click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: WitLinkAI Token/Coin قرار است انقلابی در صنعت هوش مصنوعی ایج  (Read 443 times)

WitlinkAI

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 239
  • Karma: +0/-1
    • View Profile
    • Global Marketplace for A.I Services & Pool of Decentralized Computing Resources
در یک محیط تجاری سریع مانند ما ، نیازی به گرایش کسب و کارها از نظر فناوری نمی تواند بیش از حد تأکید شود. هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی نقش مهمی در نحوه ارتباط شرکتها با مشتریان خود و نحوه ارائه پشتیبانی مشتری دارند.

مفهوم هوش مصنوعی به دهه 1950 برمی گردد. در آن زمان ، تنها موسسات تحقیقاتی بزرگ و مارک های بزرگ توانستند از هوش مصنوعی برای انجام عملیات تجاری خود استفاده کنند. امروزه ، هوش مصنوعی تقریباً در همه سایه های زندگی قابل استفاده است. تجارت الکترونیک ، تلفن های هوشمند ، خانه های هوشمند ، یا خدمات جریان.

WitLink نیرویی است که باید در زمینه ایجاد بازار برای پیشرفت علاقه مندان به هوش مصنوعی حساب باز کرد. این نام تجاری یک اکوسیستم را ارائه می دهد که در آن دوستداران و متخصصان هوش مصنوعی می توانند با ارائه خدمات مربوط به هوش مصنوعی و ML زندگی خود را تامین کنند.

فروش عمومی در حال انجام!

WitLink همچنان به ارائه فرصت ها و آن از طریق فروش عمومی ادامه می دهد. با دستیابی به هدف Soft-Cap ، اکنون چشم به کلاهک سخت است!

می توانید توکن WAI را از طریق BTC ، ETH ، BCH و USDT خریداری کنید. قیمت 1 توکن WAI 0.25 دلار آمریکا و حداقل مشارکت 50 دلار است
قیمت فهرست 0.3 دلار است

برای خرید توکن اینجا ثبت نام کنید 👉 https://witlink.ai/ico/public/register


WitLink چیست؟

WitLink یک بازار مبتنی بر بلاک چین است که در آن متخصصان ، مربیان هوش مصنوعی ، دانش آموزان و هر علاقمند به هوش مصنوعی می توانند خدمات خود را به شرکت ها ارائه دهند. مأموریت WitLink توسعه یک بازار غیر متمرکز است که در آن متخصصان هوش مصنوعی و یادگیری ماشین می توانند خدمات خود را آزادانه ارائه دهند و در عوض درآمد کسب کنند. WitLink برای دستیابی به این ایده عالی از شبکه های منبع باز و غیر متمرکز استفاده می کند.

پروتکل WitLink به شرکت های فناوری و بطور کلی به شرکت های فناوری کمک می کند تا از مجموعه استعدادهای جهانی متخصصان AI و ML استفاده کنند. به این ترتیب ، آنها آزادانه به راه حل های هوش مصنوعی دسترسی پیدا می کنند که برای حل چالش های تجاری آنها طراحی شده است. اکوسیستم WitLink شامل WitLink Marketplace ، WitLink ready ، WitLink Computing و WitLink Learn است.

WitLink توکنی با نماد "WAI" دارد. این توکن ارز اصلی است که کاربران می توانند از آن برای خرید کالا و خدمات در پروتکل WitLink استفاده کنند. دارندگان توکن POS به دلیل فعالیت های خود در بستر WitLink با نشان WAI پاداش خواهند گرفت. به علاوه ، از این توکن می توان برای پرداخت هزینه های پلتفرم و سایر کالاها و خدمات استفاده کرد. همچنین می تواند برای اهداف سرمایه گذاری یا ذخیره ارزش استفاده شود.

مزایای شرکت در بازار غیر متمرکز WitLink.

بنابراین بسیاری از متخصصان هوش مصنوعی WitLink را به دیگر پروژه های مشابه AI ترجیح می دهند و دلیل آن دور از ذهن نیست. برخی از دلایل عبارتند از:

* شرکتها مستقیماً به متخصصان هوش مصنوعی از سراسر جهان دسترسی خواهند داشت. بنابراین ، صرفه جویی در هزینه هایی که برای استخدام تحلیلگران داده و محققان هوش مصنوعی هزینه شده است.
* دانش آموزان به دوره ها ، کارگاه ها و وبینارهای مرتبط با هوش مصنوعی که توسط متخصصان صنعت سازماندهی شده است دسترسی خواهند داشت.
* شرکت های فناوری در هزینه استخدام و نگهداری تیم های نگهداری داخلی صرفه جویی می کنند.
* کارشناسان هوش مصنوعی و ML به پروژه های واقعی دسترسی خواهند داشت که می توانند در آن درآمد کسب کنند. به علاوه ، تمام پروژه های موجود در اکوسیستم WitLink با استفاده از قراردادهای هوشمند اجرا می شوند.
* مشاغل دیگر زیرساخت های گران قیمت AI را نصب نمی کنند.

اطلاعات بیشتر در: https://witlink.ai یا برای اطلاعات بیشتر در مورد پروژه Whitepaper را بخوانید.

کاغذ سفید: https://witlink.ai/wp-content/uploads/2021/05/WitLink_Whitepaper.pdf
وب سایت: https://witlink.ai/

 

Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services