click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: چرا دولت ها ارزهای دیجیتالی خود را ایجاد می &  (Read 1070 times)

BarakTaym

  • Novice
  • *
  • Posts: 14
  • Karma: +0/-0
    • View Profile

دولت ها  در سراسر جهان  از سوئد و نروئلا برای توسعه ارزهای مجازی خود را و گزینه های دیجیتال برای پرداخت می دهند ،مراقب باشند .
 
مبارزه ای قدیمی در مقابل جدید
ارزهای دیجیتال یک نمونه اصلی از مبارزه میان قدیمی و جدید ،از انقلاب ها و مقاومت هستند ، که ارزهای دیجیتال به چالش  افکار افراد ویژه از این مورد که ممکن است ،و پس از راه اندازه بیتکوین در سال 2009، طعنه و شک و تردید قبل از اقدمات تدریجی به پذیرش آن آمدید ،در حالی که قوانین نظارتی  از نوآوری متوقف کرده اند ، حکومت ها و بانک های مرکزی به طور افزایشه برای ایجاد گزینه های ارز دیجیتال خود را کنند .
 






 
ارز رمزگذاری شده برای سوئد
می توان گفت که سوئد در میان کشورهای که در جستجوی امکان ها برای ایجاد ارزهای رمزگذاری شده که معتبر دولتی بودند ، و در واقع تبلیغاتی الولید که با جامعه غیر پولی حمایت می کرد ،این دلیل در نظر گرفتن سوئدي ها برای پرداخت دیجیتال و خدمات بانکی از طریق تلفن بود ، و البته بود بانک مرکزی سوئدی Sveriges Riksbank از برنامه ای برای مطالعه بیش بینی e-krona اعلان كند
معادل قیمت کرونر kronor  سوئد تنظيم كننده ،برنامه ریزی شده است که کرونا دیجیتال e-krona معادل ارز عادی کشوار باشد ، و این انتظار می رود که استفاده آن از قبیل بانک ریکسبنک در معاملات کوچگ میان مصرف کنندگان و شرکت ها و مقامات قرار گیرد .با این حال ،که سوئى هنوز در طور برنامه ریزی قرار داد ، انتظار می رود که بررسی امکان پذیری کرونا الکترونیکی در سال 2019 پایان یابد ،و نزوئلا در حال حاضر ارز الکترونیکی خود را با حمایت دولت ، واین petro  است .



پترو petro ( ارز رمزگذاری شده ونزوئلا )
اليخاندرو ماتشادو طراح نرم افراز ونزوئلا و متخصص در ارزهای دیجیتال گوید : "پترو در اساسا وسیله ای (از قبیل دولت ونزوئلا) برای افزایش ارز خارجی بی فروش هیچ چیزی " "و بسیار واضح است که آنها قصد دارند برای حمایت بترو واقعا با استفاده هیچ منبع از اهمیت واقعی است."
 
تفاوت میان پترو و كرونا دیچیتال سوئدي
تفاوت ميان پترو و کرونا دیجیتال سوئد است که پترو با قیمت نفت ارتباط داد ، و یک پترو معادل 60 دلار آمریکایی ، نمایندگی از بشکه نفت استخراج شده از کمربند نفت اورینوکو در ونزوئلا است . قبل از فروش ارز گذاری شده ،سرمایه گذاران 60 دلار را با قیمت تخفیف دریافت کردند ، که قادر خواهد بوید جایگزین آن با یک پترو در طی ارئه اولین ارز یا  ico  که در ماه جاری انتظار می رود .
ارز رمزگذاری شده و بانک های مرکزی
بعضی از اقتصاددانان در سالهای اخیر استدلال کرده اند که اتصال یک ارز رمزگذاری شده مرتبط پولهای حمایت از بانک مرکزی ، ممکن است دولت ها واسطه برای انتشار نمادهای دیجیتالی که تا حد زیادی مشابهه پول نقد هستند ، داده شود .کاربردان مانند ارز “Fedcoin “ به سطح بی تشخیص هویت که پیتکوین ارائه مي دهد ،لذت میبرید .همانطور که در تئوري ،از نوسانات ارزهای رمزگذاری شده محافظت می شود .بانک های مرکزی در بسیار کشورها این ایده را بررسی می کنند .اما سوئد به نظر می رسد که دورتدین است .

فناوری پلوکچین
پلوکچین به عنوان یکی ازقابلیت های دیجیتالی امن ترین که توسعه یافته است . اغلب بسیار پرونده های برای ایجاد یک زندگی نو در یک کشور نو را از دست می دهند  و از این که پلوکچین یک راه امن برای ذخیره اطلاعات و انجام معاملات است.
نتیجه گیری :
هنوز هم در مورد فرصت بالقوه ارزهای کد شده کشف می شود، به ذکر نیست این که آیا گزینه ها برای دولت ها یا نه ادامه خواهد داشت، پس از همه ، ویژگی های اصلی پیتکوین به کاربران خود در مورد ماهیت ارز رمزگذاری شده ، و بی افشای هویت ، و بی مشارکت دولتی ، و از جنبه های ویژگی به ارزهای دیجیتال که حمایت شده از دولت است

NerozReza

  • Novice
  • *
  • Posts: 14
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
موضوع فوق العاده و بسیار جالب است. ارزهای رمزگذاری شده همه آنها  امن نیستند، اما دومیس کوینز امن ترین است :)

 

Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services