click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: Nieuwe hobby  (Read 617 times)

rubeelam

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
Nieuwe hobby
« on: February 24, 2023, 01:23:41 PM »
 Hoi allemaal,

ik ben Marian en ben 51 jaar ,19 mei jl stopte ik met roken ......na 9 weken hield ik het

niet meer vol en stak een peuk op ?gedver wat vond ik dat goor zeg,ben naar de winkel gereden en kocht een zensation en oooooo wat heerlijk!!! Thuisgekomen herinnerde ik mij dat ik ooit eens een justfog 1453 had gekocht en heb die meteen opgeladen.Nu een paar weken verder heb ik 2 jf 1453 en een jf q16 .Vind ze alledrie super ze dampen heerlijk!Ik vind alleen het schoonmaken van die clearomizer een beetje eng ben dan bang dat hij het niet meer gaat doen.En als je die schoonmaakt moet ne er dan  een niet coli in doen? En hoelang doe je met een coli? Nou het zal allemaal wel te vinden zijn hier,fijn dat er een forum is!!

juradvan

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
Re: Nieuwe hobby
« Reply #1 on: February 24, 2023, 01:25:38 PM »
Hallo allemaal, een van mijn grootste hobby's is schilderen!. Ik ben toevallig sinds de kerstvakantie bezig met het maken van diamond paintings. Ik heb er al een aantal gemaakt en nu ga ik voor het eerst zelf een patroon tekenen. Ik heb allerlei kleuren op strass-steentjes.nl besteld dus nu is het even uitvogelen hoe ik de kleuren in de tekening ga verwerken. Heeft iemand anders wel eens zelf een diamond painting bedacht en gemaakt? Zo ja, heb je tips en zijn er bepaalde dingen waar ik op moet letten? Ik ben erg benieuwd of het gaat lukken.
« Last Edit: April 13, 2023, 09:45:55 PM by juradvan »

Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services