click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: [ANN][GGS] pengumpulan dana Gilgam.es eSports  (Read 1838 times)

cadilac9999

  • Newbie
  • Posts: 6
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
[ANN][GGS] pengumpulan dana Gilgam.es eSports
« on: June 12, 2017, 02:20:16 PM »
ESports untuk semua orang!

Tempoh sebelum dijual - 13/06/2017 00:00 CET
Halaman Fundraising ialah:https://ico.gilgam.es/ico

ESports untuk semua orang!
JADIKAN WANG ON GAME SETIAP ANDA!
Gilgam.es merancang dan bersedia untuk melancarkan satu platform yang membolehkan kedua-dua pemain individu dan pasukan yang bertanding dalam permainan popular eSports - Dota2, League of Legends, Counter Strike: Serangan Global, Call of Duty, dan lain-lain ... - dipantau oleh kecerdasan buatan utama kami.

Aplikasi pelanggan boleh dimuat turun dari destinasi kita, akan berjalan dalam rangka elektronik berdasarkan asas-asas JavaScript, HTML, CSS tidak akan bergantung kepada sistem operasi pengguna. Baris pertama anti helah tertanam dalam permohonan pelanggan. Ia memantau program-program yang digunakan oleh pengguna dan penglibatan mereka dengan permainan program berjalan. Antara muka yang akan membolehkan pengguna untuk membuat akaun dengan menyediakan wang untuk alamat baru dengan Eter Ethereum melalui pemproses pembayaran telah ditetapkan.

MELINDUNGI PEMAIN
Masalah terbesar dalam setiap perlawanan penipuan dalam talian, atau kewangan (penipuan kad kredit) atau menipu dalam permainan. Kami berhasrat untuk menghapuskan risiko yang pertama dengan kebenaran transaksi di blok asas rantaian ethereum; Manakala dalam kes kedua, kami merancang untuk menghapuskan penipuan dalam permainan dengan mengikuti perisian KYC ketat menggunakan kecerdasan buatan kami
Desentralisasi kewangan
Transaksi kewangan pemain akan dilakukan oleh kontrak berjalan blok rantaian Ethereum pintar, prestasi tidak boleh dikawal di luar, supaya mereka mematuhi keputusan kod sebelum.
  • pembayaran yang cepat
  • Keselamatan transaksi
  • Kontrak Smart
Penapis automatik
Kecerdasan buatan yang dibangunkan oleh kami akan menganalisis keputusan setiap permainan dan menentukan keputusan perlawanan. Pihak-pihak boleh menerima keputusan ini atau set tuntutan.
  • Aplikasi penapis berdasarkan pelanggan
  • Penapis berdasarkan AI
  • Pengguna penapis berdasarkan KYC
Pelanggan elektronik
Platform ini akan berkembang menjadi banyak bidang untuk menjaga ping dan rangkaian pengagihan beban yang rendah. Kawasan ini dirancang seperti berikut:
  • Asia
  • Australia
  • Eropah
  • Amerika Utara
  • Amerika Selatan

OPERASI BAGAIMANA
hidup untuk bermain, bermain untuk hidup
Gilgam.es Ltd. sedang membangunkan platform eSports platform bebas. Platform ini akan membolehkan setiap peminat sukan elektronik untuk mendapatkan keuntungan daripada kemahiran mereka. Menggunakan platform ini adalah sangat mudah.

PASARAN KAMI
MENGAPA PERKARA ESPORTS DAN SEMUA ANDA ORANG
"Esports adalah gangguan utama dalam industri kami sejak iPhone pada tahun 2007, "Fokus permainan penerbit tradisional adalah mengenai pemain, yang membelanjakan secara langsung atau dalam senarai . mereka yang baru, penerbit telah meletakkan kumpulan lain di tengah-tengah usaha pemasaran mereka: pencipta kandungan yang dicipta dan dikongsi permainan video kandungan di saluran seperti YouTube, Hitbox, DingIt dan Twitch. kumpulan ini telah terbukti menjadi alat pemasaran kos berharga dan berkesan kepada penerbit, tumpuan dan pemain untuk permainan Esports adalah contoh tipikal persaingan Esports ini dan kandungan yang di sekeliling mereka membantu penerbit untuk membangunkan penglibatan masyarakat dan positif di sekitar jawatan mereka, drag d i panjang umur permainan mereka dan ditukar gelaran mereka ke dalam jenama hiburan benar. Menakjubkan daripada bilangan pemain dan boleh menawarkan banyak peluang untuk membuat wang dari pemain.

ESports pasaran global telah memberikan pendapatan sebanyak 748 juta dolar pada tahun 2015 dan dijangka meningkat kepada 1.9 bilion dolar pada tahun 2018. Amerika Utara dan Eropah dengan pasaran 52% kerana mereka terus melabur dengan cepat ke dalam ruang.
Seorang penganalisis AS meramalkan bahawa walaupun dalam eSports American pasaran akan meningkat daripada 85 juta dolar pada tahun 2014 untuk 1.2 bilion dolar pada 2018, kadar pertumbuhan adalah 93.8% tahunan.


KUMPULAN
Kita membuat perkara-perkara yang besar
Kami adalah satu pasukan kreatif yang berpangkalan di Hungary, Malta dan tanah besar China. Kami mempunyai banyak pengalaman dalam perniagaan permainan, pengaturcaraan dan permainan dalam talian blok rantai, terutamanya mengenai CS: GO dan Dota2. Kita mahu melihat permainan dari permulaan dan bermain permainan. Kami fikir semua orang berhak untuk mendapatkan peluang untuk bermain untuk wang. Menggunakan hobi anda untuk membuat wang!

Peminat permainan video profesional
Pasukan kami telah mengalami banyak CS: GO dan Dota2. Mereka tahu segala-galanya mengenai permainan ini, dan mereka boleh membantu membangunkan platform Gilgam.es.

Blok pakar rantaian
Kumpulan kami terdiri daripada rantaian pemaju blok mahir yang membantu melaksanakan kontrak pintar. Kontrak-kontrak ini akan memastikan bahawa setiap pemenang boleh mengambil wang mereka.

Pakar pengaturcaraan
Pasukan kami pengaturcara telah sangat berpengalaman dan pembangunan profesional Gilgam.es platform, pelayan dan pelanggan. Server akan bekerjasama dengan Node.js. Pelanggan akan bekerja dalam bidang elektronik

Lihat butiran : Kertas putih atau pada halaman utama.

Kontrak Smart
https://github.com/g1lg4m3s/smart-contract

Terjemahan kertas putih
Kertas putih cina: https://ico.gilgam.es/whitepaper/Gilgam.es.whitepaper.cn.pdf

Jawatan Gilgam.es
http://usethebitcoin.com/gilgam-es-earn-money-while-playing-your-favorite-games/

PEMBETULAN:
Program bonus Gilgam.es
ogram bonus akan berjalan Gilgam.es dalam satu atau dua bulan dengan sejumlah 150,000 syiling GGS. Program bonus akan berjalan Gilgam.es dalam satu atau dua bulan.

Baca lebih lanjut mengenai Projek Gilgam.es:
halaman utama: https://ico.gilgam.es/
laman utama asia: https://ico.asia.gilgam.es/
kertas putih: http://ico.gilgam.es/whitepaper/Gilgam.es.whitepaper.pdf
Kertas putih cina: http://ico.gilgam.es/whitepaper/Gilgam.es.whitepaper.cn.pdf
Facebook: https://www.facebook.com/gilgames.platform
Twitter: https://twitter.com/gilgam_es

Jumlah hadiah adalah 150,000 dan akan dibahagikan seperti berikut:
 
20,000 syiling untuk program bonus GGS Twitter
GGS 60,000 sen untuk Maklumat / Komunikasi
GGS 10,000 sen untuk terjemahan dan kesederhanaan
GGS 60,000 sen untuk membiayai pasukan yang mengambil bahagian

bonus Twitter:
Pembayaran:
 
GGS 20,000 syiling akan dikeluarkan kepada program bonus Twitter.
5 saham seminggu untuk setiap pengguna Twitter sah.

Bagaimana untuk mengambil bahagian:
Langgan rasmi Twitter halaman : https://twitter.com/gilgam_es
Mengisi:   sampel
hamparan:    hamparan
 
Syarat dan Peraturan:
1: Akaun Twitter mesti mempunyai sekurang-kurangnya 200 pengikut.
2: Akaun Twitter mestilah asli. Akaun palsu, mati, tidak aktif, dan bot itu tidak akan diterima.
3: Anda mestilah seorang pengguna twitter aktif dan kerap dan telah mengemas kini berita maklumat rasmi Gilgam.es.
4: Tidak dibenarkan untuk mengambil bahagian dengan lebih daripada satu akaun. Pengguna didapati menggunakan beberapa akaun, akan disenaraikan sebagai hitam.
5: Terma dan Syarat ini boleh dikaji semula dan dipinda.

Blog /Media

Gilgam.es akan memberi balasan kepada penulis dengan penilaian kualiti pengalaman bertulis, artikel mengenai Projek Gilgam.es, ICO pengumpulan dana, Panduan Melabur dalam blog, laman web, Forum dan sumber tersebut.
Gilgam.es akan memberi balasan kepada editor berpengalaman Pencipta Kualiti Video, Persembahan, Tutorial Pelaburan Projek Fundraising Gilgam.es dan ICO.
 
pembayaran:
Keseluruhan berjumlah 60,000 syiling GGS akan diperuntukkan kepada peserta Maklumat dan Komunikasi anugerah.

Kami akan berkongsi semua video dan blog / artikel ke dalam 3 kategori dan memberi balasan kepada mereka seperti berikut
 
Kualiti tinggi: 5000 GGS
Berkualiti: 3,000 GGS
Kualiti sederhana: 1,500 GGS
 
Bagaimana untuk mengambil bahagian?
Posting, Komen atau Video Anda dan Hantar penyertaan anda Dengan menggunakan borang di bawah: Mengisi: sampel
 
Di bawah adalah senarai semua blog dan video.
hamparant:  hamparan
 
Syarat, Peraturan dan Syarat:
1: Artikel dan video berkualiti rendah tidak boleh diterima,
2: Artikel dan Video mesti tahan uji, tidak dibenarkan untuk menyalin kandungan, artikel dan kandungan orang lain. (Anda boleh menggunakan seorang pegawai imej, simbol, grafik disiarkan di laman web, topik ANN, Facebook dan Twitter)
3: Artikel mesti lebih panjang daripada 400 perkataan, kurang daripada 400 patah perkataan tidak akan diterima.
4: Video mestilah sekurang-kurangnya 1:00 minit. Pendek tidak akan diterima.
5: Artikel mesti mempunyai dua link laman web rasmi: http://ico.gilgam.es dan menghubungkan dengan kertas putih:http://ico.gilgam.es/whitepaper/Gilgam.es.whitepaper.pdf Dan pautan profil anda pada akhir Bitcointalk artikel anda untuk membuktikan hak cipta anda.
6: Dalam huraian video anda mesti mempunyai pautan laman web rasmi, link affiliate kertas putih dan pautan profil bitcointalk anda untuk membuktikan pengarang anda.
7: Sederhana, Steemit, Newbium, blog platform dan umum / lain-lain percuma dibenarkan tetapi hanya satu jawatan akan diterima di platform tersebut.
8: Dan 3 Artikel akan diterima dalam laman web .org com .net dan blog dan lain kanan

Ganjaran menaja pasukan eSports:
Kami melancarkan program bonus untuk pasukan sukan elektronik. Semua pasukan berdaftar boleh mendapat beberapa sen GGS selepas kumpulan kami diperiksa statistik mereka.

Pembayaran:
GGS presiden 60,000 syiling akan diagihkan di antara semua pasukan sukan elektronik telah disahkan.

Mendaftar di Grants Program kita mengisi Google anda: sampel
Berdaftar dan disahkan (ditandakan dengan warna biru):hamparan

Syarat, Peraturan dan Syarat:
1: pendaftaran Multiple tidak dibenarkan,
2: Perlu saluran menggerenyet dengan 100 orang pengikut,
3: Logo kami dipaparkan dalam salah satu daripada penaja anda,
4: Jurucakap negatif, aktiviti penipuan membawa kepada pengharaman dari program bonus kami.

Selepas Fundraising kami merancang program bonus diberitahu kelak untuk ujian, promosi.

Permintaan biasanya hantar ke [email protected]
Keperluan umum dihantar ke [email protected]


 

Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services