Bitcoin Garden Forum

Local Cryptocurrency Discussion => Other Languages => Hebrew Language => Topic started by: WitlinkAI on September 18, 2021, 02:48:42 AM

Title: WitLinkAI אסימון/מטבע אמור לחולל מהפכה בתעשיית הבי&
Post by: WitlinkAI on September 18, 2021, 02:48:42 AM
בסביבה עסקית מהירה כמו שלנו, לא ניתן להדגיש יתר על המידה את הצורך של עסקים להיות נוטים טכנולוגית. בינה מלאכותית ולמידת מכונה ממלאים תפקיד חשוב באופן ההתייחסות של ארגונים עם לקוחותיהם וכיצד הם מספקים תמיכה בלקוחות.

הרעיון של AI החל משנות החמישים. במהלך הזמן, רק מוסדות מחקר גדולים ומותגים גדולים הצליחו להרשות לעצמם בינה מלאכותית להניע את הפעילות העסקית שלהם. כיום ניתן ליישם AI כמעט בכל גווני החיים; בין אם מדובר במסחר אלקטרוני, סמארטפונים, בתים חכמים או שירותי סטרימינג.

WitLink הוא כוח להתחשב בו בכל הנוגע לאספקת שוק לחובבי AI לשגשג. המותג מציע מערכת אקולוגית שבה אוהבי AI ומתרגלים יכולים להתפרנס ולהציע שירותים הקשורים ל- AI ו- ML.

מכירה ציבורית מתמשכת!

WitLink ממשיכה להציג הזדמנויות וזאת באמצעות מכירה ציבורית מתמשכת. עם היעד של Soft-Cap שהושג, עכשיו הוא מסתכל על הכובע הקשה!

אתה יכול לקנות אסימון WAI באמצעות BTC, ETH, BCH ו- USDT. המחיר של אסימון WAI אחד הוא 0.25 דולר והתרומה המינימלית היא 50 $
מחיר הרישום הוא 0.3 $

הירשם כאן לרכישת אסימונים 👉 https://witlink.ai/ico/public/register


מהו WitLink?

WitLink הוא שוק המופעל באמצעות בלוקצ'יין שבו אנשי מקצוע, מאמני AI, סטודנטים וכל חובבי AI יכולים להציע את שירותיהם לארגונים. המשימה של WitLink היא לפתח שוק מבוזר שבו מומחי בינה מלאכותית ולמידת מכונה יכולים להציע בחופשיות את שירותיהם ולהרוויח כסף בתמורה. WitLink ממנפת רשתות קוד פתוח ומבוזר כדי להשיג רעיון נשגב זה.

הפרוטוקול של WitLink יעזור לחברות טכנולוגיה ולארגונים בכלל להכנס למאגר הכישרונות העולמי של מומחי AI ו- ML. ככזה, הם יקבלו גישה חופשית לפתרונות AI המותאמים לפתרון האתגרים העסקיים שלהם. המערכת האקולוגית של WitLink מורכבת מ- WitLink Marketplace, מוכן WitLink, מחשוב WitLink ו- WitLink Learn.

ל- WitLink יש אסימון עם הסמל "WAI". אסימון זה הוא המטבע המקורי בו משתמשים יכולים לרכוש סחורות ושירותים בפרוטוקול WitLink. מחזיקי אסימון קופות תוענקו עם אסימון ה- WAI על פעילותם בפלטפורמת WitLink. בנוסף, ניתן להשתמש באסימון לתשלום עמלות פלטפורמה ושאר סחורות ושירותים. יכול לשמש גם למטרות השקעה או לאחסון ערך.

יתרונות ההשתתפות בשוק המבוזר של WitLink;

כל כך הרבה אנשי מקצוע בתחום ה- AI מעדיפים את WitLink על פני פרויקטים דומים אחרים של AI, והסיבה לא מופרכת. חלק מהסיבות כוללות:

* לעסקים תהיה גישה ישירה לאנשי מקצוע מכל רחבי העולם; ובכך לחסוך בעלויות שהיו מוציאים לשכור אנליסטים של נתונים וחוקרי AI.
* לסטודנטים תהיה גישה לקורסים, סדנאות וסמינרים וובינאריים בנושאי AI, המאורגנים על ידי מומחים בתעשייה.
* חברות טכנולוגיה יחסכו את עלות הגיוס והשמירה על צוותי אחזקה בתוך הבית.
* למומחי AI ו- ML תהיה גישה לפרויקטים אמיתיים בהם הם יכולים להרוויח כסף. בנוסף, כל הפרויקטים במערכת האקולוגית של WitLink יבוצעו באמצעות חוזים חכמים.
* עסקים כבר לא יתקינו תשתית AI יקרה.

מידע נוסף בכתובת: https://witlink.ai או קרא את העיתון למידע נוסף על הפרויקט.

נייר לבן: https://witlink.ai/wp-content/uploads/2021/05/WitLink_Whitepaper.pdf
אתר אינטרנט: https://witlink.ai/