click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: מהם היתרונות של דומיס קווינס נגד ההונאת הא  (Read 1536 times)

shimonYhoza

  • Novice
  • *
  • Posts: 15
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
מהו ההונאה האלקטרונית؟

בשביל הגידול בהונאה האלקטרונית המתרחשת על בסיס יומי, התרחב המונח כך שיכלול מגוון רחב של הפעולות הפליליות, הונאה אלקטרונית במהותה וכל פשע הנעשה באמצעות מחשב או נתוני מחשב, ולוקח מספר צורות, כגון: גניבת זהות, גניבת מספרי חשבונות הבנק, גניבת הסיסמאות מקוונות, פיראטיות, פישינג, התקפות טרור, בריונות, הפרת זכויות יוצרים, מעקב אלקטרוני, גניבה של קניין רוחני, גניבת מידע אישי בריאות.

למרות ש ההונאה יש לו צורות שונות, ישנם כמה צעדים פשוטים שניתן לנקוט כדי להגן על עצמך מפני הפשע זה :

1- אל תספק מידע אישי (שם, כתובת, פרטי בנק, דואר אלקטרוני או מספר טלפון) לארגונים או אנשים לפני אימות האישורי שלהם .

2- זכור כי הבנקים והמוסדות פיננסיים לא ישלח לך דוא"ל המבקש ממך ללחוץ על הקישור ולאשר את פרטי החשבון הבנק שלך.אל תבטח הודעות דוא"ל אלה, גם אם הם נראים אמיתיים.

3-ודא שלמחשב שלך מותקנת תוכנת אנטי-וירוס מעודכנת וחומת אש מותקנת. ודא שהדפדפן שלך מוגדר לרמה הגבוהה ביותר של אבטחה.

4- אם אתה מקבל חשבונות, הצהרות של חשבונות, קבלות על דברים שלא קנית, או מוסדות פיננסיים שאתה לא בדרך כלל ליצור איתך קשר עבור חובות בשל, לנקוט פעולה, הזהות שלך עלול להיות נגנב.

איך בטוח דומיס קווינס נגד ההונאת האלקטרונית ؟

כאשר הציג דומיס קווינס , היא הפלטפורמה העיקרית שמטרתה לחולל מהפכה בענף הנדל"ן בעזרת טכנולוגיית בליקציון. דומיס קווינס שואפת לגשר על הפער בין שוק הנדל"ן לבין בלוקציון על ידי מינוף מטבע המוצפן ופוטנציאל עצום שלה שקיפות, אמינות, אבטחה וחדירה לשוק.

דומיס קווינס חוזים חכמים תישא את כל העסקאות במזומן ויהיה נסחר בשוקי החליפין החשובים ביותר.קודי דומיס קווינס מבוססים על תקן ERC-20, המאפשר להם להיות משולבים פשוט לתוך תיקי המשתמש.

השימוש בחוזים חכמים ובלוקבסטר פירושו שפלטפורמה מבוזרת זו אינה נשלטת על ידי ישות מסוימת, אלא נשלטת על ידי כולם ואינה ניתנת לביצוע. כל שינוי או מנסה לרמות על בלוקציון, ואף אחד לא יכול לגשת או להרוס את הקוד של בלוקציון, אבל כל האנשים יכולים לראות את החוזה חכם המוצפן.

שירותי ארנק האלקטרונית

זוהי תכונה ייחודית נוספת הקשורים ב דומיס קווינס . הארנק מאפשר לך לשתף גם עסקאות עסקיות שאינן מסחריות באופן מהיר ויעיל. דומיס קווינס , בנוסף לכל פלטפורמות מבוססות פלוק, להקל על החוויה הקשורה בפעילויות קנייה ומכירה, במיוחד בענף הנדל"ן בעזרת המטבע המוצפן. פלטפורמה זו מסייעת ללקוחות הנדל"ן להרוויח תשואה גבוהה על ההשקעה באופן מאובטח ובטוח ובכך להגדיל את נאמנות הלקוחות.

איפה נמצא חברת דומיס קווינס؟

נומסד חברת דוומיס קווינס כדי למתוח היא רשומה בלונדון, בבריטניה ובמשרדה בדובאי, והיא מורכבת מאנשים שמובילים את העבודה, המבדילה אותם מאחרים, אבטחה, שקיפות, אבטחה ומעקב. אתה יכול לבדוק את זה באתר האינטרנט של הממשלה הבריטית ואתה יכול לפגוש את הצוות שלהם בדובאי ואת האירועים שהם מארגנים בערים שונות ברחבי העולם. ניתן גם ליצור קשר עם אותם ולקבל את כל התשובות שאתה צריך0

דומיס קווינס מקבל העברות בנקאיות

לתרום דומיס קווינסs לתרום דומיס קווינס פשוט: כדי היא חברה, יש חשבון בנק רגיל שלה. חשבון זה הוא "מותאם אישית" וניתן להשתמש בו רק כדי להגדיל את הנכסים שהונפקו כאבטחה עבור הנפקות והוצאות נלוות. אז אתה יכול להביא תועלת דרך דומיס קווינס על ידי ביצוע העברה בנקאית קבועה. זה מבדיל את זה מכל מציג מטבע שבו שקיפות וערובה. באמצעות האתר, אתה יכול גם להשתמש במטבעות וירטואליים אחרים לקנות דומיס קווינס .

AorDavid

  • Novice
  • *
  • Posts: 13
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
נכון הדבר הנפלא בדומיס האמון,  גם הטכנולוגיה המשמשת בה יותר בטוחה

 

Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services