click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: [ICO] Primalbase: Taburan Spatial untuk komuniti teknologi - 26 Jun  (Read 2071 times)

cadilac9999

  • Newbie
  • Posts: 6
  • Karma: +0/-0
    • View Profile


Rumah ICO: http://primalbase.com
Kertas putih: http://primalbase.com/assets/PrimalbaseWP.pdf
Page ganjaran: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1957769.msg19444982#msg19444982






********

Kami percaya bahawa penggunaan kod disulitkan akan memberi manfaat dan meningkatkan model ini. Melalui penggunaan ahli penyulitan kriptografi dibayar sekali projek Primalbase menyediakan akses kepada ruang kerja yang dikongsi termasuk semua hab teknologi terkemuka di dunia. Ia boleh berkembang, cepat untuk persediaan, dan masa yang fleksibel dan saiz pasukan.

********




********

Sistem infrastruktur dipecah bahagi kepada ruang untuk kerjasama untuk ahli-ahli Primalbase masyarakat, dan ruang pejabat untuk disewa adalah terbuka kepada orang ramai akan memastikan keberkesanan dan keuntungan model perniagaan Primalbase.

********







Hubungi pasukan kami di Slack: http://project-primal.herokuapp.com/

ICO bermula dari 26 Jun 2017!

Sertai saluran komunikasi kami: telegram.me/primalbase & projectprimal.slack.com

Ikut kami di media sosial:
https://www.facebook.com/primalbasehq
https://www.instagram.com/primalbase/
https://twitter.com/primalbasehq

KOMUNIKASI

Vitalik Buterin, Pengasas bersama Ethereum:

“Saya pasti sangat berminat dalam semua aplikasi ini, terutamanya penjualan akaun kewangan dengan beberapa komponen daripada nilai kewangan dan kewangan, tetapi juga beberapa komponen luaran. Idea umum bahawa kita boleh mewujudkan ekonomi ini, di mana kita pemproses barangan dan bagi orang untuk mempunyai pemilikan saiz mereka, saya fikir ia pasti idea yang sangat menarik dan penuh dengan janji pelantikan.”

Baca lebih lanjut di: https://bitcoinmagazine.com/articles/interview-vitalik-buterin-ethereum-scaling-issues-popularity-asia-and-icos/

Sasha Ivanov,Ketua Pegawai Eksekutif dan pengasas platform Wave:

“Primalbase adalah projek hartanah, manakala terdapat juga rantaian blok projek komuniti. Ia menawarkan produk yang agak unik - dalam satu tangan, ia adalah satu pendekatan dengan rakan-rakan, di sisi lain ia adalah satu instrumen kewangan yang boleh dijual beli di pasaran. Jangan sekali-kali apa-apa seperti ini sebelum ini. Ia boleh menyatukan banyak syarikat baru ditubuhkan pada masyarakat. Banyak syarikat mula teknik yang berminat untuk berkongsi kerjasama ruang Primalbase, tidak lama lagi kita dapat melihat pembangunan persekitaran yang baru bagi perusahaan Jawatankuasa Teknikal, yang akan keluar dari dunia maya menjadi kenyataan, terutama lokasi geografi, ia akan menjadi menarik.”

Baca lebih lanjut di: https://cointelegraph.com/news/we-are-witnessing-brilliant-example-of-crowd-intelligence-sasha-ivanov-on-icos

Dmitry Faller, Penyelidik, blok rantai Pengasas:

“Teknologi tidak terpencil, disepadukan ke dalam hidup, aktiviti harian kita, tidak boleh dianggap sebagai satu fenomena yang berasingan dan bebas, ia membawa misi sosial memberikannya menyebabkan perubahan ketara dalam masyarakat. Institut akan menjadi pusat kepakaran yang ada untuk semua orang - perniagaan, pengurusan, kerjasama projek, dan masyarakat secara umum.”

Baca lebih lanjut di: https://cointelegraph.com/news/whos-new-blockchain-institute-research-fund-new-approach-to-blockchain

Dmitry Tokarev, Ketua Pegawai Teknologi Dolfin:

“Pada Dolfin kami juga menyediakan perkhidmatan untuk semua jenis pelanggan dari seluruh dunia dan ia seolah-olah idea yang baik untuk mempunyai tempat di mana anda dijamin untuk mempunyai masa yang produktif semasa berada jauh bekerja dan tahap perkhidmatan yang sama di mana sahaja yang anda mahu.”


Billy Draper, Rakan kongsi di Draper Associates:

"Ia adalah besar, mereka mendapati permohonan dalam amalan, dan itulah yang kita mahu lihat - kita tidak mahu melihat lebih banyak wang di dunia. Ia adalah satu perubahan permainan minda, sama dengan hartanah. Leasing kad ini? Itulah bagaimana anda memulakan revolusi sebenar, iaitu bagaimana perkara akan pergi dari komuniti teknikal masih menjadi lebih besar Bitcoin.”

Baca lebih lanjut di: https://cointelegraph.com/news/billy-drapers-investment-tips-cryptocurrencies-icos-bubbles-ct-exclusive



 

Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services