click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: ?איך תעשה דומיס קווינס הרווח שלה ואת הרווח ש  (Read 1478 times)

AorDavid

  • Novice
  • *
  • Posts: 13
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
מה זה דומיס קווינס ?

דומיס קווינס ( DOCs) הוא המטבע המקודד שערכו מובטח על ידי נכסי נדל"ן, ו- דומיס קווינס  הוא פלטפורמה שמטרתה לחולל מהפכה בענף הנדל"ן עם הטכנולוגיה של בלוקציון, ולכל אחד צריך להיות מקום בעולם הנדל"ן ולהביא את היתרונות שלו, ללא קשר לפוטנציאל הכלכלי שלהם. דומיס קווינס משתמש בטכנולוגיה את הבלוקציון ,ערבות לפיתוח של ענף הנדל"ן.

איך התחילו דומיס קווינס ?

השתנה המטבע הווירטואלית והבוקסיט – לפני מספר שנים –  ממרוץ יוצא דופן למהפכת השקעות; לאחרונה, היא הפכה להיות הדרך הטובה ביותר למימון פרויקטים בתחומים רבים ושונים, אך ידוע כי השקעה בנכסי נדל"ן מוגבלת למשקיעים גדולים בשוק, אשר מזרימים סכומי כסף גדולים, בעוד שמשקיעים קטנים נמנעת מהזדמנות הזו.

דומיס קווינס מצפה לגשר על הפער בין שוק הנדל"ן לבין הבלוקציון על ידי מינוף המטבע הווירטואלית ואת הפוטנציאל העצום שלה במונחים של שקיפות, אבטחה, בטיחות חדירה לשוק. במילים אחרות, דומיס קווינס מאפשר לך ל נצל את היתרונות של המטבעות המוצפנים.

הרעיון של דומיס קווינס קשור לאותם פרויקטים ענקיים הנדל"ן שיכול להיות בבעלות כולם, אך לא מוגבל להקבוצות הקשה לגשת.קח תרחיש זה בחשבון, אנשים רגילים יכולים להרוויח כסף באמצעות השקעות הקטנות .

כיצד תוצרת המטבעוצ המוצפן  את הרווחים שלה ?

זה כמעט בלתי אפשרי לבלות כמה ימים בלי לשמוע על הטירוף האחרון של המטבעות המקודדים. ישנם כמה דרכים להרוויח כסף עם סוכן מקודד.הבחירה הראשונה שלך היא לקנות רק מטבעות. יש חילופים שונים המאפשרים לך לקנות או מטבעות המסחר לשמור בתיק שלך, Coinbase הוא אחד הבורסות המניות הפופולרי ביותר.ברגע שאתה יוצר את החשבון שלך, אתה משלם את מחיר השוק עבור המטבע עד שתחזיק אותו עד שאתה מוכן למכור. ואז להסתכל קדימה כי המחיר שלהם עולה  .

דרך נוספת להרוויח כסף על המטבעות המוצפנים הוא לקבל תשלומים במטבע מוצפן. אם יש לך עסק שבו אתה מוכר מוצרים ושירותים, אתה מקבל תשלומים באמצעות המטבע המוצפן שאתה בוחר, אתה צריך ארנק דיגיטלי לעבוד עם אותם אנשים שמוכנים לשלם באמצעות מטבע מוצפן, אתה יכול למצוא לקוחות וקונים המשתמשים מטבע מוצפן והם מוכנים להמיר כסף לך דרך בלוקציון .

אחרי שאתה מקבל כסף, אתה יכול להשתמש בו כדי לשלם משהו לאחרים, או לשמור אותו עד ערכו עולה, וכאשר המטבע מעריך, אתה יכול לראות רווח חזק כאשר אתה מוכר אותו מאוחר יותר .

כיצד להרוויח מ דומיס קווינס ?

השימוש המוגבר בהמטבעות המוצפן יגרום לצמיחת הערך של אותם המטבעות המציעים בטחונות חזקים, ולדומיס קווינס יש את המינוף שיוביל את השוק, אולם שווי דומיסקווינס יגדל ככל ששוק הנדל"ן יגדל, כך שתמיד תוכל למכור את דומיס קווינס בערך גבוה יותר לאחר תקופה של זמן.

ואת יהירות כאשר אתה בעל נכס אתה שוכרים אותו ולהביא רווח ממנו,

  דומיס קווינס משכיר נכסים בטווח הקצר, כדי להגדיל את הרווחים, ואת הרווחים יחולקו באופן יחסי בין כל בעלי דומיס קווינס כאשר אתה מוכר נכס אתה עושה זאת כדי להביא רווח, ושוב זה מה שקורה עם דומיס קווינס. כאשר הנכס נמכר, הרווח הוא משותף בין כל בעלי דומיס קווינס, גם לאחר המכירה, הערך של דומיס קווינס תמיד מובטחת.

איך דומיס קווינס הימנע האינפלציה ?

דומיס קווינס  מובטחות תמיד על ידי הנדל"ן, לא תהיה סיבה להאינפלציה, אבל לתמוך הערך המינימלי של כל מטבע בעת המסחר מטבעות שמורים לחברי מועצת המנהלים והמייסדים ייסגרו וישוחררו רק בהנפקה . וישוחרר ואחוז מהמטבעות שנשמרו, אשר שווה לשיעור הכולל של המטבעות שהונפקו . . מנגנון זה מבוצע בחוזה החכם עם תנאי ההסכמים, המבטיחים שאף חבר לא ינהיג את המטבעות שלו, ויגרום לאינפלציה, ולכן כל שיעור האינפלציה העתידית ישלוט. מכאן ההשקעה הנדל"ן הוא הדבר האמיתי למנוע את האינפלציה . 

   

shimonYhoza

  • Novice
  • *
  • Posts: 15
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
זה נהדר מאוד
 אהבתי שהם משתמשים טכנולוגיה באיכות גבוהה ומאובטח יותר זה מה שחיכיתי

 

Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services