click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: Witlink.ai- یک اکوسیستم هوش مصنوعی با فناوری بلاک چی   (Read 457 times)

WitlinkAI

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 239
  • Karma: +0/-1
    • View Profile
    • Global Marketplace for A.I Services & Pool of Decentralized Computing Resources
WitLink چیست؟

WitLink یک بازار مبتنی بر بلاک چین است که در آن متخصصان ، مربیان هوش مصنوعی ، دانش آموزان و هر علاقمند به هوش مصنوعی می توانند خدمات خود را به شرکت ها ارائه دهند. مأموریت WitLink توسعه یک بازار غیر متمرکز است که در آن متخصصان هوش مصنوعی و یادگیری ماشین می توانند خدمات خود را آزادانه ارائه دهند و در عوض درآمد کسب کنند. WitLink برای دستیابی به این ایده عالی از شبکه های منبع باز و غیر متمرکز استفاده می کند.

پروتکل WitLink به شرکت های فناوری و بطور کلی به شرکت های فناوری کمک می کند تا از مجموعه استعدادهای جهانی متخصصان AI و ML استفاده کنند. به این ترتیب ، آنها آزادانه به راه حل های هوش مصنوعی دسترسی پیدا می کنند که برای حل چالش های تجاری آنها طراحی شده است. اکوسیستم WitLink شامل WitLink Marketplace ، WitLink ready ، WitLink Computing و WitLink Learn است.

WitLink توکنی با نماد "WAI" دارد. این توکن ارز اصلی است که کاربران می توانند از آن برای خرید کالا و خدمات در پروتکل WitLink استفاده کنند. دارندگان توکن POS به دلیل فعالیت های خود در بستر WitLink با نشان WAI پاداش خواهند گرفت. به علاوه ، از این توکن می توان برای پرداخت هزینه های پلتفرم و سایر کالاها و خدمات استفاده کرد. همچنین می تواند برای اهداف سرمایه گذاری یا ذخیره ارزش استفاده شود.

ماموریت WitLink

هدف WitLink پرداختن به شکاف استعدادها در فضای فناوری پیشرفته ، منابع محاسباتی گران و ناامن ، برنامه های آموزشی محدود برای مشتاقان هوش مصنوعی ، ML و ایجاد متخصصان هوش مصنوعی/راه حل ها/قدرت محاسباتی است که به راحتی در اختیار شرکت های با هر اندازه قرار می گیرد و فرهنگ را اصلاح می کند. شرکت های بزرگ فناوری این حوزه را کنترل می کنند.

WitLink در حال ایجاد انقلابی در صنعت رایانش ابری از طریق بلاک چین است. آنها یک اکوسیستم ایمن را ارائه می دهند که در آن محرمانه بودن اطلاعات بسیار رعایت می شود ، در حالی که هزینه محاسبات ابری را به دلیل شبکه غیر متمرکز اکوسیستم کاهش می دهد. جامعه علمی علاقه زیادی به این پروژه نشان می دهد! بسیاری از مشارکت های استراتژیک محرمانه در حال انجام است (موسسات تحقیقاتی ، دانشگاه ها و شرکت های بزرگ)
ستون های اصلی آنها عبارتند از: تمرکززدایی ، محرمانه بودن ، در دسترس بودن زیاد

WitLink با راه اندازی NFTS اختصاصی خود در پایان راه اندازی اولیه خود ، به صاحبان توکن اجازه می دهد تا NFT های خود را با توکن های خود خریداری کنند که برای اولین بار در نوع خود خواهد بود.

با WitLink بخشی از آینده باشید

هرکسی می تواند در پروژه WitLink مشارکت کند ، چه با دانش و تخصص و چه با منابع ، استخراج ، یا توکن های توزیع شده در اکوسیستم برای تأمین هزینه عملیات در همه بازیگران.

با WitLink بخشی از آینده باشید. برای خرید توکن اینجا ثبت نام کنید 👉 https://witlink.ai/ico/public/register

وب سایت: https://witlink.ai/
کاغذ سفید: https://witlink.ai/wp-content/uploads/2021/05/WitLink_Whitepaper.pdf

WitLink در ured برجسته شده است

https://www.bloomberg.com/press-releases/2021-04-06/witlink-crashes-the-soft-cap- Target-during-the-on-coming-pre-sale

https://finance.yahoo.com/news/witlink-continues-set-records-during-144400643.html

https://www.marketwatch.com/press-release/witlink-continues-to-set-record-cords-during-the-on- going-public-sale-2021-06-21؟tesla=y

https://www.asiaone.com/business/witlink-crashes-soft-cap-target-during- going-pre-sale

https://www.coinjinja.com/ico/witlink

 

Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services