click here if you want to see your banner on this site

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - zuten12000

Pages: [1] 2 3 ... 6
1







UNSUR ASAS PENGGUNA


•   ZROCOR - Enjin Penyelesaian

ZROCOR adalah operasi sistem, ekonomi dan organisasi yang dibina sebagai tuan rumah peralatan p2p yang membolehkan penghantaran projek, pembangunan komuniti dan kebebasan kewangan untuk pengguna. Ekosistem terdiri dari model teknologi dengan keselamatan yang paling canggih: bukti pegangan blockchain privasi. Fungsi-fungsi tertentu dalam pembinaan ini adalah pengurusan peralatan pelaburan yang disenarai untuk perusahaan kecil dan mikro. Seperti yang telah kita saksikan pada masa lalu, teknologi sahaja tidak dapat memastikan keselamatan dalam dunia sebenar, oleh itu selari dengan perkembangan teknologi mengikut persekitaran undang-undang yang menawarkan ketelusan, kawalan, dan hak kepada kebanyakan penggunanya: Organisasi tanpa nama yang terdesentralisasi.

•   Pandora - Aplikasi Pengurusan Perisian

Aplikasi berasaskan pelayar dilancarkan dan data anda berada di satu tempat, dengan kawalan akses yang konsisten. Pandora menyimpan senarainya supaya anda dapat mencari semua yang anda kerjakan. Sistem kawalan akses bersatu Pandora merangkumi data dari setiap aplikasi, dan semuanya adalah peribadi kepada anda secara asas. Pandora memudahkan untuk mematuhi keperluan privasi, peraturan, dan privasi data .

•   Obsidian - Konsol Pengurusan Operasi

Obsidian adalah terjemahan digital 041 Inkubasi yang dibina untuk pengguna supaya mereka boleh melaksanakan metodologi kami sendiri tanpa sebarang halangan dari segi kos. Dibina untuk kesederhanaan, matlamatnya adalah untuk membolehkan visualisasi yang mencukupi dan membuat keputusan semasa proses.

•   ZRO - Duit Multi-Mata Wang Asas, Dompet Bersilang Blockchain

Dompet kami adalah pengguna yang berpusat dan termasuk penjana utama, senarai alamat, pelaporan transaksi, dan pelbagai fungsi  rantaian swap atom. Pengguna boleh menggunakan dompet mereka untuk mengesan token di rantaian utama ethereum dan token aplikasi ZROCOR. Fungsi swap atom akan membantu pengguna memperoleh dan swap token. Pengguna boleh membeli token aplikasi asas secara terus pada ZRO, dompet asal kami ETH.

•   Thriveblocks - Rangkaian Komuniti Global

Thriveblocks adalah rangkaian sosial bersepadu[4]. Ia merupakan entiti yang berdikari, bebas dan berfungsi, yang ditawarkan kepada semua pengguna dan peserta rangkaian bersekutu untuk berkumpul, menyambung dan berkongsi, tanpa mengamalkan penggunaan alat ZROCOR lain atau pemilikan ZRO4 yang lain. Tidak akan ada jambatan untuk rangkaian sosial lain kerana kami mahu menyimpan data pengguna secara peribadi dan selamat. Aplikasi dihoskan oleh Blockchain - Sistem pengurusan SMS Twilio dari rantaian. Sistem pembayaran yang disediakan oleh CoinPayments.

•   Permulaan Dayone – Portal Pertama Dari Kebanyakkan

Permulaan Dayone akan membolehkan semua orang yang mempunyai idea untuk menunjukkan kepada pelabur dan dengan mudah mengisi keperluan untuk meningkatkan modal. Permulaan Dayone difokuskan dalam mengukuhkan usaha anda untuk pengurusan hubungan pelabur anda. Komponen ini membolehkan usahawan untuk sampai kepada orang-orang yang boleh menyediakan modal dengan cepat, profesional, dan tepat menggunakan lengkung pembelajaran yang curam yang dihadapi kebanyakan usahawan apabila berhadapan dengan prospek untuk menjadikan idea mereka menjadi operasi yang berjaya


BINAAN ZROCOR


•   Gambaran keseluruhan

Seni bina telah dibina dengan dua tujuan asas dalam rancangan. Yang pertama adalah untuk mewujudkan cara pencairan dan keselamatan untuk berhubung, berkomunikasi dan bertukar pengetahuan dan data pada skala global. Yang kedua adalah untuk mewujudkan aliran modal yang telus dan efisien melalui instrumen pelaburan. Untuk mencapai matlamat ini, kami telah memilih teknologi berikut, yang pada pendapat kami adalah susunan penyelesaian blockchain yang paling mampu pada masa ini..


•   Blockchain Bersekutu Privasi

Teknologi dari EOS. Yang telah terbukti menjadi blockchain paling kuat, menghapuskan persaingan dengan memproses 38x lebih banyak urusniaga daripada rangaian ethereum utama dan 70% daripada jumlah mutlak semua blockchain. Objektif asas kami adalah untuk berkembang menjadi blockchain terdesentralisasi yang berpusatkan diri dengan melayari peserta rangkaian bersepadu dalam tempoh 24 bulan yang akan datang.


•   Rangkaian Utama Ethereum Nod Awam

Di mana token ZRO4 [ERC20] wujud dan akan disenaraikan seperti pertukaran untuk urusan membeli dan menjual.


•   Kontrak Pertukaran Atom

Membenarkan aliran token dalam aplikasi ZRO4 ke dan dari rangkaian ethereum bagi kecairan dan blockchain ZROCOR yang membolehkan transaksi ekonomi dalam rangkaian. Hubungan ini memastikan pemilik ZRO4 tetap mengawal kemasukan mereka dan keluar dari ZROCOR pada setiap masa. Apabila pengguna memasuki ekosistem ZROCOR melalui Dompet ZRO untuk transaksi ekonomi pada aplikasi rangkaian, untuk melakukannya, mereka mesti menukar token ZRO4 [ERC20] mereka untuk aplikasi token asal menggunakan kontrak swap atom ini.


•   Pengurusan Pangkalan Data

Pengalaman Hub ZROCOR memudahkan komunikasi, akses data, ruang kerja bersama, zapp, sumber manusia dan portfolio crypt untuk semua peserta rangkaian. Ini memerlukan pengendalian integrasi pangkalan data berganda dan sistem parsing, pengurusan akses, perkongsian data, penyegerakan dan interaksi yang kompleks.


•   ID berkaitan

Organisasi tiada kepentingan yang terdesentralisasi untuk perkhidmatan identiti diri dan penyimpanan data bagi individu. Rangkaian ZROCOR akan berinteraksi dengan api ID Berkaitan, menarik dan menolak transaksi, KYC, AML, OFAC, dan data pengguna. ID Berkaitan adalah rakan kongsi yang ideal kerana ia juga beroperasi pada blockchain bukti umum, memastikan hak pemilikan dan akses kepada setiap data peribadi individu. Ini membolehkan ZROCOR secara automatik mematuhi peraturan GDPR dan menerapkannya secara global, tanpa mengira hak milik tempatan hak individu untuk privasi dan identiti digital mereka.


•   Demux

Teknologi yang membolehkan paparan pertanyaan yang lebih cekap untuk menyimpan data yang mendasarinya.






This thread will be managed by ZROCOR team.

2








PERATURAN UMUM

Rule 1:Kempen bounty akan berlangsung hingga berakhir pra-jualan, atau hingga token habis dijual.

Rule 2: Setiap peserta mesti mendaftar dengan menggunakan borang google docs dan mengisi butiran terperinci mereka.

Rule 3: Setiap peserta mesti mengikuti PCORE di Twitter, Facebook dan Instagram.
Di samping itu, mesti menyertai kumpulan telegram PCORE, jangan keluar sehingga berakhirnya
kempen.

Rule 4: PCORE mempunyai hak untuk membuat sebarang pelarasan pada jumlah ganjaran,
bergantung pada jumlah pemohon dalam setiap kempen bounty.

Rule 5: Peserta yang mempunyai maklumat yang tidak betul akan hilang kelayakan tanpa notis
(seperti berbilang akaun, penipuan dan lain-lain).

Rule 6: SILA periksa alamat ERC-20 anda yang anda serahkan menerusi
spreadsheet, ianya tidak akan dapat diubah sebaik sahaja didaftarkan pada spreadsheet.

Rule 7: Semua URL kerja mesti diserahkan di spreadsheet. URL kerja yang dikemukakan
forum ini tidak akan dikira.

Rule 8: Apabila bounty berakhir, anda akan mempunyai 7 hari untuk sebarang pertanyaan / aduan.

Rule 9: Anda boleh meminta perubahan untuk mengemas kini status stake mingguan anda dalam masa 7
hari selepas semakan setiap minggu mengenai kempen yang disebutkan di atas. Kami tidak akan membuat apa-apa
pelarasan jika tarikh akhir diluluskan.

Rule 10: Kami mengira kegiatan anda dalam stake dan akan menjana ratio antara stake
dan token dalam pengiraan akhir. Semua ganjaran akhir adalah dalam token PCC.

Rule 11: Setiap peserta perlu memohon kedua-dua forum ini dan menerusi dokumen google, anda
mesti juga menambah bukti pengesahan URL di forum ini.




Facebook
Ikut halaman Facebook Pcore
https://www.facebook.com/PcorePCC

Twitter
Ikut halaman Twitter Pcore
https://twitter.com/PcorePCC


Telegram
Sertai kumpulan bounty PcoreLTD
https://t.me/PcoreLTDGroup

Reddit
Ikut halaman Pcore Reddit
https://www.reddit.com/user/PcorePCC


PAUTAN PENDAFTARAN









GOOGLE DOC










Untuk melihat setiap peruntukan bounty, peraturan dan bagaimana untuk mendaftar sila baca PDF ini:
https://drive.google.com/file/d/155gy5j1-yP4ffJCzQpwjT93W32-sfue8/view

3






Mengenai platform kami
Pcore sebuah platform invois P2P (peer to peer) yang bersepadu di dalam teknologi blockchain, dengan matlamat untuk memberikan ketelusan, kepercayaan, kelajuan dan keselamatan blockchain menghubungkan kontrak pintar berdaftar dan seterusnya menghimpun semua penjual dan peminjam invois.

Di Pcore LTD kami berhasrat untuk menggabungkan teknologi hari ini ke dalam pasaran khusus tetapi berkembang. Memandangkan lebih banyak perniagaan beralih kepada alternatif pembiayaan lain selain bank, kami ingin membawa mereka platform yang mereka boleh memperdagangkan invois mereka untuk cara yang lebih pantas untuk mendapatkan jumlah yang sewajarnya. Sebagai ganjaran membantu mereka membesarkan, mengembangkan dan bersesuaian kos perniagaan.


Untuk perniagaan
Di PCORE kami menyediakan penyelesaian yang inovatif untuk perniagaan untuk mendapatkan pembiayaan segera dari invois mereka setelah ianya diselesaikan oleh pelanggan mereka. Sekiranya perniagaan anda bergantung pada kredit untuk menjual perkhidmatan atau produk, potongan invois akan memberikan bayaran yang lebih cepat untuk membantu anda mengekalkan dan mengembangkan perniagaan anda.


Dapatkan wang tunai segera apabila anda menjual invois

Urus niaga segera, Tiada penglibatan pihak ketiga, Tersedia di seluruh dunia, Lelongan invois, dilindungi PCORE



Untuk Pelabur
PCORE memberikan pembeli invois dari seluruh dunia kepada peluang untuk menyertai pasaran diskaun invois global. Pembeli Invois akan membida untuk membeli invois pada kadar faedah yang mereka rasa paling menguntungkan bagi mereka dan jika tawaran diterima atau datang bersama perjanjian, mereka akan mengumpulkan kedua-dua pokok dan bunga pada tarikh akhir invois.
Pembeli Invois juga boleh membeli invois dengan fikiran lapang yang mudah dan meminimumkan risiko invois dengan perlindungan PCORE akan menjamin pembayaran walaupun dalam kes kelewatan pembayaran atau bahkan kesilapan.


Dapatkan keuntungan yang hebat dengan risiko minimum

Banyak invois yang boleh dipilih, Ramalan pelanggan yang tinggi, Risiko rendah, Tiada had pelaburan











PENAWARAN TOKEN








Maklumat ICOBENCH


Untuk menyertai kempen bounty sila masuk forum ini https://bitcointalk.org/index.php?topic=5122009.msg50217738#msg50217738



Ketahui lebih lanjut di laman web kami: www.pcore.co

4



Selamat datang ke kempen Bounty Pra Jualan Yachtco.


Kami berminat menjemput semua orang yang untuk menyertai dan membantu kami mengembangkan dan memperkuat komuniti kami.

Jumlah kolam bounty adalah 2% daripada jumlah keseluruhan token Yachtco: 20.000.000 Token Yachtco diperuntukkan untuk semua kempen bounty.

Peruntukan kolam bounty untuk Pra Jualan: 2% token yang dijual dalam Pra Jualan Awam (Maksimum peruntukan 400,000 Yachtco dari 20.000.000 token Yachtco yang diperuntukkan untuk pra jualan awam).

Bounty pra-jualan akan bermula dari 4 Februari 2019 sehingga semua token habis dijual atau sehingga 4 Ogos, bergantung pada mana yang berlaku dahulu.

Untuk menerima ganjaran bounty yang anda perlu mendapatkan dompet WAVES. Anda boleh mendapatkan dompet WAVES DI SINI: https://wavesplatform.com/. Perincian dompet WAVES boleh didapati DI SINI: https://docs.wavesplatform.com/en/getting-started/as-a-user.html.

Token tidak akan dikunci. Anda boleh mula berdagang pada pertukaran WAVES sebaik sahaja anda memperolehinya (selepas siri jualan awam A).




Peraturan umum untuk kempen JUALAN AWAM

  • Soalan tentang bounty dilarang pada semua saluran rasmi kami. Mesej-mesej ini tidak akan dijawab dan dibuang dan penyertaan pemburu bounty akan dibatalkan dalam kempen.
  • Persoalan bounty, boleh diajukan DI SINI: https://t.me/yachtco_bounty Kumpulan Telegram. Menjadi sebahagian daripada ahli kumpulan ini TIDAK wajib dalam tempoh kempen tetapi anda mungkin terlepas beberapa berita jika anda tidak berada di dalamnya.
  • KUMPULAN TELEGRAM rasmi kami (Penyertaan adalah wajib) http://t.me/yachtco
  • Bilangan token yang diperuntukkan untuk kempen bounty berhubungkait dengan jumlah dana yang dikumpul. Sebagai contoh, jika projek mencapai HardCap semasa Pra Jualan PraCAP, 400,000 token Yachtco akan dikongsi antara peserta. Sekiranya projek tersebut, sebagai contoh, mengumpul 70% HardCap Pra Jualan, jumlah yang dikongsi akan menjadi 280.000 token Yachtco.
  • Menggunakan berbilang akaun, bot atau berlakunya penipuan dalam mana-mana cara adalah dilarang sama sekali, kami akan menyemak semua penyertaan dan membatalkan semua peserta yang didapati menipu. Peserta yang dibatalkan tidak akan menerima sebarang ganjaran.
  • Hanya Jr Member ke atas yang berdaftar sebelum 1 Januari 2019 boleh menyertai kempen ini. Semua akaun lain akan ditolak. Pendaftaran kempen dibuka sehingga semua JUALAN AWAM token habis dijual.
  • KYC adalah wajib bagi semua peserta.Anda perlu mendaftar di laman web kami dan melakukan KYC melalui BORANG PENDAFTARAN kami: https://yachtco.io/my-account/.
  • Anda perlu mempunyai akses kepada dompet WAVES anda. Anda tidak boleh menukar alamat dompet berdaftar selepas permulaan kempen.
  • Kami berhak menukar syarat-syarat kempen bounty. Untuk kemas kini, ikuti forum ini atau saluran bounty Telegram. Kami akan mengedit catatan pertama apabila kami membuat kemas kini.
  • Stake akan dikira pada akhir kempen bounty.
  • Apabila had dicapai, kami akan menutup pendaftaran kempen.
  • Satu peserta tidak boleh menerima lebih daripada 1% daripada belanjawan kempen. Dalam kes-kes di mana jumlahnya lebih banyak, dia akan menerima hanya 1% daripada jumlah peruntukan.
  • Ahli yang mempunyai kepercayaan negatif TIDAK boleh mengambil bahagian dalam kempen tersebut.
  • Di pengakhiran bounty, anda hanya mempunyai 1 minggu untuk membuat sebarang pertanyaan / aduan.
  • Anda perlu mendaftar untuk kempen melalui borang pendaftaran untuk mendapat kelulusan. Anda boleh mencari borang pendaftaran di bahagian bounty yang berasingan (setiap kempen mempunyai borang pendaftaran tersendiri).

Anda dapat melihat jumlah keseluruhan stake anda DI SINI.




Facebook = 10%

Ganjaran

  • 100-500 Kawan 1 stake setiap catatan
  • 501-1500 Kawan 2 stake setiap catatan
  • 1501-3000 Kawan 4 stake setiap catatan
  • 3001-5000 Kawan 6 stake setiap catatan
  • 5001-10000 Kawan 8 stake setiap catatant
  • 10001+ Kawan 10 stake setiap catatan

Bagaimana untuk menyertai


Peraturan dan keperluan

  • Kongsi lima catatan dari halaman Facebook rasmi Yachtco setiap minggu.
  • Jumlah maksimum kongsi setiap hari adalah satu.
  • Jumlah maksimum kongsi setiap minggu hanya lima.
  • Jika anda membuat keputusan untuk membuat beberapa kongsi setiap minggu, pastikan anda berkongsi pos yang berbeza setiap kali. Kongsi yang sama tidak akan dikira.
  • Hantar laporan anda setiap minggu melalui Borang Laporan Facebook Yachtco pada awal minggu depan (Isnin atau Selasa). Laporan yang dihantar lewat akan diabaikan dan tiada stake akan diberikan.
  • Anda perlu mempunyai sekurang-kurangnya 100 rakan sebenar.
  • Akaun Facebook perlu asal. Akaun palsu, mati, tidak aktif dan bot tidak diterima. Akaun yang dipanggil Crypto Connor, Bitcoin Bob atau mana-mana yang serupa dengan roket dan bulan sebagai gambar profil tidak akan diterima. Ia PERLU menjadi profil sebenar anda dengan gambar sebenar dan sahabat sebenar.
  • Jangan mengisi borang LAPORAN beberapa kali, sesiapa yang melakukannya akan dibatalkan kelayakan.
  • Bergabung dengan berbilang akaun tidak dibenarkan. Jika kami dapat menangkap anda,penyertaan anda akan dibatalkan dan semua stake akan dikeluarkan.




Twitter = 10%

Ganjaran

  • 250+ Pengikut 1 stake setiap catatan
  • 750+ Pengikut 2 stake setiap catatan
  • 1500+ Pengikut 5 stake setiap catatan
  • 10000+ Pengikut 10 stake setiap catatan
  • 30000+ Pengikut 15 stake setiap catatan
  • 50000+ Pengikut 20 stake setiap catatan

Bagaimana untuk menyertai

Peraturan dan keperluan
  • Tweet/retweet must have pautan ke laman web Yachtco https://yachtco.io/ , hashtag DAN sekurang-kurangnya 2 hashtag ini:. ANDA MESTI MEMASUKKAN  tweet/retweet anda, jika tidak, ianya tidak akan dikira.
  • Kongsi (retweet) mana-mana lima catatan dari akaun Twitter rasmi setiap minggu,
  • Jumlah retweet maksimum setiap hari hanya satu.
  • Jumlah retweet maksimum seminggu adalah hanya lima.
  • Sekiranya anda membuat keputusan untuk membuat berbilang tweet setiap minggu, pastikan anda mempunyai tweet yang berbeza setiap kali. Retweet yang sama tidak akan dikira.
  • Hantar laporan anda setiap minggu melaluiBorang Laporan Twitter Yachtco pada awal minggu depan (Isnin atau Selasa). Laporan yang dihantar lewat akan diabaikan dan tiada stake akan diberikan.
  • Jumlah peserta maksimum ialah 2000.
  • Anda perlu mempunyai sekurang-kurangnya 100 pengikut sebenar.
  • Audit Twitter mestilah sama atau lebih daripada 85%
  • Akaun Twitter perlu asli. Akaun palsu, mati, tidak aktif dan bot tidak diterima. Akaun yang dipanggil Moon Marcus, Lambo Lord atau mana-mana yang serupa dengan lambos dan kapal layar kerana gambar profil tidak akan diterima. Ia PERLU menjadi profil sebenar anda dengan gambar sebenar dan sahabat sebenar.
  • Jangan mengisi borang berbilang kali, sesiapa yang melakukannya akan dibatalkan kelayakan
  • Bergabung dengan berbilang akaun tidak dibenarkan. Jika kami menangkap anda, penyertaan anda akan dibatalkan dan semua stake akan dikeluarkan.




Reddit = 5%

Ganjaran
  • Ikut halaman Yachtco Reddit kami: https://www.reddit.com/user/yachtco   1 stake.
  • Upvote catatan  1 stake setiap upvote.
  • Buat ulasan 2 stake setiap komen.
  • Buat catatan  baru bertemakan Yachtco 3 stake.
  • Buat catatan  baru pada subReddit yang berkaitan dengan kripto yang berkaitan dengan Yachtco 1 stake untuk setiap 3 upvote catatan  yang diterima.
  • Stake Maksimum Reddit setiap minggu 15 stake .

Bagaimana untuk menyertai

Peraturan dan keperluan
  • Jumlah stake maksimum setiap minggu adalah 15 mata.
  • Hantar laporan anda setiap minggu melaluiBorang Laporan Yachtco Redditpada awal minggu depan (Isnin atau Selasa). Laporan yang dihantar lewat akan diabaikan dan tiada stake akan diberikan.
  • Anda perlu mempunyai sekurang-kurangnya 5 karma untuk dapat menyertai. Sekiranya karma anda jatuh semasa kempen, tiada stake untuk minggu tersebut akan diberikan. Anda akan menyimpan stake untuk minggu-minggu di mana karma adalah 5 atau ke atas dan anda boleh mendapat kepentingan baru apabila karma anda bertambah lagi.
  • Siaran spam tidak akan dibenarkan dan spammer akan dibatalkan daripada kempen.
  • Untuk jawatan dapat dikira, ia perlu disiarkan di salah satu subreddits, atau yang berkaitan dengan subreddits mata wang kripto: r/bitcoin, r/ethereum, r/ethtrader, r/Tokensalecrypto, r/cryptocurrency.




Terjemahan= 5%

Ganjaran
  • Laman web + Kertas Putih 100 stake
  • Laman web + Bukti pembacaan Kertas Putih 20 stake
  • Forum ANN & Bounty 10 stake setiap satu

Bagaimana untuk menyertai
  • Salinan WP ialah HEREdokumen untuk terjemahan laman web akan ditambah NANTI.
  • Kami akan memilih penterjemah dan bukti pembacaan dengan PM.
  • Anda boleh menyemak pengesahan penyertaan atau pengiraan jumlah stake selanjutnya diSPREADSHEET.
  • Kami akan memilih penterjemah dan bukti pembacaan melalui PM.

Peraturan dan keperluan
  • Penterjemah harus mengemaskini forum mereka dengan sekurang-kurangnya 3 catatan setiap minggu. Anda boleh mencari kandungan yang menarik di saluran sosial kami.
  • Setiap catatan yang baik pada forum ANN menerima 0.5 stake. 2.5 stake tambahan setiap minggu adalah maksimum. Anda boleh menulis lebih banyak catatan tetapi maksimum 5 seminggu akan diberi ganjaran.
  • Siaran dalam forum bounty tidak menerima sebarang stake tambahan tetapi pertanyaan perlu dijawab untuk menerima stake pada akhir kempen.
  • Siaran spam tidak termasuk. Peserta yang spam akan dibatalkan daripada kempen.
  • Terjemahan Google atau alat sejenis yang lain dilarang sama sekali.
  • Kami akan menetapkan stake selepas pembacaan telah dilakukan. Jika kami menerima laporan bahawa terjemahan tidak mencukupi, kami akan menyiasat dan menghapuskan stake walaupun selepas memberi mereka jika perlu sila, jangan cuba menipu.
  • Untuk terjemahan web / bukti pembacaan semua bahasa dialu-alukan!
  • Untuk forum ANN / Bounty semua bahasa dari papan tempatan akan diterima (dari papan bahasa lain tidak).

After the work is done, please fill Yachtco Translation Reports Form





Telegram = 10%

Ganjaran
  • Menyertai kumpulan Yachtco Telegram kami: http://t.me/yachtco 1 stake
  • Memakai Yachtco Avatar di Telegram  5 stake

Bagaimana untuk menyertai

Peraturan dan keperluan
  • Kami kadang-kadang akan memeriksa jika anda adalah sebahagian daripada kumpulan Telegram. Jika anda tidak, anda akan dikecualikan daripada kempen.
  • Spammer akan dibatalkan dari kumpulan Telegram dan akan kehilangan semua stake.
  • Tiada komunikasi menghina atau menyinggung / agresif akan diterima.
  • Anda perlu menjadi sebahagian daripada kumpulan sehingga akhir kempen untuk menerima sebarang kepentingan.




Youtube = 10%

Buat persembahan video berkualiti mengenai Yachtco


Ganjaran
  • Kualiti Baik  100 stakes
  • Kualiti Biasa 70 stakes
  • Kualiti biasa  40 stakes

Bagaimana untuk menyertai

Peraturan dan keperluan
  • Video berkualiti rendah tidak akan diterima.
  • Durasi Video sekurang-kurangnya 5 minit, video yang durasi masa lebih pendek tidak akan diterima.
  • Bahasa yang diterima: Bahasa Inggeris, Perancis, Sepanyol, Itali, Jerman, Romania, Portugis, Turki, Arab, Jepun, Korea, Indonesia, Hindi, Rusia, Poland.
  • Penerangan video mesti mempunyai pautan ke laman web rasmi https://yachtco.io.
  • Untuk bukti hak milik, Nama Profil Forum dan ID anda mesti ditambahkan pada penerangan video.
  • Kualiti semakan adalah berdasarkan statistik youtube dan statistik sosial.
  • Jangan gunakan pelanggan palsu dan tontonan palsu, ia akan dapat dikesan.
  • Jumlah tontonan minimum (semasa kempen bounty): 2000.
  • Selepas kerja selesai, sila isi Borang Laporan Youtube Yachtco.




Blog = 15%

Tulis artikel mengenai Yachtco di blog atau halaman lain.

Ganjaran
  • Kualiti yang baik – 10 stake
  • Kualiti sederhana – 7 stake
  • Kualiti biasa – 5 stake

Bagaimana untuk menyertai

Peraturan dan keperluan
  • Artikel berkualiti rendah tidak akan diterima.
  • Artikel mestilah asli. Anda boleh menggunakan imej rasmi, logo, grafik di laman web, forum ANN, Facebook dan twitter.
  • Artikel mestilah lebih dari 500 patah perkataan, artikel yang kurang daripada 500 patah perkataan tidak akan diterima.
  • Bahasa yang diterima: Bahasa Inggeris, Perancis, Sepanyol, Itali, Jerman, Romania, Portugis, Turki, Arab, Jepun, Korea, Indonesia, Hindi, Rusia, Poland.
  • Artikel ini harus mempunyai pautan ke laman web rasmi: https://www.yachtco.io.
  • Platform blogging Medium, steemit dan lain-lain dibenarkan tetapi hanya satu artikel pada platform tersebut akan diterima setiap pengguna.
  • Untuk bukti hak milik, anda mesti menambah nama profil Forum dan ID anda ke tapak catatan blog anda.
  • Selepas kerja selesai, sila isi Borang Laporan Blog Yachtco.

Peraturan dan keperluan untuk Steemit, Medium, Golos, telegraph:
  • Kami akan menyemak sama ada artikel itu adalah asli dengan menggunakan antiplagiarism.net dan content-watch.
  • Blog anda mesti mempunyai pelanggan dan tontonan sebenar (jika tidak, artikel itu tidak akan diterima).
  • Artikel anda perlu diformat dengan baik dan dihiasi dan dibahagikan kepada perenggan. Adalah dicadangkan untuk memberikan kesimpulan selepas artikel tersebut.

Peraturan dan keperluan untuk Laman Web:
  • The site must have its own audience.
  • Laman web akan disemak oleh Alexa secara tetap dan kami boleh mendapatkan statistik.
  • Kandungan mestilah asli.
  • Jangan letakkan kaunter di laman web anda, hanya yang rasmi (Google Analytics, Alexa Rank and Yandex Metrika) yang akan digunakan.



LinkedIn = 5%

Ganjaran
  • Peringkat 3: Mempunyai 250+ Sambungan: 1 stake/ 1 catatan
  • Tahap 2: Mempunyai 500+ Sambungan: 2 stake/ 1 catatan
  • Tahap 1: Mempunyai 3000 + Sambungan: 5 stake/ 1 catatan
  • Tahap 0: Mempunyai 10000+ Sambungan: 10 stake/ 1 catatan

Bagaimana untuk menyertai
  • Kongsi lima catatan dari laman LinkedIn Yachtco rasmi setiap minggu, Sekiranya tiada catatan baru untuk dikongsi, sila buat sendiri.
  • Jumlah maksimum Kongsi setiap hari adalah satu.
  • Jumlah maksimum Kongsi setiap minggu hanya lima.
  • Pertama sekali Ikut halaman LinkedIn Yachtco kami di sini: LinkedIn https://www.linkedin.com/company/yachtco
  • Daftar melaluiBorang Pendaftaran LinkedIn Yachtco
  • Anda boleh menyemak pengesahan penyertaan atau pengiraan jumlah stake selanjutnya diSPREADSHEET
  • Jika anda membuat keputusan untuk membuat beberapa kongsi setiap minggu, pastikan anda berkongsi siaran yang berbeza setiap kali. Siaran yang sama tidak akan dikira.

Peraturan dan keperluan
  • Anda mesti mempunyai sekurang-kurangnya 250 Sambungan.
  • Akaun LinkedIn anda tidak bukannya palsu, tidak aktif atau akaun bot. Hanya akaun LinkedIn yang asli akan diterima.
  • Anda mesti menjadi pengguna LinkedIn yang aktif dan tetap, dan mesti berkongsi dan Like catatan dan kemas kini rasmi Yachtco sekali seminggu.
  • Akaun mesti terbuka sebagai Profil Awam dan semua catatan yang dikongsi perlu ditonton umum.
  • Akaun berbilang tidak dibenarkan. Mereka yang didapati menggunakan pelbagai akaun sedemikian akan dibatalkan penyertaan dan disenarai hitam dari mana-mana dan semua kempenpada  masa depan.
  • Pengurus Bounty dan Pasukan berhak untuk memadam profil palsu, jawatan, dan ulasan yang berkualiti rendah dan membuat perubahan kepada syarat-syarat kempen Bounty.

Selepas kerja selesai, sila isi Borang Laporan LinkedIn Yachtco.





Kempen Medium= 5%


Ganjaran

  • Ikuti - 5 Stake
  • Clap – 1 Stake
  • Komen(lebih daripada 200 aksara) – 5 stake

Bagaimana untuk menyertai

Peraturan dan keperluan

Selepas kerja selesai, sila isiBorang Laporan Medium Yachtco





Kempen PR & Pemasaran = 5%


Bagaimana untuk menyertai
  • Dapatkan Token sebagai Ganjaran untuk ide kreatif PR & Pemasaran anda.
  • Sekiranya anda mempunyai sebarang cadangan yang berbeza dari yang disebutkan di atas, sila mengisi borang dan hubungi ahli pasukan Yachtco di telegram untuk membincangkan cadangan anda dan bersetuju dengan hadiah.

Peraturan dan keperluan




Program rujukan (Program afiliasi) = 5%

Dapatkan Token sebagai Ganjaran untuk memperkenalkan kepada pelabur berpotensi bagi membeli token Yachtco kami.

Bagaimana untuk menyertai

Peraturan dan keperluan
  • Anda boleh memperkenalkan pelabur berpotensi(pembeli bagi token Yachtco kami).
  • Anda akan mendapat 5% daripada jumlah yachtco yang dibeli oleh rujukan yang anda telah perkenalkan.
  • Selepas pendaftaran anda di laman web Yachtco, anda akan mendapat kod penyumbang melalui e-mel. Anda harus menghantar kod ini kepada penyumbang anda.


Kempen bounty juga tersedia pada bahasa berikut

6

WISE adalah pemaju isyarat inovatif pelbagai, sistem cip yang mewujudkan ekosistem yang membolehkan pembentukkan aplikasi pada IoT dan peranti mudah alih menggunakan teknologi pengedaran lejar sementara disokong oleh pembangunan produk litar bersepadu. Klik pada dalam ekosistem ini dengan mendapatkan token ERC20 kami.

MUAT TURUN Dokumen One Page Wise: https://wise.cr/docs/Wise-One-Page.pdf





7


                  


Tempoh Bounty
Bulan 01: Feb 01 - Feb 28
Bulan 02: 01 Mac - 31 Mac
Bulan 03: 01 April - 30 April
Bulan 04: 01 Mei - 31 Mei
Bulan 05: 01 Jun - 30 Jun
Bulan 06: 01 Julai - 31 Julai

Sebanyak 2.5 Juta Token WISE dikhaskan untuk kempen bounty yang akan diperuntukkan seperti berikut:
 
Peruntukan Bounty:
Kandungan Multimedia - 20%
Terjemahan - 20%
Twitter - 15%
Facebook - 15%
LinkedIn - 5%
Telegram - 10%
Tandatangan - 15%

PERATURAN UMUM:
Semua peserta bounty dimestikan untuk menyertai Kumpulan Telegram
Untuk Soalan Berkaitan Bounty Sertai di sini https://t.me/wisecr
Semua peserta bounty dimestikan untuk menyertai.
Pengguna mesti mempunyai akaun Jr.Member atau lebih tinggi untuk tandatangan, terjemahan dan kempen kandungan.
Mesti menyertai saluran telegram.
Sila buat bukti pengesahan dalam forum ini dengan catatan:
#proof_of_authentication
Bitcointalk Username:
Telegram Username:

Menggunakan pelbagai akaun, spamm dan penipuan tidak dibenarkan.
Jika sesiapa tidak mematuhi peraturan setiap kempen tidak akan mendapat sebarang stake.
Stake akan diberikan pada akhir minggu.
Pengguna yang tidak aktif tidak akan diterima.
Sekiranya pangkat anda meningkat semasa kempen sila memberitahu saya melalui telegram atau mesej saya di sini.
Beberapa akaun yang dimiliki oleh satu pengguna adalah terlarang, peserta yang menipu atau tidak jujur ​​akan dibatalkan kelayakan.
Anda boleh bertanya soalan mengenai kempen bounty di sini: https://t.me/wisecr (Untuk sebarang pertanyaan yang berkaitan dengan Kempen Bounty).
Pautan Spreadsheet
Keputusan



Peraturan:
Peserta mesti melanggan Saluran Youtube Kami
Peserta mesti menyertai Kumpulan Telegram
Artikel/ulasan/siaran blog mesti mempunyai sekurang-kurangnya 300 perkataan.
Ayat anda mestilah asli. Menyalin dan mencuri kandungan lain membawa kepada kehilangan kelayakan.
Penonton untuk artikel yang disiarkan mestilah melalui saluran kripto yang berkaitan atau sepadan dengan penggunaan untuk WISE atau mempromosikan ICO kepada tontonan yang sesuai.
Laman web ini mesti mempunyai tontonan yang sebenar. Laman web baru tidak akan diterima.
Artikel/ulasan/siaran blog mesti mengandungi sekurang-kurangnya 1 pautan ke laman web WISE: https://wise.cr/
Penulis perlu membiasakan diri dengan kertas putih rasmi untuk memberikan gambaran yang tepat mengenai strategi, penggunaan dan teknologi WISE yang unggul.

Rewards:
Berkualiti Tinggi: 10 stake
Kualiti Sederhana: 5 stake
Kualiti Rendah: 2 stake

Hantar sini: Borang




Peraturan:
Untuk menempah terjemahan, gunakan dalam borang ini.
Terjemahan mestilah asli dan dibuat oleh pengguna sahaja.
Menggunakan terjemahan Google dan alatan terjemahan lain dilarang keras dan akan menyebabkan kehilangan kelayakan.
Terdapat hanya SATU penterjemahan pada satu-satu masa setiap orang. Permohonan untuk terjemahan banyak bahasa tidak akan diterima.
Hanya catatan yang membina dikira. Spam dan catatan yang tidak diperlukan tidak akan dikira. Spam akan hilang kelayakkan.
Kami tidak membenarkan menggunakan Terjemahan Google atau sebarang perkhidmatan lain yang berbeza.
Peserta yang menggunakan Terjemahan Google atau mana-mana perkhidmatan lain akan segera hilang kelayakan;
Para peserta boleh mendaftar hanya satu terjemahan.
Permohonan untuk terjemahan dalam beberapa bahasa tidak akan dibenarkan.
Jangan mula menterjemah sehingga anda mendapat kelulusan.
Calon yang akaun Bitcointalk mempunyai kepercayaan negatif tidak layak.
Tiada percanggahan maklumat atau apa-apa perubahan struktur atau konsep yang lain dibenarkan.
Senarai dengan terjemahan/bahasa yang tersedia akan dikemas kini dalam catatan pertama dalam forum ini.

Rewards:
Terjemahan Laman Web: 500 Stake
Terjemahan kertas Putih: 500 Stake
Terjemahan Forum ANN: 200 Stake
Terjemahan Forum Bounty: 300 Stake

Hantar sini : Borang




Peraturan:
Setiap peserta mesti ikuti Halaman Rasmi kamiTwitter Kami
Mesti menyertai Kumpulan Telegram
Penilaian audit anda mestilah melebihi 80%.
Akaun Twitter anda mesti dikhususkan untuk topik matawang kripto.
Anda perlu sekurang-kurangnya 100 pengikut sebenar.
Setiap peserta mesti melaporkan setiap catatan pada setiap hari Rabu.
Anda boleh melaporkan maksimum 1 Retweet dan Like sehari, dan 5 Retweet dan Like setiap minggu.
Anda mesti melakukan sekurang-kurangnya 1 tweet setiap minggu dengan hashtag #WISEToken #WISE
Saya akan mengabaikan catatan yang mempunyai laporan yang tidak lengkap. Anda tidak perlu melaporkan setiap hari.

Ganjaran:
100 - 500 Pengikut: 1 Stake
501- 1500 Pengikut: 2 Stake
1501 - 3000 Pengikut: 3 Stake
3001 - 5000 Pengikut: 4 Stake
5001 -  Pengikut ke atas: 6 Stake

Hantar sini : Borang
Buat laporan mingguan dengan menyiarkannya dalam format ini:
Code: [Select]
week 1
retweet:
1.
2.
3.
4.
5.
Tweet link

week 2
retweet:
1.
2.
3.
4.
5.
Tweet link




Peraturan:
Setiap peserta mesti ikuti Halaman Rasmi Facebook kami
Mesti menyertai Kumpulan Telegram
Anda perlu sekurang-kurangnya 100 rakan sebenar.
Setiap peserta mesti melaporkan setiap catatan pada setiap hari Rabu.
Anda boleh melaporkan maksimum 1 Kongsi dan Like sehari, dan 5 Kongsi dan Like setiap minggu.
Saya akan mengabaikan catatan yang mempunyai laporan yang tidak lengkap. Anda tidak perlu melaporkannya setiap hari.

Ganjaran:
100 - 500 Pengikut: 1 Stake
501- 1500 Pengikut: 2 Stake
1501 - 3000 Pengikut: 3 Stake
3001 - 5000 Pengikut: 4 Stake
5001 -  Pengikut di atas: 6 Stake

Hantar sini : Borang
Buat laporan mingguan dengan menyiarkan dengan format ini:

Code: [Select]
week 1
share:
1.
2.
3.
4.
5.

week 2
share:
1.
2.
3.
4.
5.




Peraturan:
Ikuti laman WISE LinkedIn
Akaun anda mestilah terbuka dan mempunyai sekurang-kurangnya 200 pengikut.
Peringkat ganjaran anda akan dianggarkan dengan pengikut anda dan aktiviti akaun anda.
Anda perlu membuat sekurang-kurangnya 1 catatan dan 4 kongsi setiap minggu.
Anda hanya boleh berkongsi catatan yang berusia kurang dari 2 minggu.
Sekiranya anda tidak memenuhi syarat-syarat tersebut, penyertaan anda akan dibatalkan.
Menertai dengan berbilang akaun tidak dibenarkan.
Siaran tidak boleh dialihkan dari halaman peribadi anda hingga akhir kempen bounty. Catatan mestilah terbuka.

Ganjaran:
100 - 500: 1 Stake
501 - 1500: 2 Stake
1501 - 3000: 3 Stake
Lebih daripada 3000 Rakan: 5 Stake

Hantar sini : Borang




Peraturan:
Sertai WISE Kumpulan Telegram
Tulis tidak kurang daripada 10 mesej dalam kumpulan Telegram semasa tempoh kempen. Tidak pada hari yang sama dan pada hari yang sama.
Tiada spam Peserta mesti aktif sekurang-kurangnya dua kali seminggu;
Mana-mana pengguna telegram yang menyertai kumpulan kami, tidak akan layak untuk menyertai jika mereka mempunyai tanda tangan sokongan ICO yang lain atas nama mereka.

Ganjaran:
5 stake/ seorang / seminggu.

Hantar sini : Form




Peraturan:
Peserta dalam kempen ini harus sekurang-kurangnya seorang Jr Member untuk layak mendaftar.
Minimum 15 catatan yang membina setiap minggu.
Jika anda tidak mencapai 15 catatan sebelum hujung minggu semasa, anda tidak akan mendapat stake.
Siaran yang dibuat dalam bahagian berikut (semua child boards) tidak akan dikira sebagai catatan yang sah: Off-topic; Arkib; Marketplace (Altcoins).
Siaran atau jawapan seperti "halo", "nasib baik", "hi", "suka projek ini", atau apa-apa catatan tidak penting yang lain tidak akan dikira sebagai sah.
Catatan dengan kurang daripada 70 aksara tidak akan dikira sebagai catatan yang sah.
Setiap peserta kempen tandatangan harus memakai avatar kami (kecuali peserta dengan pangkat Member).
Peserta dengan skor kepercayaan merah tidak akan diterima.
Akaun berbilang tidak dibenarkan.
Mesti menyertai kumpulan telegram.

Ganjaran:
Jr. Member: 1 stake setiap minggu
Member: 1.5 stake setiap minggu
Full Member: 2 stake setiap minggu
Senior Member: 3 stake setiap minggu
Hero Member: 4 stake setiap minggu
Legendary: 5 stake setiap minggu

Hantar sini : Borang

Avatar:

Signature Codes:

Jr Member


Code: [Select]
[center][url=https://wise.cr/][b]WISE TOKEN — Powering IoT & M2M Economy[/b]
[/url][/center]

Member


Code: [Select]
[center][b][url=https://wise.cr/] ✺ [u]➤➤[/u] [b]WISE TOKEN ✺ [/b]  ➤ POWERING IOT & M2M ECONOMY[/url]
[font=Tahoma] ➤  [url=https://bitcointalk.org/index.php?topic=5101714]ANN[/url] [/font] ✔ [url=https://wise.cr/]WEBSITE[/url] ✔ [url=https://twitter.com/network_wise]TWITTER[/url]  ✔ [url=https://t.me/wisecr]TELEGRAM[/url] ✔ [url=https://wise.cr/docs/Wise-Network-Whitepaper.pdf]WHITEPAPER[/url] ✔ [url=https://youtu.be/72RhU2NiaW0]EXPLAINER VIDEO[/url]
[/b][/center]

Full Member


Code: [Select]
[center][b][url=https://wise.cr/] ✺ ✺[u]➤➤[/u] [b]ITO.WISE TOKEN.IO ✺ [/b]  ➤ POWERING IOT & M2M ECONOMY[/url]
[font=Tahoma] ➤ [url=https://bitcointalk.org/index.php?topic=5101714]ANN[/url] [/font] ✔ [url=https://wise.cr/]WEBSITE[/url] ✔ [url=https://twitter.com/network_wise]TWITTER[/url]  ✔ [url=https://t.me/wisecr]TELEGRAM[/url] ✔ [url=https://wise.cr/docs/Wise-Network-Whitepaper.pdf]WHITEPAPER[/url] ✔ [url=https://youtu.be/72RhU2NiaW0]EXPLAINER VIDEO[/url]
[/b][/center]


Senior Member

Quote

█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█
▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒
▒▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒▒
▒▒▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒▒▒
▒▒▒▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒▒▒▒
▒▒▒▒▒█▒███████▒███▒█████▒███▒███████▒█▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒█▒███████▒█▒███████▒█▒███████▒█▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒█▒███████▒█████████▒███████▒█▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒█▒███████████████████████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█████████████████████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█████████▒█████████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒███████▒█▒███████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█████▒█▒█▒█████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒███▒█▒▒▒█▒███▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒█▒▒▒▒▒█▒█▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
.
WISETOKEN


.


.
POWERING IOT & M2M ECONOMY


.






Code: [Select]
[center]
[td][color=#1a0033][size=2pt]█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█
▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒
▒▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒▒
▒▒▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒▒▒
▒▒▒▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒▒▒▒
▒▒▒▒▒█▒███████▒███▒█████▒███▒███████▒█▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒█▒███████▒█▒███████▒█▒███████▒█▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒█▒███████▒█████████▒███████▒█▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒█▒███████████████████████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█████████████████████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█████████▒█████████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒███████▒█▒███████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█████▒█▒█▒█████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒███▒█▒▒▒█▒███▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒█▒▒▒▒▒█▒█▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒[/size][/td][td][size=5px][color=transparent].
[size=25px][font=ubuntu][b][url=https://wise.cr/][color=#1a0033]WISE[color=#1a0033]TOKEN[/td]
[td][b][color=#1a0033]⌝

⌟[/td]
[td][size=1px].
[center][tt][size=2px][url=https://wise.cr/docs/Wise-Network-Whitepaper.pdf][color=#1a0033]

▄███████████▄     
██▀       ▐█▀█▄   
██        ▐█  ▀█▄ 
██        ▐█    ▀█▄
██        ▝▀▀▀▀▀▀██
██               ██
██  ███████████  ██
██               ██
██  ██████       ██
██               ██
██▄             ▄██
▀█████████████████▀
[/tt][b][font=ubuntu][url=https://wise.cr/docs/Wise-Network-Whitepaper.pdf][color=#1a0033]WP[/td]
[td][b][color=#1a0033]⌜

⌞[/td]
[td][size=8px][color=transparent].
[size=20px][font=ubuntu][b][url=https://wise.cr/][color=#1a0033]POWERING IOT & M2M ECONOMY[/td]
[td][b][color=#1a0033]⌝

⌟[/td]
[td][size=1px].
[center][tt][size=2px][url=https://bitcointalk.org/index.php?topic=5101714][color=#1a0033]

▄███████████▄     
██▀       ▐█▀█▄   
██        ▐█  ▀█▄ 
██        ▐█    ▀█▄
██        ▝▀▀▀▀▀▀██
██               ██
██  ███████████  ██
██               ██
██  ██████       ██
██               ██
██▄             ▄██
▀█████████████████▀
[/tt][b][font=ubuntu][url=https://bitcointalk.org/index.php?topic=5101714][color=#1a0033]Ann[/td]
[td][b][color=#1a0033]⌜

⌞[/td]
[td][center][font=ubuntu][b][url=https://twitter.com/network_wise][color=#1a0033]Twitter[/url] [color=#1a0033]⋄ [url=https://www.facebook.com/WISE-Network-567111977077858/][color=#1a0033]Facebook[/url]
[url=https://t.me/wisecr][color=#1a0033]Join on Telegram[/url]
[url=https://github.com/GBTTech/wise-erc20-token-smart-contract][color=#1a0033]Github[/color][/url] [color=#1a0033]⋄ [url=https://www.linkedin.com/company/wisecr/][color=#1a0033]LinkedIn[/td]
[td][b][color=#1a0033]⌝

⌟[/td][/tr][/table][/center]


Hero - Legendary Member

Quote
█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█
▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒
▒▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒▒
▒▒▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒▒▒
▒▒▒▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒▒▒▒
▒▒▒▒▒█▒███████▒███▒█████▒███▒███████▒█▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒█▒███████▒█▒███████▒█▒███████▒█▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒█▒███████▒█████████▒███████▒█▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒█▒███████████████████████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█████████████████████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█████████▒█████████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒███████▒█▒███████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█████▒█▒█▒█████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒███▒█▒▒▒█▒███▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒█▒▒▒▒▒█▒█▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
.
WISETOKEN


.


.
POWERING IOT & M2M ECONOMY


.





Code: [Select]
[center]
[td][color=#af5db0][size=2pt]█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█
▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒
▒▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒▒
▒▒▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒▒▒
▒▒▒▒█▒███████▒▒▒▒▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒███████▒█▒▒▒▒
▒▒▒▒▒█▒███████▒███▒█████▒███▒███████▒█▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒█▒███████▒█▒███████▒█▒███████▒█▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒█▒███████▒█████████▒███████▒█▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒█▒███████████████████████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█████████████████████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█████████▒█████████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒███████▒█▒███████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█████▒█▒█▒█████▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒███▒█▒▒▒█▒███▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒█▒▒▒▒▒█▒█▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒[/size][/td][td][size=5px][color=transparent].
[size=25px][font=ubuntu][b][url=https://wise.cr/][color=#af5db0][glow=white,2,300]WISETOKEN[/glow][/td]
[td][b][color=#af5db0]⌝

⌟[/td]
[td][size=1px].
[center][tt][size=2px][url=https://wise.cr/docs/Wise-Network-Whitepaper.pdf][color=#af5db0]

▄███████████▄     
██▀       ▐█▀█▄   
██        ▐█  ▀█▄ 
██        ▐█    ▀█▄
██        ▝▀▀▀▀▀▀██
██               ██
██  ███████████  ██
██               ██
██  ██████       ██
██               ██
██▄             ▄██
▀█████████████████▀
[/tt][b][font=ubuntu][url=https://wise.cr/docs/Wise-Network-Whitepaper.pdf][color=#af5db0]WP[/td]
[td][b][color=#af5db0]⌜

⌞[/td]
[td][size=8px][color=transparent].
[size=25px][font=ubuntu][b][url=https://wise.cr/][color=#af5db0][glow=white,2,300]POWERING IOT & M2M ECONOMY[/glow][/td]
[td][b][color=#af5db0]⌝

⌟[/td]
[td][size=1px].
[center][tt][size=2px][url=https://bitcointalk.org/index.php?topic=5101714][color=#af5db0]

▄███████████▄     
██▀       ▐█▀█▄   
██        ▐█  ▀█▄ 
██        ▐█    ▀█▄
██        ▝▀▀▀▀▀▀██
██               ██
██  ███████████  ██
██               ██
██  ██████       ██
██               ██
██▄             ▄██
▀█████████████████▀
[/tt][b][font=ubuntu][url=https://bitcointalk.org/index.php?topic=5101714][color=#af5db0]Ann[/td]
[td][b][color=#af5db0]⌜

⌞[/td]
[td][center][font=ubuntu][b][url=https://twitter.com/network_wise][color=#af5db0]Twitter[/url] [color=#af5db0]⋄ [url=https://www.facebook.com/WISE-Network-567111977077858/][color=#af5db0]Facebook[/url]
[url=https://t.me/wisecr][glow=white,2,300]Join on Telegram[/glow][/url]
[url=https://github.com/GBTTech/wise-erc20-token-smart-contract][color=#af5db0]Github[/color][/url] [color=#af5db0]⋄ [url=https://www.linkedin.com/company/wisecr/][color=#af5db0]LinkedIn[/td]
[td][b][color=#af5db0]⌝

⌟[/td][/tr][/table][/center]


Kempen Diuruskan oleh TheIcoShop

8


Tokoh Ekuiti Kelas A(XA)

SEHINGGA 5 JUTA
GLX Kelas A EKUITI TOKEN
@ $0.20 USD SETIAP TOKEN / $1 JUTA USD
DAFTAR S - BUKAN WARGANEGARA USA







PERISTIWA PENTING & PETA PERJALANAN



KORPORAT

Tawaran ini sedang dibuat oleh GLX, Inc., sebuah syarikat Nevada, yang perniagaan utamanya beroperasi di 340 Royal Poinciana Way, Ste 317-335, Palm Beach, FL 33480 (dikenali "GLX" atau "Syarikat"). Syarikat telah dibentuk pada 13 April 2015.

Kami mempunyai penyata kewangan PCAOB (Lembaga Pemantauan Perakaunan Awam Syarikat) yang telah diaudit penyata kewangan untuk 2015 dan 2016 dan sedang dalam proses melengkapkan bagi 2017 dan 2018. Setelah selesai kami mengharapkan untuk memfailkan kenyataan pendaftaran dengan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa AS (SEC) untuk Tahap II Reg A + Tawaran Pendanaan pada suku kedua 2019. GLX akan mendapatkan penyenaraian di pertukaran token sekuriti terkawal tidak lama nanti. GLX juga dikenali dengan simbol “GLX” diperuntukkan olehNASDAQ.



GLX TOKEN EKUITI(XX)

GLX telah membuat Token sekuriti pada Polymath.Network, yang mewakili pemilikan ekuiti dalam GLX.

This document is a translation of GLX original English language Bitcointalk thread. In the course of the translation, some of the information contained in the original document may have been lost, corrupted, or misrepresented. The accuracy of the translation cannot be guaranteed. In the event of any conflicts or inconsistencies between this translation and the official English Whitepaper / Bitcointalk, the provisions of the English language original shall prevail.

Dokumen ini adalah terjemahan GLX yang berasal dari Bahasa Inggeris Kertas Putih/Bitcointalk thread. Semasa terjemahan, beberapa maklumat yang terkandung dalam dokumen asal mungkin telah hilang, rosak, atau disalah tafsir. Ketepatan terjemahan tidak dapat dijamin. Sekiranya berlaku sebarang percanggahan atau percanggahan antara terjemahan ini dan Bahasa Inggeris Kertas Putih/Bitcointalk rasmi, peruntukan asal bahasa Inggeris akan diguna pakai.

9
Giveaways & Airdrops / 5 000 000 WEBN Airdrop
« on: March 07, 2019, 01:35:02 AM »
WEBN AIRDROP GIVEAWAY DIRECT FROM ME AS BITMART STAR MEMBER AND WEBN SUPPORTER
1 MILLION PERSONALLY GIVEN BY ME
AND 4 MILLION WEBN SPONSOR IN POOL
5 000 000 WEBN | Terms and conditions

Claim your 5 Million WEBN Airdrop pool today.

In order to get your airdrop, you MUST do the following.

Required simple rules:

1. Register Bitmart Account : BITMART
2. Join WEBN telegram https://t.me/WEBN_EngOfficial_GroupChat
3. Follow WEBN Twitter https://twitter.com/WebnProject
4. Post Below with format
Code: [Select]

Airdrop Campaign:
Spreadsheet No:


TO PREVENT PARTICIPANT TO SIGN UP MULTIPLE ACCOUNTS,
EVERY PARTICIPANT WILL HAVE TO APPLY BOTH ON THIS THREAD AND IN FORM,
AND IN FORM ADD A NUMBER OF APPLICATION POST ON THIS FORUM, LIKE THIS:




in other forum post number you can get from top left side or you can copy head link

More info about webn:
                             
https://coinmarketcap.com/currencies/webn-token/#markets
https://www.coingecko.com/en/coins/webn-token


Participants are prohibited to undo any of the above actions until the end of Airdrop Period (07/04/2019).

Join our Airdrop campaign here

Check your status here

11






❱❱ Lihat terminal demo


Industri kripto kini kebiasaannya memerlukan pasaran yang boleh dipercayai untuk memenuhi permintaan yang semakin meningkat bagi perdagangan antara Fiat-kripto.
SIFR memberikan satu pasaran yang lebih selamat, lebih dipercayai, dan boleh dipercayai kepada peniaga individu dan institusi.

Untuk mencapai matlamat jangka panjang kami untuk menjadi bursa industri pertukaran yang paling diminati dan dipercayai, kami percaya ianya amat penting untuk memberi perhatian kepada keperluan, keprihatinan, kepercayaan, dan penglihatan komuniti sejak dari awal lagi.

Itulah sebabnya kami cuba mendekati komuniti dengan melakukan sebahagian daripada cara pengiklanan: Kamu perlukan anda untuk menjadi duta jenama kami dan menyebarkannya.

Kami sedang mencari ahli Bitcointalk yang bersemangat dan bersemangat untuk menyertai Program Bounty kami dan mendapat Kredit SIFR.

Kredit SIFR adalah denominasi USD dan digunakan untuk membayar yuran dalam pertukaran kami. Ia juga boleh dipindahkan dengan segera ke mana-mana akaun SIFR.

---------------------------- TANDATANGAN BOUNTY ----------------------------

Bagaimana untuk menyertai

1. Buat akaun pada sifr.com
2. Isikan borang penyertaan
3. Balas "Saya dengan ini menyertai Program Bounty SIFR." kepada catatan ini
4. Tetapkan tandatangan dan avatar yang diperlukan pada profil anda (lihat di bawah).


Tempoh program ini adalah dari 25 Februari, 2019 hingga 31 Mac, 2019.
Program ini mengikuti peringkat minggu ke minggu:

Minggu 1 : Feb 25 - Mac 3
Minggu 2 : Mac 4  - Mac 10
Minggu 3 : Mac 11 - Mac 17
Minggu 4 : Mac 18 - Mac 24
Minggu 5 : Mac 25 - Mac 31

Tempoh penyertaan minimum adalah 1 minggu. Hari terakhir untuk menyertai adalah 25 Mac.
Rates

Member$6 / minggu
Full Member$12 / minggu
Sr. Member$20 / minggu
Hero$30 / minggu
Legendary$40 / minggu


Pembayaran

Kredit SIFR akan didepositkan secara automatik ke akaun SIFR anda pada 3 April 2019. Anda akan menerima e-mel dari SIFR yang mengesahkan pembayaran anda.


Terma

- Mengekalkan sekurang-kurangnya 25 catatan seminggu, termasuk balasan;
- Kandungan spam, berkualiti buruk, dan tidak relevan akan mengakibatkan kehilangan kelayakan;
- Mengekalkan kepercayaan positif sepanjang tempoh program ini;
- Catatan yang mengandungi kurang daripada 80 aksara tidak dikira;
- Catatan dalam luar topik, Pinjaman, Lelongan, Arkib, Pendapatan dan Permainan Mikro tidak dikira;
- Catatan dalam kempen Bounty lain tidak dikira.


Hamparan

Semua penyertaan direkodkan pada hamparan ini.

Lihat Hamparan



Bahan promosi

Avatar




Tandatangan

Member:

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
❱❱ Look no further, SIFR.COM is the only fiat-crypto exchange that won't rip you off ● Open an account todayView Exchange
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Code: [Select]
[center]▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
❱❱ Look no further, [url=https://sifr.com/?sz=s]SIFR.COM[/url] is the only fiat-crypto exchange that won't rip you off ● [url=https://sifr.com/?sz=s]Open an account today[/url] ● [url=https://sifr.com/trade]View Exchange[/url]
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬[/center]







Full Member :

❱❱ SIFR.COM : The new big player in fiat-crypto trading
Advanced order types    Fast deposits & withdrawals    Margin trading    P2P Funding    Most caring customer service
Registered in Switzerland. Safe, transparent, regulated. Don't waste your time on other exchanges ● Open an account todayView Exchange

Code: [Select]
[center][url=https://sifr.com/?sz=m][b][color=#EF0000]❱❱ SIFR.COM : The new big player in fiat-crypto trading[/color][/b][/url]
[color=#EF0000]✔[/color] Advanced order types   [color=#EF0000]✔[/color] Fast deposits & withdrawals   [color=#EF0000]✔[/color] Margin trading   [color=#EF0000]✔[/color] P2P Funding   [color=#EF0000]✔[/color] Most caring customer service
Registered in Switzerland. Safe, transparent, regulated. Don't waste your time on other exchanges ● [url=https://sifr.com/?sz=m][b][color=#EF0000]Open an account today[/color][/b][/url] ● [url=https://sifr.com/trade][b][color=#EF0000]View Exchange[/color][/b][/url][/center]









Sr. Member, Hero, Legendary





Code: [Select]
[center][table][tr][td][url=https://sifr.com/?sz=l][tt][color=#ef0000][size=1pt]








████████████████████████████████████████████                 █████████████████████         █████         ███████████████████████    ██████████████████████
████████████████████████████████████████████               ██████████████████████          █████         ██████████████████████     ███████████████████████
████████████████████████████████████████████               ██████████████████████          █████         ██████████████████████     ████████████████████████
████████████████████████████████████████████              ██████████████████████           █████         ██████████████████████     ████████████████████████
██████████████████        ██████████████████              █████                            █████         ██████                     ██████             █████
██████████████████        ██████████████████              █████                            █████         ██████                     ██████             █████
██████████████████        ██████████████████              █████                            █████         ██████                     ██████             █████
██████████████████        ██████████████████              █████                            █████         ██████                     ██████             █████
██████████████████        ██████████████████              ████████████████████             █████         ██████                     ██████             █████
████████                            ████████              ███████████████████████          █████         ███████████████            ██████            ██████
████████                            ████████               ███████████████████████         █████         ███████████████            ████████████████████████
████████                            ████████               ███████████████████████         █████         ██████████████             ████████████████████████
████████                            ████████                  ████████████████████         █████         ██████████████             ███████████████████████
██████████████████        ██████████████████                                 █████         █████         █████████████              ██████    ███████
██████████████████        ██████████████████                                 █████         █████         ██████                     ██████     ███████
██████████████████        ██████████████████                                 █████         █████         ██████                     ██████      ███████
██████████████████        ██████████████████                                 █████         █████         ██████                     ██████        ███████
██████████████████        ██████████████████                ██████████████████████         █████         ██████                     ██████         ███████
████████████████████████████████████████████               ███████████████████████         █████         ██████                     ██████          ███████
████████████████████████████████████████████              ███████████████████████          █████         ██████                     ██████           ███████
████████████████████████████████████████████              ██████████████████████           █████         ██████                     ██████            ████████[/size][/tt][/url][/td][td]          [/td][td][size=14pt][b]The Only Fiat-Crypto
Exchange you can trust[/b][/size][/td][td]     [/td]
[td][url=https://sifr.com/offers/earlybird][size=9pt][color=#ef0000][b]Check out our
Early Bird Special Offer[/b][/color][/size]
[size=9pt][color=#000]Ends March 20, 2019[/color][/size]
[/url][/td][td]     [/td][td][url=https://sifr.com/trade][color=#ef0000]►[/color] [color=#ef0000]View Exchange[/color][/url]
[url=https://twitter.com/SifrDotCom][color=#000]Follow us on Twitter[/color][/url]
[url=https://www.reddit.com/r/sifr][color=#000]Reddit[/td][/tr][/table][/center]





---------------------------- TWITTER BOUNTY ----------------------------



Peraturan :

- Mesti ikuti @SifrDotCom.
- Akaun Twitter dengan sekurang-kurangnya 100 pengikut.
- pengikut sebenar di twitter dengan twitter audit perlu +90%.
- Satu akaun twitter setiap peserta.
- Bilangan pengikut anda apabila anda menyertai bounty akan dikunci untuk mengira jumlah pembayaran, tidak ada kenaikan pangkat.
- 3 retweet + 3 tweet asal setiap minggu dengan harian 1 tweet dan 1 retweet.
- Gunakan mana-mana hashtags berikut : #buybitcoin #btc #bitcoin #crypto #sifr #blockchain $BTC $ETH #ETH



Bagaimana untuk menyertai :

Code: [Select]
Pautan akaun Twitter :
Pautan Twitteraudit.com:
Bilangan pengikut twitter:
Minggu # 1
mengemas kini:
........... retweet1 pautan
........... retweet2 pautan
........... retweet3 pautan
tweets:
........... tweet1 pautan
........... tweet2 pautan
........... tweet3 pautan
Minggu # 2 (dan seterusnya hingga minggu 5).


Kadar :

100 - 250 : $1.00/minggu
251-500 : $2.20/minggu
501-1000 : $5.00/minggu
1001-2500 : $8.00/minggu
2501-5000 : $14.00/minggu
5000-15000 :$22.00/minggu
+15001 : $30.00/minggu


Tempoh:

FEB 25 2019 -- MAC 31 2019

Minggu 1 : 25-3
Minggu 2 : 4-10
Minggu 3 : 11-17
Minggu 4 : 18-24
Minggu 5 : 25-31




Pembayaran: Kredit SIFR akan didepositkan secara automatik dalam akaun SIFR anda pada 3 April 2019, anda akan menerima e-mel yang mengesahkan pembayaran dan akan mengemas kini catatan ini.







Hubungi Kami



Untuk sebarang pertanyaan atau komen, sila hubungi kami melalui laman web kami dan kami amat berbesar hati membantu anda.

12



Kami teruja untuk mengumumkan bahawa pertukaran baru kami untuk kripto ke fiat kini menerima pendaftaran dan menawarkan terminal dagangan dalam versi demo.

SIFR adalah pertukaran matawang global kripto ke fiat yang berpusat di Zug, Switzerland.
Pasukan kami dibarisi pakar pasaran dan pakar teknologi yang telah berusaha secara berterusan dalam beberapa tahun untuk membina pertukaran matawang kripto yang paling kompetitif dari segi ciri-ciri, keselamatan, prestasi, dan skalabiliti.

Pertukaran kripto memainkan peranan utama dalam memajukan matawang kripto dan projek blockchain, dan bertindak sebagai landasan perhubungan antara dunia pertukaran tradisional dan desentralisasi. Kami sedar bahawa aktiviti yang tidak beretika kerap sangat berlaku, kebanyakan pertukaran kripto yang sedia ada menghadapi halangan utama terhadap pertumbuhan dan legitimasi dalam industri ini, dan misi kami adalah untuk memperbaikinya.
Di SIFR, kita faham apa pedagang yang perlu. Tetapi yang lebih penting, apa yang komuniti harapkan dari pertukaran matawang kripto.

- Kami menggunakan teknologi terkini yang dibina bagi mempertingkatkan prestasi dan kebolehpercayaan yang maksimum
- Ciri-ciri terus dari Wall Street: Jenis pesanan algoritma, Pesanan Stop & laluan yang dijamin, Pesanan tersembunyi, Pesanan Iceberg, OCO / OSO ... Dan banyak lagi (Anda boleh mengujinya hari ini!)
- Deposit dan pengeluaran yang cepat dan tidak membebankan
- 0.10% rebat untuk pembuat pasaran. Bayaran antara 0.15% dan 0.30% untuk pengambil pasaran.
- Penapisan ketat terhadap mata wang dan token tersenarai untuk melindungi pelabur
- Carta lanjutan dan analisis lanjutan
- Pencetus dan peringatan lanjutan berdasarkan petunjuk
- Ejen perkhidmatan pelanggan sentiasa bersedia untuk membantu anda.

Sertai kami hari ini!

Buka akaun: https://sifr.com/signup
Cuba Pertukaran Kami: https://sifr.com/trade/BTC-USD



Tawaran Khas Yang Terhad

Fokus kami adalah untuk pengembangan. Dan untuk mendapatkan pelanggan pertama kami bagi menggunakan dan meminati perkhidmatan kami, kami menawarkan diskaun istimewa kepada pendatang pertama sebelum siaran versi secara langsung.

Degan hanya $ 99, anda boleh berdagang sejumlah $ 1,000,000 (Ya, satu juta!) Tanpa membayar sebarang yuran perdagangan.

Selepas membeli tawaran itu, anda akan mendapat $ 3,000 dalam kredit SIFR. Kredit ini boleh digunakan untuk membayar yuran perdagangan di bursa.

Anda juga boleh memindahkan kredit selebihnya kepada mana-mana akaun SIFR, pada bila-bila masa.

Tawaran ini akan dibayar dalam USD, Bitcoin atau Ether.

Tawaran tamat pada 20 Mac, 2019.

Butiran Terperici: https://sifr.com/offers/earlybird

Kami amat berbesar hati dapat menjawab soalan yang anda kemukakan.


13
Giveaways & Airdrops / 🔥[AIRDROP]200,000 HNC🔥
« on: February 18, 2019, 08:03:48 PM »



200.000 HNC | Terms and conditions

Claim your 5 stakes of the HNC Airdrop pool today.

In order to get your 5 stakes, you MUST do the following.

Required rules:

1. Join our official Telegram community
2. Join our official Telegram Bounty group
3. Follow us on Twitter
4. Follow us on Facebook

Optional:
                             
1. Follow us on LinkedIn
2. Subscribe to our YouTube channel
3. Follow us on Instagram   
4. Follow us on Medium
5. Subscribe to our Subreddit


Participants are prohibited to undo any of the above actions until the end of Airdrop Period (30/06/2019).

Join our Airdrop campaign here

Check your status here


Bounty Campaign:
AVAILABLE SOON


14



Current Landscape

Since its inception in 2009, the cryptocurrency market has seen extraordinary growth. In just eight short years, the market capitalization of all cryptocurrencies and tokens has risen to almost $800 billion at its peak, easily dwarfing almost every corporation in the S&P 500 and the GDP of many countries.

But, despite this success, its usage and daily trade volume is almost negligible compared to the amount of USD exchanged each day. Today, there is a huge push to be the next big thing in the crypto-industry. Every day, hundreds of crypto-projects enter the market attempting to build a better mousetrap than the last. A better, faster, safer or “more decentralized” cryptocurrency that will replace fiat. And yet, many of these have come and gone, and all but a few of the ones still actively developed have since faded into obscurity - Why?

The truth is, at least for now, banks, corporations, governments and most mainstream businesses don't care how fast or private a cryptocurrency is. The focus on most minds is convenience, profitability, customer retention and risk management. As it stands crypto will never be adopted fully, until the speculative aspect is massively reduced, and the volatility is somewhat stable. Few merchants have enough faith in the long-term potential of cryptocurrency to risk the potential losses that could result from a bear market.




Problems with Cryptocurrencies

The mainstream adoption of cryptocurrency is predicated on the replacement of fiat by corporations and individuals in the day to day transactions. For most crypto users, it is difficult to understand why cryptocurrency hasn't already overtaken traditional currencies, after all cryptocurrencies feature:
- Better control over your finances
- Faster, cheaper transactions
- Decentralized storage and other features

And yet, despite the numerous, arguably dramatic benefits cryptocurrency offers over fiat, we still lack mainstream adoption. In fact, according to a Bloomberg report, just three out of the top 500 online retailers are willing to accept Bitcoin in exchange for their goods or services, and it's not difficult to see why.

Retailers simply don't want to accept a currency that can lose as much as 25% of its value in a single day. And so, if we look at the rest of the list of cryptocurrency features, we also it is:
- Too complicated for most people
- Volatile
- Poorly perceived by corporations, merchants and consumers

Fiat is believed by the masses to be more stable, more secure, and easier to use. Thus, fiat is perceived to be more valuable. When it comes to adoption, usage and volume, perception matters most. The only way to demonstrate the value of crypto is by helping users experience its benefits first hand.



Our Solution

Hellenic Coin through the sector of tourism is solving two main problems that all cryptocurrencies are facing
Usability of a coin
All cryptocurrencies are facing the obstacle of usability in the real economy and want to be accepted as means of payment for goods and services.
For now, they are only traded on speculation and their volatility is very high. Almost all of them are following the same trend because they are alike.
A crypto coin is successful if it manages to be adopted by many merchants as a mean of payment and get used by more and more consumers.
Hellenic Coin is accepted by many Greek hotels and merchants in the tourism sector, thus entering the real world and having the same value to investors as fiat money.


Perpetual demand
By entering the tourism sector, Hellenic Coin solves the issue of demand that cryptocurrencies face, that is because all the other coins are being traded on speculative reasons as mentioned above, but HNC due to its usefulness to the real economy, HNC will have perpetual demand all the time, day by day, year by year and so on, a problem that no other coin has solved.



Initial Coin Allocation

HNC Case Study

In the year 2017, more than 30,000,000 tourists came to Greece and the predictions 2018 are more than optimistic.
Our target is to attract and convince only the 1% of tourists (which are 300,000 people) within the next couple of years, to use Hellenic Coin for their transactions in hotels, renting a car and many more, by taking advantage of the special offers (discounts or free days) provided by the affiliates of Hellenic Coin.

This means that, assuming these 300,000 tourists are couples, we have 150,000 couples booking their rooms with HNC. That's 150,000 rooms, with average only 3 nights booking for each room, which makes us 450,000 rooms with a cost of minimum 20 € /room; we have a total of 9,000,000 € that must be paid with HNC.

This means that 9,000,000 € have to be invested in  HNC!!
Please note that our estimations are based on a pessimistic scenario, only 1% of tourists to use HNC, only 3 nights booking for each room and only 20 € cost per night.
Investors have two options, one is to buy HNC and pay directly for the room getting a discount on the price or buy HNC before their vacations, on winter, get advantage of a possible raise in the price of the HNC and pay the room when the time comes for their trip with less HNC since the price of HNC has gone up.




HNC Latest Updates

Hellenic Coin has recently undergone a scheduled fork resulting in the following events:

  • Hard fork which resulted in a new X11 Algorithim based chain, with a total supply of 69.500.000 coins
  • HNC Masternode available by contributing at least 100,000 HNC, with 1% network rewards
  • HNC is being traded on Cryptoplanex.com and other exchanges.



15
Scammer Website: https://www.laneaxis.io/?utm_source=turinglabs&utm_medium=BTTBNTY
Archived Website: https://laneaxis.com/
ICO status: (Exit / Live / upcoming  ) Exit
Forum Profile: https://bitcointalk.org/index.php?topic=4390826.0
ANN Tread:  NA
Archived ANN: NA
Bounty Thread : https://bitcointalk.org/index.php?topic=4390826.0
                                  https://bitcoingarden.org/forum/index.php?topic=44338.0
Archived Bounty: https://bitcointalk.org/index.php?topic=4390826.0
                                   https://bitcoingarden.org/forum/index.php?topic=44338.0

Valid Reason of Accusation:
1. Didn't pay Bounty and closed telegram group
2.  WP on plagiarism
3. Team on Fake members


Describe briefly about accusation with solid proof:


https://ip.bitcointalk.org/?u=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FbVzfDLy.jpg&t=598&c=o-869e4PVvaYlA

Source: https://www.laneaxis.io/assets/whitepaper/laneaxis-whitepaper-eng.pdf
Source: https://paragoncoin.com/PARAGONCOIN_Risk_Factors.pdf



Source links :
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5107365.0


Linkedln/profile Link of team with name:
https://www.linkedin.com/in/rick-burnett/


Domain Information:

Pages: [1] 2 3 ... 6
Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services