسک را دارد که تمام سرمایه‌‌ی خود را از دست دهد. سکه‌های کاربردی به صورت موروثی سرمایه‌گذاری با ریسک بالا هستند و لذا سرمایه‌گذار باید این ریسک‌ها را در زمان سرمایه‌گذاری در نظر بگیرد و تحقیقات خودش را قبل از سرمایه‌گذاری انجام دهد.




تیم

lبرنامه‌ی زنده‌ی مراسم زنگ New York NASDAQ برای شروع لیست شدن MYID!!



سلب مسئولیت: ما بخشی از تیم رسمی نیستیم. ما برای مدیریت تاپیک اعلان و بونتی استخدام شده‌ایم..

 

Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services