click here if you want to see your banner on this site

Author Topic: WitLinkAI Token / Coin akan merevolusikan Industri Kecerdasan Buatan  (Read 310 times)

WitlinkAI

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 239
  • Karma: +0/-1
    • View Profile
    • Global Marketplace for A.I Services & Pool of Decentralized Computing Resources
Dalam persekitaran perniagaan yang serba cepat seperti kita, keperluan perniagaan cenderung cenderung tidak dapat ditekankan secara berlebihan. Kepintaran buatan dan pembelajaran mesin memainkan peranan penting dalam cara perusahaan berhubungan dengan pelanggan mereka dan bagaimana mereka memberikan sokongan pelanggan.

Konsep AI bermula pada tahun 1950-an. Selama ini, hanya institusi penyelidikan dan jenama besar yang mampu menggunakan kecerdasan buatan untuk mendorong operasi perniagaan mereka. Pada masa kini, AI dapat digunakan dalam hampir semua warna kehidupan; sama ada e-dagang, telefon pintar, rumah pintar, atau perkhidmatan penstriman.

WitLink adalah kekuatan yang harus diperhatikan ketika menyediakan pasar untuk peminat AI berkembang maju. Jenama ini menawarkan ekosistem di mana pencinta dan pengamal AI dapat mencari nafkah yang menawarkan perkhidmatan yang berkaitan dengan AI dan ML.

Jualan awam berterusan!

WitLink terus memberikan peluang dan melalui Penjualan Awam yang sedang berlangsung. Dengan sasaran Soft-Cap tercapai, kini ia melihat topi keras!

Anda boleh membeli token WAI melalui BTC, ETH, BCH, dan USDT. Harga 1 token WAI ialah 0.25 USD dan sumbangan minimum ialah $ 50
Harga penyenaraian adalah $ 0.3

Daftar di sini untuk membeli token 👉 https://witlink.ai/ico/public/register

Apa itu WitLink?

WitLink adalah pasar bertenaga blockchain di mana profesional, pelatih AI, pelajar, dan peminat AI dapat menawarkan perkhidmatan mereka kepada perusahaan. Misi WitLink adalah untuk mengembangkan pasaran yang terdesentralisasi di mana pakar kecerdasan buatan dan pembelajaran mesin secara bebas dapat menawarkan perkhidmatan mereka dan menghasilkan wang sebagai balasannya. WitLink memanfaatkan rangkaian sumber terbuka dan terdesentralisasi untuk mencapai idea tinggi ini.

Protokol WitLink akan membantu syarikat teknologi dan perusahaan secara umum untuk memanfaatkan kumpulan bakat global pakar AI dan ML. Dengan demikian, mereka secara bebas akan mengakses penyelesaian AI yang disesuaikan untuk menyelesaikan cabaran perniagaan mereka. Ekosistem WitLink terdiri daripada WitLink Marketplace, WitLink ready, WitLink Computing, dan WitLink Learn.

WitLink mempunyai tanda dengan simbol "WAI." Token ini adalah mata wang asli yang boleh digunakan pengguna untuk membeli barang dan perkhidmatan pada protokol WitLink. Pemegang token POS akan diberi penghargaan dengan token WAI untuk aktiviti mereka di platform WitLink. Plus, token boleh digunakan untuk membayar yuran platform dan barang dan perkhidmatan lain. Boleh juga digunakan untuk tujuan pelaburan atau menyimpan nilai.

Faedah Menyertainya Di Pasar Desentralisasi WitLink;

Begitu banyak profesional AI lebih memilih WitLink daripada projek AI serupa yang lain, dan alasannya tidak masuk akal. Beberapa sebab termasuk:

* Perusahaan akan mempunyai akses langsung ke profesional AI dari seluruh dunia; dengan itu, menjimatkan kos yang akan dikeluarkan untuk mengupah penganalisis data dan penyelidik AI.
* Pelajar akan mendapat akses ke kursus, bengkel, dan webinar yang berkaitan dengan AI yang dianjurkan oleh pakar industri.
* Syarikat teknologi akan menjimatkan kos pengambilan dan menjaga pasukan penyelenggaraan dalaman.
* Pakar AI dan ML akan mempunyai akses ke projek sebenar di mana mereka dapat menjana wang. Selain itu, semua projek di ekosistem WitLink akan dilaksanakan dengan menggunakan kontrak pintar.
* Perniagaan tidak lagi memasang infrastruktur AI yang mahal.

Maklumat lebih lanjut di: https://witlink.ai atau baca Whitepaper untuk maklumat lebih lanjut mengenai projek tersebut.

Whitepaper: https://witlink.ai/wp-content/uploads/2021/05/WitLink_Whitepaper.pdf
Laman web: https://witlink.ai/

 

Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services