Kontinui...
En Dream Yoga, la Reĝa mondo estas vidata kiel loko, kie vi povas akiri lumigadon, kaj la celo de Dream Yoga devas fari multan progreson en viaj sonĝoj. Ĝi estas simila al regula Jogo kaj baziĝas sur iuj samaj ideoj. Ekzemple "Sadhana", kiu estas Spirita Progreso, kiu estas la baza vorto de "Sadhu", kiu estas Shaivite Priest.
Kiam vi legas plej multajn Brilajn Reĝajn Gvidilojn, ili kutime simple atingos vin al la Punkto de Brilanta Sonĝo. Multe da ĝi estas koncentrita sur la WILD, MILD, DILD, WBTB, ktp ktp Teknikoj. Sed ofte fojoj homoj ne faras sugestojn antaŭ ol tio, escepte eble al Flugi aŭ Mediti aŭ uzi Jedi-potencojn. Sed en Tibeto-jogo "Rekomprenu, ke vi sonĝas" estas paŝo 1. Ne la lasta paŝo kiel en kutimaj gvidiloj, tio estas la unua paŝo en Dream Yoga.
La sekva celo en Dream Yoga estas forigi ajnajn timojn dum sonĝado. Do unufoje "Realigu vin en sonĝo" vi vere devas "Realigi vin ne estas en la reala mondo" do vi ne havas limigojn. Spiri subakve, Elmetu fajron per viaj manoj, Foriru klifon, Trovu serpenton aŭ ion alian, kiun vi povas timi aŭ pensi povas damaĝi vin.
Tiam vi ekkonas, ke vi ne estas en la reala mondo, la celo estas kontempli la realan mondon kaj kiel ĝi similas en la tempo, kiam okazas kaj okazas, ktp. Meditu pri la realaĵo dum vi estas en via sonĝo.
Vi ĉiam povas reiri al pensado pri realaĵo kaj interŝanĝo inter malsamaj celoj, sed la sekva celo estas preni kontrolon de la reĝa mondo. Ludante kun la Fiziko anstataŭ nur vivi en ili. Ne nur forflugi, sed farante arbon porti vin al la nuboj. Aŭ ŝanĝante la vetero aŭ movante la Sunon, Luno kaj Steloj. Aŭ frakasante monto. Ankaŭ provu fari aferojn tute malsamajn, ekzemple turnante Fiŝon en Hundon, aŭ turnante arbon en personon.
Tiam, vi devas rimarki, ke en la sonĝo vi ne estas konstanta objekto. Vi ankaŭ povas ŝanĝi en la sonĝo fariĝi aliaj aferoj.
Tiam de ĉi tie, la celo estas kontakti malsamajn entojn en la sonĝo kaj vojaĝi al malsamaj lokoj kun ili aŭ tra ili. Ĉi tiuj mondoj estas konataj kiel "Lokaj" en la antikva Sanskrita Lingvo kaj ankaŭ estas parolataj pri Hindu-tradicio. La Entoj, kiujn vi devas serĉi, estas nomataj "Yidam" kaj ankaŭ troviĝas en budhisma jogo.
Kompari viajn sonĝojn al la realaĵo estas bezono en Dream Yoga, do skribante viajn sonĝojn estas verŝajne bona maniero komenci tion fari. Ankaŭ pensante pri viaj revoj dum vi Meditas estas bona kontraŭa tekniko Meditating on Reality dum vi sonĝas.
Ritualo uzita en Tibeta Sonĝo-Jogo estas konata kiel la "RAOM GAOM" Mantra, kie vi diras "RRRAAAOOOMMMM" kaj "GGGGAAAOOOMMM" kun speciala emfazo sur la "O". Ĉi tio signifas helpi vin memori viajn sonĝojn, se vi faros ĝin kiam vi vekiĝos.
Ĉi tiu estas la Dream Yoga-tekniko por indukti Sonĝojn. La simbolo sube estas la tibeta silabo, kiu sonas "Ah". Se vi imagas ĉi tiun simbolon en la mezo de via kesto, kaj pensu "Ahhhhhhh" en via kapo. Ĝi helpos vin iri en Viva aŭ Brilanta sonĝo.
La kalendaro estas 52 semajnoj, karto deko estas 52 kartoj. La Ponto de Kartoj, kiujn ni ĉiuj scias hodiaŭ, venas de Tarot Cards. Spades estas Glavoj, Kluboj estas Vandaloj, Diamantoj estas Pentagramoj / Moneroj, kaj Koroj estas Kalkuloj. Estas 52 Kartoj en Ponto kaj 52 Semajnoj en jaro. Estas 4 Kostumoj, kaj estas 4 Sezonoj. Sciante ĉi tion vi povas komenci vidi kiel Sistemoj estis kreitaj por Antaŭdiri aferojn uzante Kartojn.
Ĉiu el la 4 Sezonoj estis asociita kun Direkto, Luna Skemo, Suna Skemo kaj Koloro; La Sezonoj ankaŭ estas asociitaj kun la Naskiĝaj Signoj (Kaprikorno, Amforo, Leono, Libro, Pecoj, ktp). Ĉi tio estas kio estas uzata en Kulturoj en la tuta mondo, ĝi ankaŭ estas en la amerika medicina Rado. Kaj en la Ĉina Kalendaro, same kiel aliaj Kalendaroj, la Jaroj estas asociitaj kun Bestoj. En la Kina Kalendaro, vi povas komenci vidi la pli grandajn Ciklojn de tempo, kiuj estas forgesitaj en la moderna tago al la tago, jare pensante.
Norda:
Tero
Diamantoj / Pentagramoj
Nova luno
Vintro
Noktomezo
Verda
Okcidento:
Akvo
Koroj / Kalikoj
Malpleniganta Luno
Aŭtuno
Sunsubiro
Blua
Oriento:
Aero
Kluboj / Flugiloj
Vekanta Luno
Printempo
Sunleviĝo
Flava
Sudo:
Fajro
Spades / Glavoj
Plenluno
Somero
Tagmezo
Ruĝa
Panchaloha (Sanskrit Devanagari: पञ्चलोह; Tamil: பஞ்சலோகம், ஐம்பொன்(aimpon); IAST: pañcaloha; Tibeta: ལྕགས་རིགས་སྣ་ལྔ, Wylie: lcags rigs snanga) (ankaŭ nomita Panchaloham, Panchdhatu - laŭvorte, "kvin metaloj") estas termino por tradiciaj kvin-metalaj alojoj de sankta signifo uzata por fari hinduajn templojn (Murti). Faranta Panchaloha bildojn estis bone konservita sekrete dum longa tempo kaj iliaj koloroj ŝanĝantaj propraĵoj aldonis sian misticismon.
La komponado estas metita en la Shilpa-shastroj, malnova sanskrita teksto sur idolo-farado. Ĝi estas tradicie priskribita kiel alojo de oro (Au), arĝento (Ag), kupro (Cu), fero (Fe) kaj plumbo (Pb) kiel la ĉefa constituyente. Anstataŭ plumbo, iuj uzas stanon (Sn) aŭ zinkon (Zn). Ĝi estas vaste kredita, ke porti juvelojn el Panchaloha / Panchdhatu alportas ekvilibron en vivo, memfidon, bonan sanon, fortunon, prosperon kaj pacon.
En iuj tradicioj, precipe tibeta, ĝi estis konsiderata agi uzi thokcha, meteorita fero; aŭ kiel komponanto de la alojo ĝenerale aŭ por specifa celo aŭ celo. La kvanto uzita povus varii, depende de la disponibilidad kaj taŭgeco de la materialo, inter aliaj konsideroj. Malgranda, plejparte simbola kvanto de "ĉielo-ferro" povus esti aldonita, aŭ ĝi povus esti inkluzivita kiel grava parto de la alojo-recepto.
Praktikaj komponadoj estas Cu, Au, Ag, Pb kaj Zn; Cu, Ag, Pb, Fe kaj Sn; kaj Sn, Cu, Fe, Pb, kaj kupro. Pro la kosto, oro kaj arĝento nun estas preterlasitaj de la fabrikado de ĝeneralaj ikonoj, kie kupro, latuno kaj plumbo en la proporcio 29: 2: 1 estas uzataj.
En hinduismo, murti (Devanagari: मूर्ति), aŭ murthi, aŭ vigraha aŭ pratima kutime rilatas al bildo, kiu esprimas Dia Spiriton (murta). Signife laŭvorte "enkorpigo", murti estas reprezento de diaĵo, farita kutime de ŝtono, ligno aŭ metalo, kiu funkcias kiel rimedo per kiu diaĵo povas esti adorita. Hindoj konsideras murti digna servi kiel fokuso de dia kulto nur post kiam la dia estas alvokita en ĝi por proponi adoron. La reprezento de la diaĵo devas reflekti la gestojn kaj proporciojn en religia tradicio.
Murti estas komunikilo kun la dio aŭ Brahmano en hinduismo. Murti estas sanskrita termino, kiu signifas montri la transcendantan "aliancon" de la dia; sekve la vorto "murti" ne povas esti anstataŭigita aŭ tradukita kiel statuo aŭ idolo sen perdi la propran signifan koncepton de la suba koncepto kaj preni ne rilatajn konotaciojn.
braxas. Por ĉi tiu nomo estas uzata la greka tablo. Abraxas en la greka estas Ἀβραξας. Α = 1, β = 2, ρ = 100, α = 1, ξ = 60, α = 1, ς = 200, la sumo estas 365, la nombro da tagoj en la jaro. Ĉi tiu nombro donas la ŝlosilon al la mistero de Abraxas, kiu estas simbola de la 365 Æons aŭ Spiritoj de la Tagoj kolektitaj kune en unu kompona personeco. Abraxas estas simbola de kvin infaninoj, kaj ĉar la cirklo de la jaro efektive konsistas el 360 gradoj, ĉiu el la emanaj diaĵoj estas unu-kvinono de ĉi tiu potenco, aŭ 72, unu el la plej sanktaj nombroj en la Malnova Testamento de la judaj homoj kaj en ilia Qabbalisma sistemo.
Unu el la plej popularaj magiaj artefaktoj estis la amuleto, sur la persono aŭ alfiksita al celoj kaj bestoj (la hebrea vorto por amuleto, kame'a, havas la radikon signifantan "ligi"). Eĉ en nia supozeble ne-superstiĉa aĝo la bonŝanca ĉarmo ankoraŭ estas sufiĉe familiara, senkulpe montrita ĉe spektaklo, aŭ portita furtive en la malplenaj poŝoj kaj sakoj - la piedo de la kuniklo, la huffero, bonŝancaj moneroj, ringoj gravuritaj kun ĉinoj aŭ hebreaj literoj, bestoj molaj. Kiom pli komunaj estas tiaj objektoj en socioj, kiuj senhonore kaj malferme akceptas ilin pro tio, kio estas en la plej maloftaj regionoj de nia nuntempa mondo, aŭ en la mezepokaj kaj antikvaj mondoj, kiuj dum momento ne dubis iliajn efikeco! Fakte, ĝi sugestis, ke ĉiuj ornamaĵoj, kiuj estis sur la persono, estis origine amuletoj.
Familia karaktero de magio estas la ordono por fari aferojn en reverso, marŝi malantauxen, meti siajn vestojn malantauxen, por ĵeti aferojn malantaŭ la dorso. La sama principo validas en incantoj, kaj talmudaj kaj mezepokaj judaj ĉarmoj ilustras sian operacion. Bibliaj citaĵoj ofte estis recititaj ambaŭ antaŭen kaj malantaŭen, mistikaj nomoj estis renversitaj; kelkfoje la vortoj estis fakte skribitaj malantaŭen kiel ili estus diritaj, tiel ke ĝi postulas konsiderindan mensan lertecon, ne esti prenita per la neneatura projekcio. Frazoj, kiuj kapablas esti legataj egale en ambaŭ direktoj, estis speciale tre estimataj. La celo estis kapitaligi la misteron de la stranga kaj nekonata, kaj la potenco, kiu estas asociita kun la kapablo de reverti la naturajn ordo de aferoj.
Unu speco de enkantiĝo, kies potenco derivis de ĝia formo prefere ol ĝia enhavo, estis speciale taŭga por dispeli demonojn. Lia juda arketipo troviĝas en la talmuda sorĉo kontraŭ la demono Shabriri, kiu kuras:
Shabriri
briri
riri
iri
ri
Kiel Rashi klarigis ĝian efikon, "La demono sin turnas kaj fine malaperas, kiam li aŭdas sian nomon malpliiĝantan laŭ letero.
La plej granda heroaĵo, al kiu la magiisto aspiris, estis la kreo. Diskutante ĉi tiun temon en la paĝoj de la Talmud, R. Paĉjo observis, ke la krea potenco de magio kovris nur malpurajn kaj amasajn celojn kaj bestojn, kiel ekzemple la kamelo, sed ne bonaj kaj delikataj aferoj, kaj R. Eliezer subtenis, ke la demonoj, al kiu la magiisto devas ĉi tiun potencon, povas krei nenion pli malgrandan ol hordeo-maizo. Ĉi tio estis la norma limigo postulita de sorĉistoj de mezepokaj verkistoj, kvankam la Gemara klarigis: "La demonoj ne povas vere krei eĉ grandajn seres, sed simple kunvenas jam kreitan sed neuzitan ĉefplanon." Tiel la fina akto de genezo estis rezervita por Dio sole. Ĝi neniel sugestis, ke homa vivo povus esti kreita per ordinaraj magiaj rimedoj.
Sed la Talmud rekonis ankaŭ duan metodon de kreado, kiu postulis la aplikon de la "Leĝoj de Kreo", verŝajne parola kolekto de mistikaj tradicioj rilatantaj al la originala kreado de la universo. La speco de magio formita en ĉi tiuj "Leĝoj de Kreo" estis la sola kiu estis "permesita ab initio." Per ĝi, "se la justuloj tiel deziris, ili povus krei universon. Raba kreis homon kaj sendis lin al R. Zeira, kiu parolis kun li sed li ne povis respondi; do li ekkriis: "Vi estas kreita de magio, revenu al via polvo!" Rabbis ḥanina kaj Oshaya sidiĝis ĉiun vendredon kaj okupis sin per la Libro [Legado: Leĝoj] de Kreo kaj kreis trijaran bovidon, kiun ili manĝis. "Por priskribo de ĉi tiu metodo ni devas fidi la tradicion konservitan de la komentistoj; Rashi skribis, "Ili kutimis kombini la literojn de la Nomo per kiu la universo estis kreita; ĉi tio ne devas esti konsiderita malpermesita magio, ĉar la verkoj de Dio estis kondukitaj per Sia sankta Nomo. "La Talmudiaj Leĝoj de Kreo (ne rilatigitaj al la posta mistika Libro de Kreo) ŝajnas esti ekspozicio de la familiara nomo-magio, la plej grava parto de mezepoka juda praktiko, sed konsonante la malfacilecon kaj la prodigmecon de sia objekto, tre altan kaj esoterican fakon. Mezepokaj judoj, kiel iliaj kristanaj samtempuloj, estis avida de la potenco krei homan vivon, kaj kredis implicite pri la kapablo de homo fari tion. Vilhelmo de Auvergne (13a jarcento) skribis: "Viroj provis produkti, kaj pensis, ke ili sukcesis produkti homan vivon de aliaj manieroj ol per la kutima generacia procezo", sed la metodoj persekutitaj de ne-judoj estis malpli subtilaj ol tiu proponita de la Talmud. Ekzemple, kristana verkisto de la 14a jarcento citis la Araban Razon (dekdarcan jarcenton) sur generi homon per metado de nekonata substanco en vazo plenigita per ĉevalo, dum tri tagoj.
La germana ḥasidim (Pietistoj kaj Mistikoj) de la 13a jarcento estis speciale intrigata de ĉi tiu problemo. De ili venas la uzado de la vorto golem (laŭvorte, senforma aŭ senvivanta afero) por designi homunculo kreitan de la magia alvoko de nomoj.
La bildo estis farita de "virgulina grundo, de monta monto, kie neniu iam antaŭe fosis", kaj la enkantiĝo, kiu enhavis "la alfabetojn de la 221 pordoj", devas esti recitita sur ĉiu ununura organo individue. Pliaj detaloj, ofte rimarkitaj, estis la inciso sur la frunto de la nomo de Dio aŭ de la vorto emet ("vero"). La detruo de ĉi tiu besto efektivigis forigi tiun nomon, forigante la komenca litero de emeto, lasante renkontita ("mortinta") aŭ revertante la kreajn kombinaĵojn, ĉar, kiel R. Jacob b. Shalom, kiu venis al Barcelono el Germanio en 1325, diris, ke la leĝo pri detruo estas nenio pli ol reverto de la leĝo de kreo.
La 72 nomoj de Dio