click here if you want to see your banner on this site

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Sitimunirah

Pages: [1] 2 3 ... 55
5
Pemberian token bounty telah dijalankan secara berperingkat, jika anda mempunyai masalah , sila ke rewards group

6
Kami telah membuat kemajuan penting dengan perkembangan platform termasuk spesifikasi Model Lembaga Pemantauan dan Konsortium Blockshipping.
Kami tidak sabar untuk perkembangan dimasa depan, dan kami dapat memastikan kami berjuang keras dan bertekad untuk mencapai matlamat kami.

9
Teknologi Blockchain terus berkembang dan menjanjikan untuk mencapai tahap kematangan yang baru pada tahun 2019. Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan GSX, Nick Cowan, mengulas di Forbes tentang bagaimana beliau membayangkan halangan akan berkembang dalam tahun baru.

Kumpulan GSX sedang mengusahakan beberapa inisiatif utama menerusi Bursa Saham Gibraltar, GBX, dan Pusat Inovasi Blockchain GSX untuk menyokong pembangunan mampan merentas industri blockchain dan crypto.

https://www.forbes.com/sites/ginaclarke/2018/12/12/blockchain-and-crypto-industry-predictions-for-2019/#7412e4d01868

10
Sekiranya anda melengkapkan KYC anda di GBX, anda mesti berikan bounty manager alamat  dompet GBX ETH anda sebelum 31 Disember.

🗣Iconiq akan menggunakan penyelesaian Amazix KYC yang baru. Tiada pasport diperlukan! Tarikh akhir telah dilanjutkan sehingga 31 Disember. Ikut pautan untuk melengkapkan KYC jika anda adalah seorang peserta bounty dan tidak boleh lulus KYC pada GBX.
Sila ke rewards telegram group untuk maklumat lanjut

11
(MY) Altcoins & Tokens / Re: [ANN] MOBU - Masa depan untuk Security Tokens
« on: December 26, 2018, 04:10:25 PM »
Program rewards baru akan dilancarkan pada januari 2019, nantikannya

Laman web: www.mobu.io
Whitepaper: https://www.mobu.io/assets/mobu_whitepaper.pdf
Blog : https://medium.com/mobu-io
Bitcointalk: https://bitcointalk.org/index.php?topic=4726508.0
Twitter: https://twitter.com/MobuICO

12
Iconiq Lab dan permulaan VREO dan VAEON Protocol, dipilih sebagai salah satu pemula blockchain yang paling menarik di Jerman, - kami sangat gembira untuk berkongsi berita baik!
Kami akan membentangkan di https://www.eco.de/event/blockchain-masters-cologne-2018/ di Cologne!
Sertai kami di sana!

13
Episod Unbloqed seterusnya!

Lukasz Musialki dari wawancara Iconiq Holding Aleks Bozhinov mengenai bagaimana projek crypto mendapat pendedahan pada Crowdholding, bagaimana mereka berurusan dengan situasi pasaran, kaedah komunikasi terbaik dan banyak lagi!

iTunes - https://apple.co/2AQf7Wy
Spotify - https://spoti.fi/2RiENRj

14
Hai semua! 👋

Episod berikutnya dari Unbloqed keluar dan kali ini kita berada dalam perbualan dengan Andy Toth dari Plug and Play Tech Centre mengenai idea di sebalik PLUG dan PLAY, bagaimana syarikat memberdayakan startups, pengalaman mereka di ruang Blockchain dan banyak lagi - lihat https: //apple.co/2AQf7Wy untuk iTunes dan https://spoti.fi/2zElXMO untuk Spotify! Selamat mendengar! 😄

15
Kami sangat teruja untuk mengumumkan bahawa Iconiq Lab telah dipilih sebagai salah satu daripada TOP 100 yang paling inovatif
di Jerman dan sebahagian daripada Hundert

https://iconiqlab.com/iconiq-lab-chosen-as-one-of-the-top-100-most-innovative-start-ups-in-germany-and-part-of-the-hundert/

Pages: [1] 2 3 ... 55
Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services