click here if you want to see your banner on this site

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Jk

Pages: [1] 2 3 ... 37
1
Crypto Discussion / Re: Can Blockchain Survive Without Bitcoin
« on: March 19, 2019, 02:32:20 PM »
Head topic : can blockchain survive without bitcoin? Yes, it can because bitcoin is create using technology blockchain. Blockchain not just only for crypto currency but also all digital technology can applied it, especially for encryption data and make it decentralized.
World war 3 make all technology will be disappeared, may be because nuclear weapons. We will back to primitive again.

2
Indonesian Language / Re: Ethereum menunggu apa?
« on: March 19, 2019, 12:08:25 PM »
Saya rasa Untuk saat ini lebih baik untuk melakukan jual beli karena volatilitasnya cukup tinggi, lumayan menguntungkan.

3
Indonesian Language / Re: Cara Kalian Untuk Mendapatkan Bitcoin ?
« on: March 19, 2019, 11:01:50 AM »
Mengikuti bounty dan trading sudah cukup untuk mendapatkan tambahan crypto atau bitcoin.
Terapi disini saya masih fokus di dalam mengikuti bounty
sama ndan saya juga fokus hanya di bounty untuk menambah aset, Untuk aset yang sudah ada saya biarkan saja sampai nanti bull run tiba, di bull run berikutnya baru saya jual.

4
Indonesian Language / Re: Jangan berhenti berinvestasi
« on: March 19, 2019, 09:57:51 AM »
Hasil bounty yang kita dapatkan bisa kita putarkan kembali, dengan melakukan trading, siapa tahu dengan begitu aset kita bisa bertambah, terutama saat market seperti ini dengan volatilitas yang cukup lumayan.

5
Indonesian Language / Re: pasar makin memerah
« on: March 19, 2019, 09:53:26 AM »
Untuk saat ini bisa dibilang stabil kalau dirata rata. Sebagian coin volatilitasnya tinggi tetapi saat di tarik garis akan cenderung datar atau bisa dibilang tren line nya datar. Perlu bijak saat membeli saat ini..

6
Indonesian Language / Re: Facebook 2.0 teknologi blockchain.
« on: March 19, 2019, 09:50:20 AM »
Kalau fb akan ikut andil dalam dunia crypto saya yakin crypto akan lebih dikenal lagi oleh dunia. Secara fb penggunanya banyak banget. 1 kampung 50% pasti punya fb tapi belum tentu 1% yang kenal crypto.
ya betul gan banyak yg menggunakan fb, banyak yg mendengar apa itu bitcoin, tetapi tidak paham bentuk aslinya. Kalau nanti whatapp punya koin pastilah nantinya crypto tenar.

7
Iming iming mendapatkan penghasilan itulah yang utama, saya rasa kalau tidak ada itu saya yakin forum akan ditinggalkan, tetapi selain mencari uang lebih bijak mencari ilmu juga. Karena kita disini bisa belajar banyak hal baru dan dan berguna.
betul gan selain mencari penghasilan tambahan lebih bijak juga mencari ilmu disini siapa tahu kedepannya bisa menjadi pengembang juga dari ilmu ilmu yang kita dapatkan disini..

8
Biasanya hardcapnya sebuah proyek juga merupakan titik awal proyek yang bagus, masuk ke exchange. Setelah itu ditinggal oleh developer nya. Sehingga project tersebut tidak berkembang dan akhirnya menjadi sampah di exchanger.
Project bagus adalah project yang berkelanjutan setelah exchange, developer menembus market yang dituju untuk mengembangkan di sektor realnya sehingga harga bisa naik terus.

9
Crypto & Adult Entertainment Business / Re: BitcoinGirls
« on: March 11, 2019, 09:04:06 AM »
The hottest girls for guys are from this https://escortsitevarna.com agencies. All the brightest and hottest girls are just there.
this site also can use bitcoin as a payment? If yes it is great.

10
In free time usually relax my body after week activity also doing bounty activity like active in forum. Other activities help parents in rice field, or playing with my family.

11
Usually i am checking on bountysuite but sometime by reference by my friend for best ICO.

12
Investing & Make Money Discussion / Re: Investment 2019
« on: March 11, 2019, 05:21:13 AM »
Top 50 in CMC is very good. Such as bitcoin, ethereum, binance coin ect.  Ethereum very volatile and i think it is good take money from trading. Or binance coin also good investment for long term.

13
Crypto Discussion / Re: Project without team members
« on: March 11, 2019, 05:01:23 AM »
Project without team members and whitepaper = 100% scam. No doubt, please cek website and cek member, also cek the road map to, it real can be achieved or not.

14
Crypto Discussion / Re: Why is Waves underrated
« on: March 11, 2019, 04:56:38 AM »
I think WAVES is not underrated, WAVES has same technology smart contract like ethereum, neo, tron, xlm, ect. Rank 22 in cmc, the problem is marketers of waves is to late.  If it in right time may be it will be top 20 or may be can top 10.

15
Crypto Discussion / Re: Bounty hunting is very rewarding
« on: March 11, 2019, 04:31:33 AM »
Bounty hunter for good payment is signature. Buy for now payment signature not like last year,  today payment signature is very cheap. For now we must very selective to join campaign to gain best reward

Pages: [1] 2 3 ... 37
Bitcoin Garden 2013-2024, All rights reserved | Privacy Policy | DMCA | About Bitcoin Garden | Support & Services