click here if you want to see your banner on this site

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - cadilac9999

Pages: [1]
1


INSUREX · FACEBOOK · LINKEDIN · TWITTER · SLACK · TELEGRAM


INSUREX pasaran insurans berdasarkan blok rantai


Membuka: Julai, 11 2017 14:00 UTC

Menutup: Julai, 31 2017 14:00 UTC.



InsureX: Pasaran berasaskan blok pertama untuk perdagangan dan pengurusan
Produk insurans mengumumkan pembukaan orang ramai pada 11hb Julai

Lawati kami laman web crowdsale
InsureX kertas putih

Struktur crowdsale

Membuka: 11hb Julai
Berakhir: 31hb Julai
 
Kolam Crowdsale: 100,000,000 IXT
Rizab: 30,000,000 IXT
 
Matlamat minimum: 2,222 ETH
Matlamat maksimum: 88,888 ETH
 
1 ETH = 1,125 IXT

InsureX Token (IXT)

IXT kuasa ekosistem InsureX dan boleh digunakan untuk:



• Bayaran yuran transaksi
• Bayaran untuk data
• Langganan tahunan
• Lesen API
 
Kolam Ganjaran IXT

Kolam hadiah IXT (IRP) adalah kolam cryptocurrency yang bertujuan untuk memberikan kestabilan yang lebih besar dan meningkatkan nilai pasaran untuk IXT. Setiap pemegang token InsureX layak mendapat bahagian nilai asas IRP berdasarkan bilangan token mereka. Mereka boleh menebus sebahagian daripada nilai kolam sebagai pertukaran untuk token mereka.
 
IRP akan didorong oleh aktiviti di platform. Setiap transaksi yang dilaksanakan akan mempunyai yuran yang berkaitan, dan sebahagian daripada yuran tersebut akan ditukarkan kepada salah satu token ERC20 yang besar dan diperuntukkan kepada kolam Reward. Lebih banyak jumlah IRP akan berkembang dan menyediakan asas yang kukuh untuk menyokong IXT.

Nikmat: Butiran program lancar boleh didapati DI SINI

 
Pasukan

Syarikat ini diasaskan oleh Ingemar Svensson, bekas CTO Risiko dan Penilaian di SunGard Asset Management. Dia bergabung dengan alumni MIT dan perintis penghalang awal Cristina Dolan dan Mikael Olofsson, seorang pakar insurtech dan pengusaha. Pasukan penasihat yang kuat termasuk Ross Campbell, Ketua Penaja Jamin di General Re dan Nick Pester, Ketua Insurans dan Insurtech di Capital Law LLP.

Ingemar Svensson, Pengasas & Ketua Pegawai Eksekutif / CTO
https://www.linkedin.com/in/ingemarsvensson2/
 
Cristina Dolan, Pengasas bersama & COO
https://www.linkedin.com/in/cdolan/
 
Mikael Olofsson, Pengasas & Pengusaha di Kediaman
https://www.linkedin.com/in/mikael-olofsson-9a865135/

Valdi Kamenarov, Arkitek
www.linkedin.com/in/vkamenarov
 
Nicolas Cherence, Memimpin pemaju Ethereum
https://www.linkedin.com/in/nicolas-cherence-46883964/
 
Charlotte Holmen, Memimpin pemaju UX
https://www.linkedin.com/in/charlotteholmen/

 
Hala tuju


 
soalan dan jawapan


- Apa itu InsureX?
InsureX adalah pasaran yang dicipta untuk sektor insurans dan dikuasakan oleh blokchain di mana penanggung insurans dan penanggung insurans semula boleh menyambung dan menjual produk insurans.
 

- Mengapa teknologi anda berharga?
Pada masa ini proses dalam sektor insurans sangat tidak cekap, mahal dan terdedah kepada kesilapan. Ini kerana banyak kerja dilakukan secara manual dengan beberapa pengantara selain sejumlah besar dokumentasi yang diluluskan di antara pihak-pihak ini.
 
InsureX menyelesaikan masalah ini dengan menyediakan cara yang cepat, boleh dipercayai dan langsung bagi peserta pasaran menjalankan perniagaan bersama. Platform kami akan menyokong proses mereka dengan selamat dan seterusnya mengurangkan kos keseluruhan mereka.
 
- Siapa yang akan menggunakan InsureX?
InsureX terutamanya mensasarkan penyedia insurans dan reinsurans. Akan ada kemungkinan broker untuk berinteraksi dengan InsureX dan menyediakan perkhidmatan pakar.
 

- Apakah IXT itu?
Token InsureX (IXT) akan memicu pasaran InsureX. Kami akan menawarkan IXT dalam crowdsale akan datang kami.

 
- Apa yang akan digunakan oleh IXT?
IXT akan digunakan untuk membayar yuran dan perkhidmatan urus niaga yang ditawarkan oleh asas.

 
- Adalah mematuhi IXT ERC20?
Ya, IXT adalah mematuhi ERC20 yang artinya kompatibel dengan semua dompet ethereum.

 
- Berapa banyak token dikeluarkan?
Jumlah token yang akan kami berikan ialah 130,000,000.

 
- Mata wang apa yang diterima dalam crowdsale?
Kami hanya menerima ETH semasa orang ramai. Sekiranya anda ingin mengambil bahagian tetapi mempunyai mata wang lain seperti BTC, anda perlu menukarnya untuk ETH terlebih dahulu.
 

- Bagaimanakah saya dapat menghubungi InsureX?
Anda boleh berhubung dengan kami melalui saluran komuniti kami di Twitter, Facebook, LinkedIn atau Slack.

2
ESports untuk semua orang!

Tempoh sebelum dijual - 13/06/2017 00:00 CET
Halaman Fundraising ialah:https://ico.gilgam.es/ico

ESports untuk semua orang!
JADIKAN WANG ON GAME SETIAP ANDA!
Gilgam.es merancang dan bersedia untuk melancarkan satu platform yang membolehkan kedua-dua pemain individu dan pasukan yang bertanding dalam permainan popular eSports - Dota2, League of Legends, Counter Strike: Serangan Global, Call of Duty, dan lain-lain ... - dipantau oleh kecerdasan buatan utama kami.

Aplikasi pelanggan boleh dimuat turun dari destinasi kita, akan berjalan dalam rangka elektronik berdasarkan asas-asas JavaScript, HTML, CSS tidak akan bergantung kepada sistem operasi pengguna. Baris pertama anti helah tertanam dalam permohonan pelanggan. Ia memantau program-program yang digunakan oleh pengguna dan penglibatan mereka dengan permainan program berjalan. Antara muka yang akan membolehkan pengguna untuk membuat akaun dengan menyediakan wang untuk alamat baru dengan Eter Ethereum melalui pemproses pembayaran telah ditetapkan.

MELINDUNGI PEMAIN
Masalah terbesar dalam setiap perlawanan penipuan dalam talian, atau kewangan (penipuan kad kredit) atau menipu dalam permainan. Kami berhasrat untuk menghapuskan risiko yang pertama dengan kebenaran transaksi di blok asas rantaian ethereum; Manakala dalam kes kedua, kami merancang untuk menghapuskan penipuan dalam permainan dengan mengikuti perisian KYC ketat menggunakan kecerdasan buatan kami
Desentralisasi kewangan
Transaksi kewangan pemain akan dilakukan oleh kontrak berjalan blok rantaian Ethereum pintar, prestasi tidak boleh dikawal di luar, supaya mereka mematuhi keputusan kod sebelum.
  • pembayaran yang cepat
  • Keselamatan transaksi
  • Kontrak Smart
Penapis automatik
Kecerdasan buatan yang dibangunkan oleh kami akan menganalisis keputusan setiap permainan dan menentukan keputusan perlawanan. Pihak-pihak boleh menerima keputusan ini atau set tuntutan.
  • Aplikasi penapis berdasarkan pelanggan
  • Penapis berdasarkan AI
  • Pengguna penapis berdasarkan KYC
Pelanggan elektronik
Platform ini akan berkembang menjadi banyak bidang untuk menjaga ping dan rangkaian pengagihan beban yang rendah. Kawasan ini dirancang seperti berikut:
  • Asia
  • Australia
  • Eropah
  • Amerika Utara
  • Amerika Selatan

OPERASI BAGAIMANA
hidup untuk bermain, bermain untuk hidup
Gilgam.es Ltd. sedang membangunkan platform eSports platform bebas. Platform ini akan membolehkan setiap peminat sukan elektronik untuk mendapatkan keuntungan daripada kemahiran mereka. Menggunakan platform ini adalah sangat mudah.

PASARAN KAMI
MENGAPA PERKARA ESPORTS DAN SEMUA ANDA ORANG
"Esports adalah gangguan utama dalam industri kami sejak iPhone pada tahun 2007, "Fokus permainan penerbit tradisional adalah mengenai pemain, yang membelanjakan secara langsung atau dalam senarai . mereka yang baru, penerbit telah meletakkan kumpulan lain di tengah-tengah usaha pemasaran mereka: pencipta kandungan yang dicipta dan dikongsi permainan video kandungan di saluran seperti YouTube, Hitbox, DingIt dan Twitch. kumpulan ini telah terbukti menjadi alat pemasaran kos berharga dan berkesan kepada penerbit, tumpuan dan pemain untuk permainan Esports adalah contoh tipikal persaingan Esports ini dan kandungan yang di sekeliling mereka membantu penerbit untuk membangunkan penglibatan masyarakat dan positif di sekitar jawatan mereka, drag d i panjang umur permainan mereka dan ditukar gelaran mereka ke dalam jenama hiburan benar. Menakjubkan daripada bilangan pemain dan boleh menawarkan banyak peluang untuk membuat wang dari pemain.

ESports pasaran global telah memberikan pendapatan sebanyak 748 juta dolar pada tahun 2015 dan dijangka meningkat kepada 1.9 bilion dolar pada tahun 2018. Amerika Utara dan Eropah dengan pasaran 52% kerana mereka terus melabur dengan cepat ke dalam ruang.
Seorang penganalisis AS meramalkan bahawa walaupun dalam eSports American pasaran akan meningkat daripada 85 juta dolar pada tahun 2014 untuk 1.2 bilion dolar pada 2018, kadar pertumbuhan adalah 93.8% tahunan.


KUMPULAN
Kita membuat perkara-perkara yang besar
Kami adalah satu pasukan kreatif yang berpangkalan di Hungary, Malta dan tanah besar China. Kami mempunyai banyak pengalaman dalam perniagaan permainan, pengaturcaraan dan permainan dalam talian blok rantai, terutamanya mengenai CS: GO dan Dota2. Kita mahu melihat permainan dari permulaan dan bermain permainan. Kami fikir semua orang berhak untuk mendapatkan peluang untuk bermain untuk wang. Menggunakan hobi anda untuk membuat wang!

Peminat permainan video profesional
Pasukan kami telah mengalami banyak CS: GO dan Dota2. Mereka tahu segala-galanya mengenai permainan ini, dan mereka boleh membantu membangunkan platform Gilgam.es.

Blok pakar rantaian
Kumpulan kami terdiri daripada rantaian pemaju blok mahir yang membantu melaksanakan kontrak pintar. Kontrak-kontrak ini akan memastikan bahawa setiap pemenang boleh mengambil wang mereka.

Pakar pengaturcaraan
Pasukan kami pengaturcara telah sangat berpengalaman dan pembangunan profesional Gilgam.es platform, pelayan dan pelanggan. Server akan bekerjasama dengan Node.js. Pelanggan akan bekerja dalam bidang elektronik

Lihat butiran : Kertas putih atau pada halaman utama.

Kontrak Smart
https://github.com/g1lg4m3s/smart-contract

Terjemahan kertas putih
Kertas putih cina: https://ico.gilgam.es/whitepaper/Gilgam.es.whitepaper.cn.pdf

Jawatan Gilgam.es
http://usethebitcoin.com/gilgam-es-earn-money-while-playing-your-favorite-games/

PEMBETULAN:
Program bonus Gilgam.es
ogram bonus akan berjalan Gilgam.es dalam satu atau dua bulan dengan sejumlah 150,000 syiling GGS. Program bonus akan berjalan Gilgam.es dalam satu atau dua bulan.

Baca lebih lanjut mengenai Projek Gilgam.es:
halaman utama: https://ico.gilgam.es/
laman utama asia: https://ico.asia.gilgam.es/
kertas putih: http://ico.gilgam.es/whitepaper/Gilgam.es.whitepaper.pdf
Kertas putih cina: http://ico.gilgam.es/whitepaper/Gilgam.es.whitepaper.cn.pdf
Facebook: https://www.facebook.com/gilgames.platform
Twitter: https://twitter.com/gilgam_es

Jumlah hadiah adalah 150,000 dan akan dibahagikan seperti berikut:
 
20,000 syiling untuk program bonus GGS Twitter
GGS 60,000 sen untuk Maklumat / Komunikasi
GGS 10,000 sen untuk terjemahan dan kesederhanaan
GGS 60,000 sen untuk membiayai pasukan yang mengambil bahagian

bonus Twitter:
Pembayaran:
 
GGS 20,000 syiling akan dikeluarkan kepada program bonus Twitter.
5 saham seminggu untuk setiap pengguna Twitter sah.

Bagaimana untuk mengambil bahagian:
Langgan rasmi Twitter halaman : https://twitter.com/gilgam_es
Mengisi:   sampel
hamparan:    hamparan
 
Syarat dan Peraturan:
1: Akaun Twitter mesti mempunyai sekurang-kurangnya 200 pengikut.
2: Akaun Twitter mestilah asli. Akaun palsu, mati, tidak aktif, dan bot itu tidak akan diterima.
3: Anda mestilah seorang pengguna twitter aktif dan kerap dan telah mengemas kini berita maklumat rasmi Gilgam.es.
4: Tidak dibenarkan untuk mengambil bahagian dengan lebih daripada satu akaun. Pengguna didapati menggunakan beberapa akaun, akan disenaraikan sebagai hitam.
5: Terma dan Syarat ini boleh dikaji semula dan dipinda.

Blog /Media

Gilgam.es akan memberi balasan kepada penulis dengan penilaian kualiti pengalaman bertulis, artikel mengenai Projek Gilgam.es, ICO pengumpulan dana, Panduan Melabur dalam blog, laman web, Forum dan sumber tersebut.
Gilgam.es akan memberi balasan kepada editor berpengalaman Pencipta Kualiti Video, Persembahan, Tutorial Pelaburan Projek Fundraising Gilgam.es dan ICO.
 
pembayaran:
Keseluruhan berjumlah 60,000 syiling GGS akan diperuntukkan kepada peserta Maklumat dan Komunikasi anugerah.

Kami akan berkongsi semua video dan blog / artikel ke dalam 3 kategori dan memberi balasan kepada mereka seperti berikut
 
Kualiti tinggi: 5000 GGS
Berkualiti: 3,000 GGS
Kualiti sederhana: 1,500 GGS
 
Bagaimana untuk mengambil bahagian?
Posting, Komen atau Video Anda dan Hantar penyertaan anda Dengan menggunakan borang di bawah: Mengisi: sampel
 
Di bawah adalah senarai semua blog dan video.
hamparant:  hamparan
 
Syarat, Peraturan dan Syarat:
1: Artikel dan video berkualiti rendah tidak boleh diterima,
2: Artikel dan Video mesti tahan uji, tidak dibenarkan untuk menyalin kandungan, artikel dan kandungan orang lain. (Anda boleh menggunakan seorang pegawai imej, simbol, grafik disiarkan di laman web, topik ANN, Facebook dan Twitter)
3: Artikel mesti lebih panjang daripada 400 perkataan, kurang daripada 400 patah perkataan tidak akan diterima.
4: Video mestilah sekurang-kurangnya 1:00 minit. Pendek tidak akan diterima.
5: Artikel mesti mempunyai dua link laman web rasmi: http://ico.gilgam.es dan menghubungkan dengan kertas putih:http://ico.gilgam.es/whitepaper/Gilgam.es.whitepaper.pdf Dan pautan profil anda pada akhir Bitcointalk artikel anda untuk membuktikan hak cipta anda.
6: Dalam huraian video anda mesti mempunyai pautan laman web rasmi, link affiliate kertas putih dan pautan profil bitcointalk anda untuk membuktikan pengarang anda.
7: Sederhana, Steemit, Newbium, blog platform dan umum / lain-lain percuma dibenarkan tetapi hanya satu jawatan akan diterima di platform tersebut.
8: Dan 3 Artikel akan diterima dalam laman web .org com .net dan blog dan lain kanan

Ganjaran menaja pasukan eSports:
Kami melancarkan program bonus untuk pasukan sukan elektronik. Semua pasukan berdaftar boleh mendapat beberapa sen GGS selepas kumpulan kami diperiksa statistik mereka.

Pembayaran:
GGS presiden 60,000 syiling akan diagihkan di antara semua pasukan sukan elektronik telah disahkan.

Mendaftar di Grants Program kita mengisi Google anda: sampel
Berdaftar dan disahkan (ditandakan dengan warna biru):hamparan

Syarat, Peraturan dan Syarat:
1: pendaftaran Multiple tidak dibenarkan,
2: Perlu saluran menggerenyet dengan 100 orang pengikut,
3: Logo kami dipaparkan dalam salah satu daripada penaja anda,
4: Jurucakap negatif, aktiviti penipuan membawa kepada pengharaman dari program bonus kami.

Selepas Fundraising kami merancang program bonus diberitahu kelak untuk ujian, promosi.

Permintaan biasanya hantar ke [email protected]
Keperluan umum dihantar ke [email protected]


3


Rumah ICO: http://primalbase.com
Kertas putih: http://primalbase.com/assets/PrimalbaseWP.pdf
Page ganjaran: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1957769.msg19444982#msg19444982






********

Kami percaya bahawa penggunaan kod disulitkan akan memberi manfaat dan meningkatkan model ini. Melalui penggunaan ahli penyulitan kriptografi dibayar sekali projek Primalbase menyediakan akses kepada ruang kerja yang dikongsi termasuk semua hab teknologi terkemuka di dunia. Ia boleh berkembang, cepat untuk persediaan, dan masa yang fleksibel dan saiz pasukan.

********




********

Sistem infrastruktur dipecah bahagi kepada ruang untuk kerjasama untuk ahli-ahli Primalbase masyarakat, dan ruang pejabat untuk disewa adalah terbuka kepada orang ramai akan memastikan keberkesanan dan keuntungan model perniagaan Primalbase.

********







Hubungi pasukan kami di Slack: http://project-primal.herokuapp.com/

ICO bermula dari 26 Jun 2017!

Sertai saluran komunikasi kami: telegram.me/primalbase & projectprimal.slack.com

Ikut kami di media sosial:
https://www.facebook.com/primalbasehq
https://www.instagram.com/primalbase/
https://twitter.com/primalbasehq

KOMUNIKASI

Vitalik Buterin, Pengasas bersama Ethereum:

“Saya pasti sangat berminat dalam semua aplikasi ini, terutamanya penjualan akaun kewangan dengan beberapa komponen daripada nilai kewangan dan kewangan, tetapi juga beberapa komponen luaran. Idea umum bahawa kita boleh mewujudkan ekonomi ini, di mana kita pemproses barangan dan bagi orang untuk mempunyai pemilikan saiz mereka, saya fikir ia pasti idea yang sangat menarik dan penuh dengan janji pelantikan.”

Baca lebih lanjut di: https://bitcoinmagazine.com/articles/interview-vitalik-buterin-ethereum-scaling-issues-popularity-asia-and-icos/

Sasha Ivanov,Ketua Pegawai Eksekutif dan pengasas platform Wave:

“Primalbase adalah projek hartanah, manakala terdapat juga rantaian blok projek komuniti. Ia menawarkan produk yang agak unik - dalam satu tangan, ia adalah satu pendekatan dengan rakan-rakan, di sisi lain ia adalah satu instrumen kewangan yang boleh dijual beli di pasaran. Jangan sekali-kali apa-apa seperti ini sebelum ini. Ia boleh menyatukan banyak syarikat baru ditubuhkan pada masyarakat. Banyak syarikat mula teknik yang berminat untuk berkongsi kerjasama ruang Primalbase, tidak lama lagi kita dapat melihat pembangunan persekitaran yang baru bagi perusahaan Jawatankuasa Teknikal, yang akan keluar dari dunia maya menjadi kenyataan, terutama lokasi geografi, ia akan menjadi menarik.”

Baca lebih lanjut di: https://cointelegraph.com/news/we-are-witnessing-brilliant-example-of-crowd-intelligence-sasha-ivanov-on-icos

Dmitry Faller, Penyelidik, blok rantai Pengasas:

“Teknologi tidak terpencil, disepadukan ke dalam hidup, aktiviti harian kita, tidak boleh dianggap sebagai satu fenomena yang berasingan dan bebas, ia membawa misi sosial memberikannya menyebabkan perubahan ketara dalam masyarakat. Institut akan menjadi pusat kepakaran yang ada untuk semua orang - perniagaan, pengurusan, kerjasama projek, dan masyarakat secara umum.”

Baca lebih lanjut di: https://cointelegraph.com/news/whos-new-blockchain-institute-research-fund-new-approach-to-blockchain

Dmitry Tokarev, Ketua Pegawai Teknologi Dolfin:

“Pada Dolfin kami juga menyediakan perkhidmatan untuk semua jenis pelanggan dari seluruh dunia dan ia seolah-olah idea yang baik untuk mempunyai tempat di mana anda dijamin untuk mempunyai masa yang produktif semasa berada jauh bekerja dan tahap perkhidmatan yang sama di mana sahaja yang anda mahu.”


Billy Draper, Rakan kongsi di Draper Associates:

"Ia adalah besar, mereka mendapati permohonan dalam amalan, dan itulah yang kita mahu lihat - kita tidak mahu melihat lebih banyak wang di dunia. Ia adalah satu perubahan permainan minda, sama dengan hartanah. Leasing kad ini? Itulah bagaimana anda memulakan revolusi sebenar, iaitu bagaimana perkara akan pergi dari komuniti teknikal masih menjadi lebih besar Bitcoin.”

Baca lebih lanjut di: https://cointelegraph.com/news/billy-drapers-investment-tips-cryptocurrencies-icos-bubbles-ct-exclusive



5



आईओयू१ – Токен поверења.
Изрека "Ја сам добио име својих захвалних" кованица

Можемо обезбедити сигурност и поверење, посебно у избору Аиоу концепт јер мислимо крипто валуту преговора и договора процеса. Користећи га, наш главни циљ тржиште крипто валута је упознати са обичног човека најједноставнији и евентуално начини. Аиоу 1 и платформа Таласи нам омогућавају да уради. Аиоу 1 разумеју предности крипто валута за оне који нису упознати и чини олакша процес добијања их изазов и сложен. Често постављана питања и посетите наш сајт за више детаља.


Аиоу 1 је Таласи Форум средство



* Аиоу 1 "лансирање" Аирдроп промоција (на одређено вријеме)!
http://ioutoken.io


вебсајт:
http://iou1.io


Тицкер / Бусинесс Ицонс:
आईओयू (IOU)


Укупан број кованица:
१००,०००,०००


Износ кованица дистрибуира струја:
http://iou1.io/#984035


Проперти информатион и блок Фирефок:
http://wavesexplorer.com/tx/3cFGoYfimorAAERf6pB7XS5X49ozH6vJBVcwpq3kQ5d6


Тренутно наведен на Берзи:
Таласи децентрализована Екцханге
CryptoDAO.com


Размена испитивања:
YObit.net
Southxchange.com
bx.in.th
Mercatox.com
Liqui.io
Alcurex.com
usd-x.com
Empoex.com
CoinGather.com
C-Cex.com


рачун:
http://waveswallet.io

WavesLiteClient Гоогле Цхроме апликација:
https://chrome.google.com/webstore/detail/wavesliteapp/kfmcaklajknfekomaflnhkjjkcjabogm?utm_source=chrome-ntp-icon

Таласи рачун за Андроид:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wavesplatform.wallet&hl=en

Таласи чине за иОС:
https://itunes.apple.com/us/app/waves-wallet/id1233158971?mt=8


фацебоок:
https://www.facebook.com/IOU1-The-Token-of-Trust-1452228271514761

6

Pengumuman terjemahan


Sen penjualan maklumat

RUSTBITS: 22 Mei untuk 22 Jun 2017
100,000,000 tokens 
Yang merupakan trend Rustbits pihak akan menyediakan permainan bahan api dan juga boleh bertindak sebagai bonus dalam permainan tunai.
Terdapat bekalan yang terhad akan RustBits dibakar apabila kad baru dicipta untuk SpacePirate Rustchain.
Token akan dijual melalui Tokenly, trend itu tidak dijual akan dibakar pada akhir jualan.

Kad RUSTCHAIN: Bermula daripada 1 Julai - 30 september melalui Tokenly daripada Rustbits
kad Rustchain adalah hakmilik pautan yang pemain boleh mengumpul dan perdagangan atau gunakan untuk meningkatkan pengalaman mereka dalam
001 kad - "Rogue Mech" (1200 pelepasan tetapi untuk kempen Kickstarter kami)
002 kad - "Lupa Gurun" - 2000  dikeluarkan
003 kad - "Bounty" - 5000 2000 dikeluarkan
004 kad - "Hantu Pilot" - 6000 2000 dikeluarkan
Mana-mana kad yang belum dijual Rustchain (001-004) sebelum 30 September akan membakar .





SpacePirate: Era petir adalah apa?
☠ Pengembaraan / grafik permainan pengembaraan / bayang-bayang gelap dalam fiksyen sains dystopian alam semesta.
☠ Satu turn-berasaskan permainan peranan-bermain (sebagai Dungeon and Dragon dalam ruang)
☠ Anda boleh bermain bersendirian atau dengan pemain lain.
☠ Dalam permainan menggunakan Bitcoin dan kontrak teknikal yang lain (sebagai ganjaran)
Jangan menjadi permainan bayar-untuk-menang .
☠ permainan A Treasure Hunt dengan teka-teki, petunjuk dan misteri dengan tidak diperlukan untuk membeli kad kad atau pembelian untuk bermain.
☠ Terdapat kad mampu menyekat jalan raya untuk mengumpul, perdagangan dan digunakan.

video: (terus ke youtube)


Bunyi menarik, memberitahu lebih lanjut mengenainya ...

Seperti yang telah berkata, permainan ini telah siap 60%, dan dengan melihat garis masa kami (di bawah), anda boleh melihat apa yang telah
Selesai. Kami sedang bekerjasama dengan lebih banyak kandungan (misi, grafik, suara) untuk memberi tumpuan kepada bab pertama permainan.
Awal tahun lepas, kami telah menyiarkan beberapa maklumat mengenai permainan dan mendapat perhatian daripada media sosial mengenai Steemit.
Keseronokan permainan ini telah menarik orang dan ikut bersama-sama. Semua orang mempunyai akses kepada dan maklumkan kepada kami mereka mahu menjadi
Satu "sekolah lama" pengembaraan kempen untuk bermain.



Prolog, pengenalan boleh bermain kecil, benar-benar adalah keluaran sebelum alpha daripada SpacePirate. Perlu diingat, tidak
Terdapat berfungsi sepenuhnya, tetapi ia bermakna untuk memberitahu cerita sedikit peristiwa yang membawa kepada di mana perkara-perkara mula penuh
Permainan yang dikeluarkan. Mukadimah telah dibuka pada April 2017 dan mempunyai lebih daripada 100 pemain. mempunyai
Adalah beberapa kawasan untuk meneroka dan beberapa teka-teki untuk menyelesaikan juga, ditambah sedikit pertempuran dibuang dalam untuk langkah baik.
Saya mahu memberi semua orang sesuatu untuk meneroka, dan misteri untuk menyelesaikan, manakala yang lain daripada permainan ini adalah dalam proses pembangunan.
Beberapa pemain telah menamatkan mukadimah kira-kira 100 jam bermain permainan.


Anda boleh mendaftar dan bermain di cuba :https://spacepirate.io.



"Saya percaya bahawa genre permainan pengembaraan tidak akan mati lagi daripada apa-apa jenis bercerita akan mati?"
- Roberta Williams (Sierra Games)

Mengapa membina permainan seperti ini? Seperti orang lain, kita dibesarkan bermain dan pengembaraan permainan seperti penyangak di Commodore dan
Kemudian pada desktop. Permainan ini telah menarik imaginasi dan membuat saya berminat untuk bermain permainan dalam talian
dengan orang lain. bermain permainan seperti The Pawn ™, Zork ™ dan The Hobbit ™ dan kemudian membaca (Ingatlah
Adventures Rewards ™ anda sendiri?) Kami berminat dalam fiksyen sains dan permainan. Kami suka bermain banyak
Permainan seperti MajorMUD ™, Kyrandia ™ dan Tradewars 2002 ™ . Permainan ini telah mengubah segala-galanya, kerana anda telah bermain
Dengan orang lain, anda telah membangunkan persahabatan dengan pemain lain dalam komuniti intim yang sering berterusan selama bertahun-tahun.
Baru-baru ini, saya mendapati bahawa orang masih bermain permainan ini, tetapi mahu lebih. Mereka mahu meneruskan pengembaraan baru ini,
Dan membuat kawan baru.


SpacePirate: Era Kilat Sebagai permainan pengembaraan dalam sci-fi gelap alam semesta dystopian bersama semula jadi. ia mempunyai
pertempuran berasaskan giliran terhadap permainan musuh dan pemain lain. Ia juga bertindak sebagai gaya permainan berdasarkan D & D dadu
Anda bermain dengan orang lain. Tiada kesilapan, di tengah-tengah ia adalah satu pengembaraan dan misteri yang pemain ganjaran dengan
Treasure. kosmos SpacePirate adalah permainan yang terbuka, di mana anda boleh mendapatkan baik atau buruk yang anda mahu
Untuk menjadi
. Anda boleh mencari khazanah hilang dan menyelesaikan teka-teki, membina kemudahan untuk melindungi daripada pemain lain atau mengkhianati mereka dan
Mengatasi empayar mereka, diletakkan ganjaran mereka di atas kapal atau meminta bonus yang berbeza untuk kepentingan peribadi, atau bersiar-siar di sekitar
Alam semesta dan membantu pemain lain.

Permainan ini berlaku di masa depan yang jauh (~ 2500 tahun dari sekarang), di mana pelancongan adalah alam semesta popular. Terdapat exoplanets tempoh eksploitasi,
Tanah jajahan, individu, mechs penyangak, dan pemburu ganjaran. Banyak teknologi telah gagal dan tidak lagi boleh difahami oleh
Kepada wabak besar yang hampir dihapuskan manusia. Hasilnya adalah bahawa kemajuan dalam teknologi, sains dan budaya
Berhenti, "Age of Clay" adalah di mana segala-galanya rosak, dalam apa yang kini "Hari ini" dalam permainan. mempunyai
Berpuluh-puluh kapal angkasa ruang telah berpuluh-puluh ribu orang berada dalam keadaan hibernasi untuk
Lebih daripada seribu tahun. Beberapa bangun dan sedar bahawa perkara-perkara yang lebih teruk sekarang sebelum mereka pergi ke dalam hibernasi. tidak
Orang bangun, ada orang mati kerana sistem gagal. Manusia sedang cuba untuk mendapatkan bertapak baru dan pembinaan semula sosial, tetapi
Terdapat banyak perkara yang menyalahi undang-undang untuk melawan dengan.


Melawan atau meneroka...

MD100 menunjuk laporan anda dalam agensi mech cuba mengoyakkan anda, melancarkan peluru berpandu pada musuh maut sumpahmu
Kapal angkasa untuk meniup mereka keluar dari galaksi, atau menghantar pesawat tanpa pemandu ke dalam berjuang untuk melemahkan keupayaan pertahanan asas pemain lain.
Berjuang dan berperang di SpacePirate adalah berdasarkan giliran, yang roll dadu yang menentukan siapa yang pergi pertama, berapa banyak kerosakan yang anda
Buat mereka atau orang kepadamu, dan jika anda hidup atau mati. Anda boleh membaca lebih lanjut mengenai bagaimana kita membuat perjuangan yang adil untuk memastikan tiada
Penipuan kerana kami menggunakan sistem keadilan kepada kegawatan dalam pertempuran dan permainan lain.


Mungkin juga terdapat kali apabila anda hanya mahu untuk meneroka dan mengambil bahagian di dalamnya dengan pemain lain atau hanya mengelakkan perbelanjaan
Tarikh ditiup tiruan androids perisikan (mechs). Tidak menjadi masalah, dalam permainan terdapat kisah gelap
Dengan teka-teki untuk menyelesaikan dan misteri untuk diterokai. Telah meninggalkan kapal, lombong yang hilang, stesen angkasa dan bersembunyi rahsia
Base untuk meneroka. Petunjuk dan teka-teki ditenun terus ke dalam permainan, anda boleh berkongsi dan bekerja dengan orang lain
Atau menyimpan untuk diri sendiri dan menemui diri sendiri.

Kho báu...

Satu lagi aspek permainan yang saya mahu membina sedikit memburu harta. Pemikiran mencari harta karun
Dan menyelesaikan misteri yang biasanya mempunyai daya tarikan bagi membawa saya kepada kerja-kerja dan projek-projek lain yang menarik. Sebagai contoh, membaca
Pemain bersedia atau membaca tentang harta Forrest Fenn telah memberi inspirasi kepada saya untuk mewujudkan permainan yang sebahagian daripada mereka
Segala-galanya adalah mungkin. Saya mahu termasuk misteri dan khazanah tersembunyi dalam permainan untuk pemain untuk mencari dan menyelesaikan.
Bitcoin dan bersama teknikal yang lain juga cara yang baik untuk melakukan sesuatu seperti itu; Tidak perlu untuk membungkus beg dan pergi separuh
Di seluruh dunia. Jadi konsep menyembunyikan sesuatu dalam konteks dan naratif dari permainan ini adalah sangat penting. Saya tidak
Hanya mahu untuk membina sebuah "penipuan dan menjalankan" Permainan tunggal; Walaupun pertempuran masih di dalamnya, keupayaan untuk menemui dan mencari harta yang tidak
Berjuang
adalah satu konsep yang menarik bagi saya yang dibina dalam permainan.


TAHUN 4429 SELAMAT DATANG Menyediakan kebangkitan masa depan di suatu tempat peperangan antara galaksi, lanun, karunia, palsu palsu
Kebijaksanaan dan kemerosotan tamadun manusia adalah realiti anda.

watak sifat-sifat RPG - Terdapat 13 aksara mampu sebagai IQ, Fizik, kuasa, dan Kebolehpercayaan
Memainkan peranan dalam permainan. Ciri-ciri ini membantu menentukan sama ada watak anda akan berjaya dalam acara atau perjuangan. Sebagai contoh,
Katakan watak anda mempunyai kuasa 8 dan seseorang yang meniup udara dan anda perlu untuk menjaga kehidupan anda, permainan
Roll angka dengan 8 anda untuk melihat jika anda tidak. Anda juga boleh menyerlahkan dan perisai pengurangan mata anda jika anda
Dilanggar dalam permainan atau peningkatan sebagai anda tahap ke atas atau menaik taraf.

Permainan ini tidak "membayar untuk menang" - Nasib baik, otak, dan pengalaman adalah satu-satunya cara untuk terus hidup pada abad ke 43. Walaupun beberapa
Peningkatan boleh mengurangkan penderitaan, ia tidak boleh memenangi permainan untuk anda. Permainan ini Tidak direka untuk memaksa anda untuk membeli barang-barang
Untuk meneruskan. Anda boleh membeli sesuatu yang sejuk dan permainan yang menyeronokkan, tetapi mereka tidak diperlukan untuk menang. Anda mesti menggunakan
Strategi untuk mengalahkan yang lain kemahiran untuk menyelesaikan teka-teki. Anda tidak boleh membeli penyelesaian untuk teka-teki, dan yang anda perlu untuk angka
Daripada diri sendiri.


Ramai pemain - Berjuang dengan palsu AI, menyelesaikan teka-teki, dan mengumpul bonus adalah kerja keras. Anda boleh bermain bersendirian atau dengan
Orang lain untuk kerjasama atau pemain vs pemain pertempuran. Anda juga boleh membentuk pakatan dengan satu sama lain untuk mengambil alih pemain lain. Kerana segala-galanya
Permainan tambahan, pilihan , anda boleh bermain solo, dan keluar dari gaya serigala serigala permohonan grid.

Syarat Integrasi -  Anda tidak perlu membeli apa-apa jenis Bitcoin, atau RUSTCHAIN RUSTBITS untuk Main
SpacePirate. Sebaliknya, anda boleh berakhir mendapat sebagai ganjaran untuk menyelesaikan teka-teki atau menyempurnakan tindakan dalam permainan.
Mahu untuk menaik taraf senjata anda dalam permainan dan co-kejuruteraan? Ya, anda boleh melakukannya dalam SpacePirate. Permainan ini juga boleh diterima
Lebih daripada 20 kontrak teknikal (Ethereum, Litecoin, dan lain-lain) melalui ShapeShift.io.

Pengesahan dua lapisan - Melindungi akaun dalam talian anda dan mengeluarkan wang dari orang-orang yang tidak dibenarkan oleh dua faktor
Pengesahan dari Authy. pengesahan Factor adalah cara dua sangat selamat untuk melindungi akaun dalam talian anda. Ia berfungsi dengan
Memerlukan anda untuk mengenal pasti diri anda dengan menggunakan dua perkara yang berbeza apabila anda log masuk ke laman web. Elemen kedua yang dilampirkan kepada sesuatu
'Anda' (seperti telefon bimbit). Jadi, anda boleh berfikir dua elemen sebagai sesuatu yang anda tahu (kata laluan anda) + apa yang anda ada
(Telefon bimbit anda). Authy menjadikan ia benar-benar mudah untuk menggunakan dua faktor pengesahan dalam akaun dalam talian anda dengan telefon pintar anda.
Mereka memberi anda sebuah aplikasi untuk membantu anda menyimpan semua kad anda dengan mudah dan "hanya" kerja-kerja untuk pengesahan yang kukuh.

Sokongan mudah alih - SpacePirate boleh dimainkan pada peranti mudah alih yang menyokong sambungan Wi-Fi atau 4G / LTE
Dalam pelayar pada peranti anda. Telefon dan tablet sokongan mudah alih boleh berbeza-beza, tetapi telah diuji pada peranti Apple.

Chat berfungsi sepenuhnya - Banyak pilihan chat termasuk mesej keupayaan mengabaikan
Pemain lain atau menambah mereka ke senarai kawan-kawan anda. Anda mahu untuk memberi ganjaran kepada pemain untuk rakan sekerja membantu anda keluar? Anda boleh derma
Mereka dengan Bitcoin dalam bilik sembang atau upah bagi seluruh bilik. Berbual dan pengalaman permainan yang disepadukan dengan
Membolehkan pemain untuk bermain dan berbual bersahaja.

Duit syiling blok rantaian kad  - Kad RustChain memberikan pemain keupayaan untuk mengumpul, perdagangan dan penggunaan kad permainan.
Kad juga akan berada di blockchain sebagai urutan kad digital terhad kepada transaksi di luar permainan. Kad boleh digunakan
Dalam permainan untuk memberikan pemain barangan istimewa dan kebolehan dalam permainan. Satu contoh ialah 1 untuk menyerang dan 10
Perisai atau an-permainan di barang-barang seperti lapisan atas kapal. Sesetengah kad akan membebaskan permainan sebagai ganjaran untuk menyelesaikan
Teka-teki atau pencapaian lain.


GM patut tidak pernah membunuh komputer peribadi pemain, dia memberikan peluang untuk mereka yang pemain ruam dan membabi buta
Bahawa semua sendiri -Gary Gygax

 
Beberapa sebab mengapa anda ingin bermain SpacePirate: Era Kilat

Strategi, peranan dan pengembaraan
Anda menukar cara anda ke dalam pejuang VK-99F, melompat ke atas penerbangan anda, dan berlepas untuk membina kota kara anda sendiri pada
Pinggir semesta yang diketahui. Anda menaik taraf [/ b] senjata, perisai, dan memulakan operasi perlombongan pada tali pinggang asteroid.
Semua yang akan merancang sehingga seseorang sengaja membuat penerbangan terus ke dalam perangkap anda, meletakkan lombong dozen dan mendapati diri mereka
Terperangkap di hadapan rumah anda. Mereka mahu menyerahkan diri, supaya anda ....?

Mungkin anda adalah memerangkap pada koloni kapal ditinggalkan hanyut tanpa tujuan di angkasa. Anda menghadapi
AI sokongan mech cuba untuk melindungi kapal terhadap serangan musuh anda. Anda roll 20 dan ia bergolek ke 4, mencairkan kotak anda
Melalui lubang pertama dan hebatlah ke tanah. Satu lagi langkah daripada bayang-bayang, anda menumbuk Blaster dan roll 1.


Atau anda berada di planet terpencil, jauh di dalam perut pesawat kargo purba yang mendarat beribu-ribu tahun yang lalu . anda menyambung
Ion nadi penjana terminal komputer bank dan cahaya yang menyala, anda akan mendapati rakaman polis yang pertama, di mana beliau bercakap tentang
dikodkan cache Bitcoins sebelum pihak asrama bersenjata terpaksa ke atas kapal-kapal mereka. Beliau merujuk kepada yang pertama
Sebahagian daripada kod buka kunci. Anda menulisnya pada notepad anda dan melihat ke atas ke arah jam, ia adalah 03:00. Diary berterusan,
Ia adalah mengenai seorang jurutera telah menghilangkan parti asrama dengan kod yang berbeza. Anda lihat satu rekod yang salah boleh lifepod
Dilancarkan ke arah sistem Egrin. Anda tersenyum dan tertanya-tanya berapa lama ia akan membawa anda ke mana lifpod berakhir.


Sebahagian baik permainan telah selesai, anda boleh lihat di bawah apa yang telah dicapai. Mula berkembang
Tahun lalu, tetapi hanya dalam beberapa bulan lepas permainan benar-benar mula dibentuk dari pelbagai topik pembangunan.


Penerbangan Pilot

Kami berharap bahawa anda akan mencari cerita kita cuba untuk mengatakan, apa yang kita cuba lakukan dan ia mencerminkan sesuatu
Anda ingat. Permainan kita bermain adalah untuk mengingati orang-orang yang kami telah melabur emosi, permainan kita ingat
Bermain sepanjang malam dan berfikir tentang bagaimana untuk sampai ke fasa seterusnya semua hari berikutnya. Permainan yang mempunyai sesuatu yang istimewa dan
Itulah sebabnya saya mencipta permainan ini, sesuatu untuk memikat anda ke dalam alam semesta yang baru, cerita baru, sesuatu ... khas.

Pages: [1]
Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services