click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: [ANN][MoodCrawler][MoodCoin][ICO]-Mengubah mood dunia pada suatu masa nanti  (Read 1177 times)

moroseneng

  • Novice
  • *
  • Posts: 10
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Official : https://bitcointalk.org/index.php?topic=1637896.msg16472905#msg16472905

MoodCrawler: Mengubah mood dunia pada suatu masa nanti.


Greek Translation
Filipino Translation
Indonesian Translation


Segera semangati hari kelian : kami memberi amaran penawaran syilling MoodCrowler


Moodcoin merupakan mata wang kripto rasmi pelantar MoodCrowler sekejap lagi yang akan dibangunkan, platform pertama yang memberi labah kepada pengguna untuk membantu orang lain.

The Moodcrowler ICO akan dibuka Isnin 24 Oktober 2016 sampai 24 Nov 2016. harga tawaran awal adalah $0,07USD. Seramai 68 juta MDC yang telah diperuntukkan untuk ICO.


Pelantar MoodCrawler

MoodCrawler adalah Pelantar yang memudahkan dan memberi ganjaran kepada interaksi manusia kini yang positif. Ini adalah pelantar yang menggabungkan orang yang berfikiran dan menciptakan persekitaran di mana pengguna masalah yang hadir dan memberikan jawapan penyelesaiannya. Proses penyelesaian masalah antara dua atau lebih pengguna menjana nilai yang diterjemahkan ke dalam suatu sistem labah.





The MoodCoin

MoodCoin ialah cryptocurrency direka khusus untuk tujuan yang berfungsi beriringan dengan pelantar MoodCrawler itu.
Pelantar ini membayar pengguna untuk membantu antara satu sama lain untuk menangani masalah mereka yang lain disiarkan dalam pelantar. Untuk itu, berikut Bukti Of protokol Stake, kami mencipta "MoodCoin", sebuah cryptocurrency yang pernah disenaraikan akan boleh ditukar menjadi Bitcoin dan mana-mana mata wang tradisional yang lain. Jadi, ya, kita bercakap mengenai wang sebenar.
Baca mengenai teknologi di sebalik Moodcoin dan pelan masa depan kami



 

The MoodCrawler Ecosystem
 
MoodCrawler bukan sahaja pelantar yang memudahkan dan labah interaksi manusia kini yang positif. Idea di sebalik MoodCrawler ialah untuk mencipta persekitaran di mana pengguna boleh diperkenalkan kepada pelbagai jenis konsep. Keindahan di sebalik MoodCralwer ialah bahawa ia menyesuaikan diri dengan keperluan pengguna. Dengan demikian pengguna boleh menjadi bahagian yang aktif dan mantap dengan ekosistem Moodcrawler

Baca tentang MoodCrawler Ekosistem


Dan itu hanya menggaru permukaan. Bayangkan semua kemungkinan. Jadi bersabarlah, terdapat pelbagai tarikan untuk teruja tentang…




 
Jumpa pasukan di sebalik gagasan MoodCrawler
Kami yakin berdasarkan kuasa contoh, dan dengan MoodCrawler anda akan boleh melihat tan bahan contoh yang baik, ini adalah kuasa sebenar yang boleh mengubah dunia. Awda akan dapat membantu seseorang dan pelantar ini akan memberi labah untuk itu, Ya kami boleh membuat ini bersama-sama.

Hubungi kami:
[email protected]

Facebook Twitter
MoodCrawler.org
« Last Edit: October 12, 2016, 04:41:30 PM by moroseneng »

Nuri2017

  • Newbie
  • Posts: 2
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Satu cita-cita atau agenda yang besar dan hebat. Tak mustahil rasanya bitcoin ni mmg bole mengubah mood dunia ni..skrg ni pun dah bnyk kerja2 yang dibuat secara online..memang orang ckp bole buat duit banyak dengan hanya bekerja dari rumah. Jadi apabila semua sudah dionlinekan mmg mungkin satu hari nnt , mood dunia ini akan berubah ?? siapa tahu kan...

 

Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services